miLan

Moderator IT
  • Content Count

    7,029
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

miLan last won the day on 6 May 2018

miLan had the most liked content!

Community Reputation

543 Reputable

4 Followers

About miLan

  • Rank
    The King of Kings
  • Birthday 05/31/1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.egaming.ro
  • Discord
    Mutat pe Discort ( miLaneZu )
  • Steam
    SECRET
  • Facebook
    ”l-am sters cand au bagat net si la sate” - Sergiu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Las Ventura , Resident Districts Prickle Pine
  • Interests
    Gaming & IT

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    miLan
  • GFX Skill
    Novice

Recent Profile Visitors

15,301 profile views
  1. Sony Interactive Entertainment a dezvăluit jocurile ce vor fi oferite gratuit abonaţilor PlayStation Plus în cursul lunii februarie 2019. Aceasta va fi ultima lună în care Sony va oferi câte două jocuri pentru fiecare dintre platformele sale: PlayStation 4, PlayStation 3 şi PlayStation Vita. Începând din martie 2019, oferta de jocuri gratuite aferentă abonamentului PlayStation Plus se va limita doar la titluri pentru PlayStation 4. De asemenea, începând cu februarie 2019, abonaţii PlayStation Plus vor beneficia de o creştere de la 10GB la 100GB a spaţiului de stocare pe care îl pot folosi pentru a-şi păstra salvările în cloud. Iată ce jocuri vor primi abonaţii PlayStation Plus în luna februarie a acestui an (toate titlurile vor fi disponibile începând cu 5 februarie 2019): • PlayStation 4: For Honor • PlayStation 4: Hitman: The Complete First Season • PlayStation 3: Divekick (disponibil şi pe PS Vita) • PlayStation 3: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots • PlayStation Vita: Gunhouse (disponibil şi pe PS4) • PlayStation Vita: Rogue Aces (disponibil şi pe PS4) For Honor si Hitman: The Complete First Season vor putea fi revendicate de abonaţii PlayStation Plus până pe 5 martie 2019. Jocurile pentru PS3 şi PS Vita vor putea fi revendicate până pe 8 martie.
  2. Microsoft a dezvăluit jocurile ce vor fi oferite gratuit utilizatorilor care deţin un abonament Xbox Live Gold activ în cursul lunii februarie 2019. Ca de obicei, avem parte de două jocuri pentru Xbox One şi două jocuri pentru Xbox 360, acestea din urmă putând fi jucate şi pe Xbox One prin intermediul funcţiei de backwards compatibility. Iată ce jocuri vor primi abonaţii Xbox Live Gold în luna februarie a acestui an: • Xbox One: Bloodstained: Curse of the Moon (va putea fi descărcat gratuit pe întreaga durată a lunii februarie 2019) • Xbox One: Super Bomberman R (va putea fi descărcat gratuit în perioada 16 februarie - 15 martie 2019) • Xbox 360: Assassin’s Creed Rogue (va putea fi descărcat gratuit în perioada 1 - 15 februarie 2019) • Xbox 360: Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy (va putea fi descărcat gratuit în perioada 16 - 28 februarie 2019)
  3. Blackmill Games şi M2H au au anunţat disponibilitatea, prin intermediul Steam, a versiunii finale a jocului Tannenberg, shooter-ul inspirat din Primul Război Mondial. După Verdun, acesta este cel de-al doilea joc din seria bazată pe evenimentele din timpul primei conflagraţii mondiale şi aduce noi surprize comunităţii, producătorii pregătind, pe lângă conţinut nou, şi un eveniment istoric pentru această primăvară. Tannenberg se concentrează pe reproducerea bătăliilor importante de pe frontul de est al Primului Război Mondial, din perioada 1914 – 1918. Din joc nu lipsesc nici armatele Bulgariei şi ale României, alături de o hartă ce reproduce bătălia de pe Dealul Coşna. M2H şi Blackmill Games s-au remarcat prin Verdun, primul titlu din seria de jocuri video inspirate de Primul Război Mondial, lansat prin intermediul Steam Early Access în 2013, versiunea completă făcându-şi apariţia în aprilie 2015. Această abordare s-a bucurat de un real succes, Verdun fiind lansat şi pe PlayStation 4 şi Xbox One, alături de nenumărate update-uri gratuite. Tannenberg este disponibil acum pentru PC, prin intermediul Steam, iar jucătorii îl pot achiziţiona în această perioadă la un preţ redus cu 15% (14,27€) sau chiar cu 25%, dacă deţin deja Verdun, primul joc al seriei.
