Welcome to The Forum

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.

Kurama

Members
  • Content Count

    894
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Everything posted by Kurama

  1. Bafta eGaming, mi-a făcut plăcere atâția ani sa fiu aici, dar ...

  2. la mulți ani man! 🤗

  3. Voi Adauga Restricția ca cei din pd/ng, sa nu mai poată folosi aceasta comanda. cum a foat adăugat și cuma spus și rakku, nu poți participa la curse ilegale ca și cop. closed!
  4. No bug. aceasta comanda este temporara și nu va salva spawn-ul secundar. Tu ești proprietarul unei case sau ai rent, este norma sa te dea la casa/chirie.
  5. - Adaugat sistem race FMA. Comenzile disponibile pot fi vazute tastand /racehelp - La 30 minute, serverul porneste automat o cursa FMA daca nu este deja una activa - Factiunea FMA nu a fost implementata, adminii si helperii au acces la incarcarea curselor - Scos /portable pentru hitman si adaugate comenzile: /contracts - verifici cate contracte sunt /order - comanzi arme /givehit <nume> - Rank 4 da unui membru hitman contract, se alege un jucator cu contract aleator /cancelhit - renunti la contract /checkcontract - verifici daca un jucator are contract /undercover - se poate da doar daca ai contract, iti scoate numele si da un skin de civil - Rezolvat bug la jail; - rezolvat problema la care se lua crash la login; Codding: @sInK, Kurama Ajutor in teste: eGaming Staff & eGaming Team Testers
  6. eGaming.ro 26/04/2020 War Arena Acum, toate factiunile se pot razboi intre ele, inafara de Rival-War. Mai multe detalii, va sunt afisate mai jos: orice factiune poate provoca la War o alta factiune, cerintele sunt: trebuie sa participati cu minim 2 membri din factiunea care provoaca; factiunea provocata, de asemenea trebuie sa participe cu 2 membri; trebuie sa aveti un numar de materiale in seiful factiunii; trebuie sa aveti un numar de droguri in seiful factiunii; comenzile disponibile sunt: /preparewar ; /acceptwar ; /rejectwar ; /weaponset si /joinwar; Numarul de materiale este calculat in functie de setul de arme ales, mai jos va sunt afisate statisticile: Weapon Set 0 - Deagle = 200 materiale; Weapon Set 1 - MP5 = 300 materiale; Weapon Set 2 - M4 = 400 materiale; Weapon Set 3 - Deagle + MP5 = 500 materiale; Weapon Set 4 -Dealer + M4 = 600 materiale; Weapon Set 5 - MP5 + M4 = 700 materiale; Weapon Set 6 - Deagle + M4 + MP5 = 900 materiale; * Nota: Numarul de materiale din seif va scadea astfel: numarul de participanti la war X weapon set; * Nota 2: La sfarsitul War-ului, participantul castigator va fi premiat cu $3.000; Faction Punish A fost introdus un sistem de pedeapsa pentru playerii ce parasesc factiunile, care functioneaza astfel: leaderul va trebui sa foloseasca comanda /tmpinvite la recrutarea altor jucatori; dupa ce termina testele (invitatul) va trebui ca leaderul sa foloseasca comanda /uninvite; dupa ce l-a demis temporar, leaderul va folosi comanda /invite (permanent); Atentie! *** Nu folositi comanda /invite in mod direct, e posibil sa gresiti iar cand veti demite membrul, acesta va primi automat Faction Punish (FP)! daca invitatul petrece un timp de cel putin 6 zile in factiune, cand va dori sa o paraseasca, nu va primi pedeapsa; daca invitatul petrece un interval de timp mai mic de 6 zile in factiunea respectiva, acesta va fi pedepsit cu 40 de ore Faction Punish; daca un jucator are FP nu va putea intra intr-o alta factiune; o ora FP va scadea automat la PayDay pana va ajuge la 0; daca invitatul primeste 3x Faction Warn pe perioada sederii in factiune, acesta va fi demis automat cu 40h FP; daca invitatul primeste /o(ffline)uninvite de la liderul factiunii, acesta va primi automat 40h FP; Modificari/BUGFIX-uri reparat BUG la contractele pentru hitman (nu se salvau); reparat BUG la contractele puse de catre server odata la 30 de minute (nu se salvau); reparat BUG la comanda /take pentru cops; memberii din factiunea News Reporter vor fi afisati pe /nr doar cei ce folosesc comanda /newsduty; reparat BUG la Hitman (nu se puteau finaliza contractele); acum membrii Hitman vor putea lua arme si de la spawn-ul secundar; reparat BUG la licente (daca nu aveai o licenta valida de driving/flying/sailing puteai inchiria un vehicul si putea fi condus pana la prima coborare); reparat BUG la biz-ul Electricity S.A (nu intrau banii in el la PayDay); a fost adaugata comanda /f(action)mute pentru leaderi si membrii Rank 6); reparat BUG la comanda /deletecontracts (se putea sterge contractul dar inca era valabil pana cand playerul parasea serverul); a fost modificat pretul pachetelor de arme conform sugestiei facute de lider; a fost modificata comanda /id (membrii hitman nu vor mai aparea pe ea); reparat BUG la