Scratch-
Members-
Content Count
278 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Everything posted by Scratch-
-
Sa zice ca mi-a placut ,e un film care nu te plictiseste are ceva actiune si cateva faze de te da pe spate (daca ai HC)
-
L-am vazut acum ceva timp e destul de interesant numai ca actori nu prea au talent sa zic asa.
-
Nu e cine stie ce e "praf" sa zic asa grafica proasta,consum mare de resurse aiurea si nu se merita e very simple
-
1. Friends 2. Carnivale 3. Heroes 4. Prison Break 5. Stargate SG-1
-
1. Haute Tension 2. The Exorcist 3. Cabin Fever 4. House of Wax 5. The Fly
-
1.If only 2.Lost-Nufragiatii(serial) 3.August Rush 4.The other end of the line 5.Slumdog Millionaire