  4. Sau cel putin aceasta este impresia pe care o lasă cel mai nou trailer al jocului Days Gone, acesta înfăţişându-l pe protagonistul Deacon St. John la nunta sa, secvenţele fiind întrerupte de momente de acţiune în care eroul se confruntă cu inamici înarmaţi şi hoardele de zombies (freakers) caracterstice universului imaginat de Bend Studio. Acţiunea din Days Gone are loc la doi ani de la o pandemie globală care a ucis majoritatea populaţiei, transformând milioane de supravieţuitori în ceea ce producătorii numesc Freakers, creaturi fără gândire proprie, care se deplasează, acţionează şi se hrănesc în grupuri mari. Protagonistul Deacon St. John, membru al găştii de motociclişti Drifters, este un vânător de recompense care preferă să-şi asume numeroase riscuri în detrimentul vieţii relativ liniştite oferite de taberele în care trăiesc ultimii oameni neafectaţi de boală. Days Gone este aşteptat pe 26 aprilie 2019, în exclusivitate pentru PlayStation 4.
  5. Bandai Namco Entertainment a dezvăluit, prin intermediul paginii oficiale de Steam a jocului, cerinţele de sistemnecesare pentru a rula corespunzător versiunea de PC a lui Jump Force, jocul de lupte cu personaje faimoase din cele mai populare francize anime şi manga printre care Dragon Ball Z, One Piece şi Naruto. Cerinţe minime: ⦁ OS: Windows 7/8/10 (doar 64-bit) ⦁ Procesor: Intel Core i5-2300 2.80 GHz / AMD A10-7850K 3.70 GHz ⦁ Memorie RAM: 4 GB ⦁ Video: GeForce GTX 660 Ti / Radeon HD 7950 cu 3 GB VRAM ⦁ DirectX: versiunea 11 ⦁ Conexiune la Internet de tip Broadband ⦁ Stocare: 17 GB disponibili ⦁ Sunet: placă de sunet sau chipset onboard compatibile cu DirectX Sistem recomandat: ⦁ OS: Windows 7/8/10 (doar 64-bit) ⦁ Procesor: Intel Core i7-6700 / AMD Ryzen 5 1400 ⦁ Memorie RAM: 8 GB ⦁ Video: GeForce GTX 1060 / Radeon R9 Fury ⦁ DirectX: versiunea 11 ⦁ Conexiune la Internet de tip Broadband ⦁ Stocare: 17 GB disponibili ⦁ Sunet: placă de sunet sau chipset onboard compatibile cu DirectX Jump Force va fi lansat pe 15 februarie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC (prin intermediul Steam).
  6. După un scurt teaser la începutul săptămânii, studioul The Farm 51 a dezvăluit complet noul său joc Chernobylite, o poveste de dragoste cu elemente horror şi supranaturale, ce va avea loc la 30 de ani de la dezastrul nuclear de la Cernobîl. În continuare puteţi viziona primul trailer oficial pentru Chernobylite, iar în galeria de mai jos puteţi admira primele capturi de ecran din noul titlu dezvoltat de The Farm 51. Chernobylite spune povestea unui fizician, fost lucrător în cadrul centralei nucleare de la Cernobîl, care şi-a pierdut iubita în catastrofa apărută atunci când nucleul topit al reactorului cu numărul 4 s-a amestecat cu alte substanţe chimice pentru a da naştere unui material radioactiv care nu a mai existat nicăieri şi niciodată în lume. Marcat pe viaţă de această pierdere, trei decenii mai târziu, eroul din Chernobylite hotărăşte să se întoarcă în zona de alienaţie din jurul fostei centrale nucleare de la Cernobîl pentru a investiga în detaliu dispariţia persoanei iubite. Evident, nimic nu este ceea ce pare, iar întâlnirile cu ceilalţi stalkeri (da, fix aşa sunt numiţi de către producători), confruntările cu creaturile paranormale ivite din altă dimensiune sau sistemul de crafting bazat pe cunoştinţele de fizică şi chimie ale protagonistului sunt doar câteva dintre elementele importante ce vor marca povestea neliniarădin Chernobylite. Pentru a crea o experienţă cât mai credibilă, membrii echipei producătoare au călătorit până în Ucraina, şi au scanat tridimensional numeroase porţiuni de teren şi clădiri din zona de alienaţie de la Cernobîl, acestea urmând să fie recreate fidel în joc cu ajutorul motorului grafic Unreal Engine 4. Chernobylite urmează să-şi facă apariţia în toamna anului 2019, pe PC, prin intermediul Steam.
  7. Activision şi studioul From Software au dezvăluit, prin intermediul paginii oficiale de Steam a jocului, cerinţele de sistem necesare pentru a rula corespunzător ediţia de PC a jocului Sekiro: Shadows Die Twice. Din fericire, după cum puteţi vedea şi mai jos, acestea sunt foarte accesibile, chiar şi pentru cei cu PC-uri ceva mai vechi. Cerinţe minine: ⦁ OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (doar 64-bit) ⦁ Procesor: Intel Core i3-2100 sau AMD FX-6300 ⦁ Memorie RAM: 4 GB ⦁ Video: NVIDIA GeForce GTX 760 sau AMD Radeon HD 7950 ⦁ DirectX: versiunea 11 ⦁ Conexiune la Internet de tip Broadband ⦁ Stocare: 25 GB disponibili ⦁ Sunet: placă de sunet compatibilă cu DirectX 11 Sistem recomandat: ⦁ OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (doar 64-bit) ⦁ Procesor: Intel Core i5-2500K sau AMD Ryzen 5 1400 ⦁ Memorie RAM: 8 GB ⦁ Video: NVIDIA GeForce GTX 970 sau AMD Radeon RX 570 ⦁ DirectX: versiunea 11 ⦁ Conexiune la Internet de tip Broadband ⦁ Stocare: 25 GB disponibili ⦁ Sunet: placă de sunet compatibilă cu DirectX 11 Mai mult, Activision a publicat şi un nou trailer pentru Sekiro: Shadows Die Twice, acesta punând accentul pe povestea din joc; îl puteti urmări un pic mai jos. Sekiro: Shadows Die Twice va fi lansat pe 22 martie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC (via Steam).
  8. SEGA şi studioul Creative Assembly au anunţat încă o amânare pentru jocul de strategie Total War: Three Kingdoms. Anunţat iniţial pentru toamna anului trecut, Total War: Three Kingdoms fusese deja amânat până în prima parte a acestui an, lansarea sa fiind programată pentru 7 martie 2019. Se pare că studioul producător are nevoie de şi mai mult timp pentru a finisa jocul, Total War: Three Kingdoms fiind aşteptat acum pe 23 mai 2019. De altfel, Rob Bartholomew, studio brand director în cadrul Creative Assembly, a recunoscut că echipa în care îşi desfăşoară activitatea este extrem de norocoasă pentru că îşi poate permite să amâne lansarea jocului. Timpul suplimentar va fi folosit pentru a îmbunătăţi experienţa de joc, pentru a o ridica la nivelul aşteptat de fani. Total War: Three Kingdoms va fi primul joc al seriei care se va opri asupra istoriei Chinei, acţiunea urmând să înceapă în anul 190 e.n., o perioadă de criză în care dinastia Han se prăbuşea în faţa împăratului, la rândul său doar un copil influenţat de tiranul Dong Zhuo. Împotriva acestei ameninţări s-a ridicat o alianţă formată din trei războinici de seamă, reprezentanţi ai unor familii alese. Deşi soarta ţării depinde de ea, ambiţiile personale riscă să distrugă această alianţă fragilă. Total War: Three Kingdoms este aşteptat pentru PC pe 23 mai 2019.
  9. Veşti excelente pentru Electronic Arts şi studioul Respawn Entertainment: proaspăt lansatul shooter Apex Legends, în doar o săptămână de la debut, a strâns deja o comunitate de nu mai puţin de 25 de milioane de jucători. Mai mult, a fost atins un vârf de 2 milioane de utilizatori care au jucat Apex Legends simultan. Succesul se pare că nu i-a luat prin surprindere pe producători, aceştia pregătind, pentru Apex Legends, loot special conceput cu ocazia zilei îndrăgostiţilor (Valentine's Day, 14 februarie), precum şi primul sezon de conţinut, aceste urmând să înceapă în martie, cu un Battle Pass aferent, cu noi eroi jucabili, arme şi echipamente. Apex Legends este un nou shooter de tip Battle Royale, de această dată plasat în universul Titanfall. În prim plan se află o serie de luptători legendari, fiecare cu propriile abilităţi, care se luptă pentru supremaţie în echipe formate din câte trei jucători. Apex Legends poate fi descărcat, în mod gratuit, prin intermediul PlayStation Store (PlayStation 4), Xbox Live (Xbox One) şi Origin (PC).
  10. Sony Corporation şi Sony Interactive Entertainment au anunţat astăzi numirea lui Jim Ryan (ce deţinea functia de Deputy President în cadrul SIE) în poziţia de Preşedinte şi CEO SIE, începând cu 1 aprilie 2019. Actualul preşedinte şi CEO John (Tsuyoshi) Kodera se va concentra pe crearea unor experienţe inovatoare pentru utilizatori şi îmbunătăţirea continuă a serviciilor oferite prin intermediul PlayStation Network, în calitatea de Deputy President al SIE. Astfel, Jim Ryan va juca, în acelaşi timp, rolurile de Representative Director şi de preşedinte al Sony Interactive Entertainment Inc., entitate cu sediul în Japonia, iar John Kodera va avea funcţiile de Representative Director şi Deputy President. În noua structură de conducere a companiei, Jim Ryan va răspunde direct lui Kenichiro Yoshida, preşedinte şi CEO al Sony Corporation. Jim Ryan s-a alăturat în 1994 entităţii Sony Interactive Entertainment Europe, divizia europeană a SIE (Sony Computer Entertainment Europe, la momentul respectiv). De atunci, a deţinut mai multe funcţii de conducere în companie: în 2011 a fost numit preşedinte al SIEE, conducând business-ul PlayStation în peste 100 de teritorii din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Oceania, din aprilie 2016 a deţinut funcţia de Head of Global Sales and Marketing la SIE, iar din ianuarie 2018 a fost numit şi Deputy President al SIE, susţinându-l pe John Kodera în dezvoltarea PlayStation. În altă ordine de idei, Shawn Layden, fost preşedinte al Sony Interactive Entertainment America şi actual conducător al Sony Worldwide Studios (grupul de studiouri interne ale celor de la Sony, din care face parte şi Naughty Dog, spre exemplu), a oferit câteva detalii despre motivele pentru care părinţii PlayStation au decis să nu participe la ediţia E3 din acest an. Conform lui Layden, în trecut E3 era perceput drept o expoziţie dedicată partenerilor din retail, precum şi presei de specialitate. Perioada de desfăşurarea tradiţională a E3-ului, la mijlocul lunii iunie a fiecărui an, nu mai este potrivită pentru a prezenta produsele către partenerii din retail, aceştia având nevoie de mult mai mult timp pentru a-şi construi strategiile anuale. Astfel, Sony susţine un alt eveniment - Destination PlayStation - în luna februarie a fiecărui an, special dedicat partenerilor din retail, informându-i pe aceştia, în timp util, despre viitoarele produse ale companiei. De asemenea, odată cu migrarea presei de specialitate către mediul online, modelul susţinut de E3 poate fi considerat învechit, existând metode mai rapide de a informa publicul. Nu în ultimul rând, susţinerea unei conferinţe de presă la E3 implică şi noi dezvăluiri importante, PlayStation neavând, la acest moment, ce anunţuri de acest tip să facă. De vină pentru această lipsă de noutăţi ar putea fi şi strategia actuală a companiei, de a lansa doar câteva titluri mari exclusive în fiecare an (cum au fost God of War sau Spider-Man în cursul lui 2018). De altfel, Shawn Layden a afirmat că, pentru a nu înşela aşteptările fanilor PlayStation, companiei nu îi este frică să amâne un joc până când acesta se va ridica la nivelul calitativ caracteristic titlurilor exclusive ale celor de la Sony. O dovadă în acest sens este Days Gone, joc amânat de câteva ori, care, alături de Dreams, va completa lineup-ul de jocuri exclusive pentru PlayStation 4 confirmate pentru 2018. De asemenea, Sony mai pregăteşte şi alte titluri de mare calibru, precum Ghost of Tsushima (Sucker Punch), The Last of Us Part II (Naughty Dog) sau misteriosul Death Stranding (Kojima Productions), acestea neavând însă perioade de lansare confirmate. Sony a livrat către magazinele de profil, până la începutul anului 2019, peste 94 de milioane de console PlayStation 4, iar Layden consideră că viitorul, cel puţin cel apropiat, va aparţine în continuare dispozitivelor de acest tip, tehnologiile de game streaming nefiind încă capabile să înlocuiască consolele sau PC-urile de gaming contemporane. Însă Sony se pregăteşte şi pentru acest viitor îndepărtat, compania oferind deja serviciul PlayStation Now, prin intermediul căruia abonaţii dintr-o serie de ţări din America de Nord şi Europa (printre care nu şi România) pot accesa o librărie de câteva sute de jocuri pentru PlayStation 2, PlayStation 3 şi PlayStation 4.
  11. Ubisoft a anunţat că Assassin's Creed III Remastered va fi disponibil începând cu 29 martie 2019, în ediţii pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Posesorii Season Pass-ului pentru Assassin's Creed Odyssey îl vor primi în mod gratuit, urmând să fie lansată şi o versiune de sine stătătoare, la un preţ echivalent cu 39,99€. Cu această ocazie, Ubisoft a oferit şi un trailer comparativ, acesta scoţând în evidenţă diferenţele grafice dintre ediţia originală a jocului Assassin's Creed III şi versiunea remasterizată. Assassin’s Creed III Remastered va oferi posibilitatea de a fi rulat în rezoluţie 4K (cu High Dynamic Range activat) pe PlayStation 4 Pro, Xbox One X şi PC, precum şi în FullHD 1080p pe PlayStation 4 şi Xbox One, texturi de rezoluţie înaltă, noi modele pentru personajele din joc, un nou sistem de iluminare bazat pe Physically Based Rendering, mulţimi de NPC-uri mai numeroase, medii de joc şi efecte speciale mai detaliate În plus, această ediţie remasterizată a lui Assassin’s Creed III va include şi tot conţinutul suplimentar lansat pentru varianta iniţială a jocului: Benedict Arnold Missions, Hidden Secrets Pack şi Tyranny of King Washington (cu toate cele trei episoade ale sale: The Infamy, The Betrayal, The Redemption). Mai mult, în pachet va fi inclusa şi o remasterizare completă pentru Assassin’s Creed Liberation, care va beneficia de aceleaşi îmbunătăţiri grafice amintite mai sus. Assassin's Creed III Remastered va fi lansat pe 29 martie 2019, în ediţii pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  12. Electronic Arts şi studioul DICE au dezvăluit că următorul update major pentru Battlefield V va fi lansat începând de mâine, 12 februarie 2019. Acesta va include, în cazul versiunii pentru PC a jocului, optimizări ale implementării DXR(DirectX Ray Tracing), precum şi mult aşteptatul suport pentru tehnologia DLSS (Deep Learning Super Sampling) de la NVIDIA. La fel ca în cazul RTX, ce permite afişarea unor efecte avansate (reflexii, în cazul lui Battlefield V) prin folosirea rutinelor de ray tracing în timp real, DLSS este la rândul sau o tehnică specifică gamei noi de plăci video GeForce RTX de la NVIDIA, capabilă să folosească inteligenţa artificială pentru a diminua nedoritul efect de aliasing, precum şi pentru a “reconstrui” în 4K o imagine de rezoluţie inferioară. Mai multe detalii despre RTX şi DLSS puteţi găsi în acest articoldedicat. Pe partea de gameplay, noul update pentru Battlefield V va introduce modul de joc co-op Combined Arms, care va permite unei echipe formate din maximum patru jucători să lupte împotriva forţelor controlate de AI în cadrul a nu mai puţin de opt misiuni de tip PvE. Acestea se vor desfăşura pe patru hărţi şi vor implica patru tipuri de obiective. Combined Arms face parte din cel de-al doilea capitol de conţinut suplimentar pentru Battlefield V (Lightning Strikes), care va mai aduce şi un nou Grand Operation ce se va desfăşura pe hărţile Panzerstorm şi Arras, acesta urmând să incorporeze şi noul mod de joc Rush. Spre sfârşitul lunii martie va începe Trial by Fire, cel de-al treilea capitol din Tides of War, ce va aduce probabil cel mai aşteptat mod de joc suplimentar: Firestorm, Battle Royale-ul reimaginat de studiourile DICE şi Criterion în stilul seriei Battlefield. Battlefield V este disponibil în ediţii pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  13. Negocierile din spatele ușilor închise pentru noua legislație de copyright a Uniunii Europene s-au încheiat, iar rezultatul este predominant dezamăgitor. Pe de o parte, a fost făcut ceva progres pozitiv. Spre exemplu, un muzeu nu mai poate spune că deține drepturi asupra unei poze a unei picturi vechi. Pe de alta, sunt numeroase alte probleme legate de apărarea drepturilor autorilor, iar articolele 11 și 13 continuă să fie din ce în ce mai rele. Articolul 11, spre exemplu, nu permite decât reproducția unor cuvinte individuale sau a unor porțiuni „foarte scurte” dintr-o știre pe motoarele de căutare, rețelele de socializare, sau cam fiecare alt loc unde un link la acea știre este publicat. Nu există excepții. Nici Facebook nu este protejat, nici un blog făcut de cineva care abia a învățat să folosească internetul ce este vizitat în mare parte accidental de o pisică ce s-a urcat pe o tastatură. Taxa de link va trebui plătită pentru cei care vor să adauge puțin context din articolul către care merge acel link. Articolul 13 continuă să fie o problemă majoră. Oricine are un site care permite în vreun fel utilizatorilor să publice conținut va fi obligat să obțină licențe preventiv la orice ar putea încărca acei utilizatori. Forma curentă a textului acoperă cam tot ce înseamnă material cu copyright, așa că sper că nu aveți de gând să postați versuri de melodii prin comentarii. În lipsa acestor licențe trebuiesc folosite filtre pentru a preveni încărcarea conținutului, altfel site-urile cu pricina pot fi date în judecată pentru încălcarea drepturilor de autor. Excepțiile de la articolul 13 sunt foarte puține, semănând cu exemplul blog-ului pomenit mai sus, dar din fericire proiectele non-profit sunt și ele iertate. Încă mai există ceva speranță ca noua legislație va fi modificată sau respinsă, printr-un vot ce va avea loc în această primăvară. Data nu este încă fixă. Ar putea fi în martie, pe 25 sau 28, ori în aprilie, pe 4, 15 sau 18. Votul are loc înainte de alegerile euro-parlamentare. Apoi mai este și speranța că țări ce totalizează 35% din puterea de vot a Consiliului Uniunii Europene se vor opune legislației. Considerând că forma curentă a legislației a fost făurită de Franța și Germania, ce la un loc au aproape 30% din puterea de vot și foarte multă influență, nu sunt speranțe mari că se va realiza ceva în această privință
  14. În mod normal, dacă vrei piraterie pe telefonul mobil, te îndrepți către Android. Nu doar pentru că ocazional cineva are să încarce ceva nepotrivit pe Play Store, iar Google nu va da doi bani pe asta, dar și pentru că poți instala orice, oricând, oricum, de oriunde. Însă iOS pare să fi reușit să își prindă competiția din urmă la acest capitol. Poate că nu este un lucru tocmai bun, din perspectiva celor care vor o platformă fără piraterie, dar este un lucru interesant. De ceva timp Apple permite dezvoltatorilor să se folosească de platforma lor de distribuție pentru a publica aplicații menite pentru uz intern în cadrul propriilor companii. Aceste aplicații sunt validate folosind certificate de grad enterprise. Aceste certificate sunt folosite în ultima vreme pentru alte tipuri de aplicații, în mare parte piratate. Ca urmare, App Store a găzduit pentru o vreme (și tot reapar chiar dacă Apple le șterge) variante modificate ale unor aplicații existente, cum ar fi un Spotify care nu avea reclame, un Minecraft gratuit, jocuri de noroc ce în mod normal nu sunt permise pe magazin, sau chiar pornografie. Din moment ce un astfel de certificat poate fi obținut contra sumei de 300 de dolari și a unor informații despre o companie, ce pot fi găsite de oricine, până ce Apple găsește o soluție mai permanentă problema ar putea persista. Probabil merită menționat că nu doar pirații și indivizii dubioși de pe internet se folosesc de acele certificate pentru a se amuza, ci și indivizii foarte dubioși de pe internet, precum Apple și Google.
  15. LG plănuiește să anunțe cel puțin un nou telefon în cadrul Mobile World Congress 2019, iar cel de față nu este pliabil, nu are camere ascunse, dar are un difuzor foarte mare. Mare cât ecranul, ați putea spune, fiindcă este ecranul. LG G8 ThinQ se va folosi de o tehnologie pe care compania o are deja implementată la unele din televizoarele sale, ce se numește Crystal Sound OLED. Simplu spus, ecranul poate vibra pentru a genera sunete, iar în tandem cu difuzorul adevărat al telefonului poate crea un efect stereo. Probabil vă întrebați de ce ar face asta și n-ar include pur și simplu două difuzoare normale. Răspunsul este destul de ușor de înțeles. Ecranul este mai mare decât un difuzor normal, îngrămădit în carcasă. Mai important de atât, aceasta nu este singura trăsătură ieșită din comun a telefonului în ceea ce privește sunetul LG G8 ThinQ va mai include suport pentru procesoare audio DTS:X 3D, o funcție de vibrație pentru a transforma orice suprafață pe care se află într-un amplificator rudimentar, precum și un jack audio cu un sistem quad DAC. Pe hârtie, telefonul „sună bine”. Vom vedea de ce este în stare la MWC 2019 spre finalul unii.