seifurile factiunilor (dupa restart nu se salvau materialele/drogurile/banii din seifuri din cauza preluarii gresite a ID-ului din baza de date); rezolvat BUG la comanda /rivalwar (se putea da rival-war de mai multe ori pe acelasi teritoriu); reparat BUG la Rival-War (nu se salvau materialele/drogurile primite la sfarsitul Rival-War-ului); acum jucatorii participanti la Rival-War vor fi afisati pe mini-map pe durata Rival-War-ului); reparat BUG la comanda /fare pentru membrii din factiunea Taxi Cab Company; Multumim urmatorilor: Ajutor in script: @sInK Ajutor in testing: oldMVP, Batonash, uNNk, iTa,walker,Jok3rss,SKIZ0R; (daca am omis pe careva, dati-mi PM si dau edit) Orice problema/BUG va rog sa raportati in sectiunea corespunzatoare. Spor la joc!
  7. Text: Kurama cu/fara TAG egaming.ro Dimensiune: 150x250 Tematica (aici puteti specifica o tematica sau puteti pune direct poza dorita):
  8. Fixed in update-ul anterior;
  9. NO BUG - tunning-ul dispare dupa prima explozie pentru ca nu e count, dupa un nr. de explozii sa dispara tunning-ul;
  10. Fixed. Fixed. Fixed.
  11. eGaming.ro, 23/04/2020 In aceasta versiune am incercat sa cuprind tot ce a fost raportat, dar e posibil sa mai fi scapat cate ceva, de aceea va rog, ca fiecare problema, bug s.a.m.d sa le raportati ca sa le putem rezolva. Mai jos, va las lista cu modificarile aduse: Away From Keyboard puteti sta afk doar in case de acum, daca doriti, insa sunt urmatoarele criterii: daca esti civil si stai AFK in spawn pe o raza de 10.0 uitati, vei primi kick, pentru ca se blocheaza spawn-urile de la Gara SF/Spawn Civil LS; vei fi detectat ca fiind AFK dupa o durata de 10 minute, doar in cazul in care nu iti schimbi pozitia, sau esti pe strada; cu aceasta modificare, s-a schimbat un lucru si la PayDay si anume: daca nu esti AFK cu ESC si nu esti in casa, vei primi PayDay full (GiftPoints, RobPoints, Respect-point-ul bonus, dobanda si banii cash de la paycheck), iar daca AFK in casa dar fara ESC vei primi dobanda, 100$ la paycheck, GiftPoints si RobPoints; odata intrat AFK, vei primi un dialog cu mesajul ca esti AFK inafara casei, ti se va schimba culoarea pe TABLIST (negru-gri) si vei primi ce e enumerat mai sus; dupa ce revii din AFK, iti va reveni culoarea initiala a factiunii din care faci parte; Rob Bank A fost rescris tot sistemul de Rob Bank, astfel: este nevoie de 3 playeri intr-o masina pentru a da rob; nici unul din cei trei, nu trebuie sa fie COP sau sa aiba wanted; dupa utilizarea comenzii /robbank, vei primi freeze timp de 10 secunde; locatia iti va fi afisata in timp de 60 de secunde de la tastarea comenzii /robbank; daca unul, sau doi membri din echipa este ucis, celalalt poate continua robul, fara ca cei doi sa primeasca banii, cu alte cuvinte, cine ajunge la CP, primeste banii, iar cine nu ajunge, nu primeste; daca un robber este ucis de catre un cop in timpul jafului, fie ca politistul este sau nu intr-o raza de actiune de 30.0 unitati, robber-ul va primi jail automat, si va pierde o suma de bani (wanted level * $500); daca un cop ucide un robber in timpul jafului, inainte de ca robber-ul sa finalizeze jaful, acesta va fi recomensat cu o suma de bani random ($10.000-$20.000); Kill cu wanted daca un jucator este ucis de catre un COP jucatorul va primi jailtime = wanted level * 240 secunde (mai rentabil sa va predati la cops decat sa fiti ucisi); daca un jucator este ucis va pierde suma de wanted level * 500$; daca folsiti surrender veti plati suma de wanted level * 500$ iar jail time = wanted level * 180 secunde (mai rentabil sa va predati la cops); Alte modificari/BUGFIX-uri: reparat comenzile /tie si /untie (se putea da de la distanta, fara ca playerul sa fie in masina); la ora fixa, se vor adauga drugs, materials si bani in seifurile factiunilor The Italian Mafia, San Fierro Triads, Grove Street si Ballas; reparat bug-ul de la seiful factiunii Ballas, nu se putea adauga nimic in el; ajustari la sistemul de seifuri ale factiunilor; a fost reparat intervalul orar pentru Rival-War ( se punea gresit ); a fost reparat un bug la comanda /factionspawn; a fost reparat un bug la comanda /rentroom si adaugat timer anti-spam de 1 minut; modificata comanda /sellgun; adaugat comenzile /givearm si /givemats pentru gang-uri si mafii; au fost mutate doua comenzi de la admin 5 la admin 1; modificata suma de pe comanda /contract (minim $5.000 maxim $100.000); actualizata comanda /help; a fost rezolvat un bug la masini (daca mureai intr-un vehicul, nu mai puteai lua altul ca sofer); a fost reparata comanda /take (licenta, drugs, mats, si arme); mici modificari la sistemul de ban; a fost modificata comanda /surrender (maxim wanted 5); modificata comanda /wanted (vor fi afisati doar jucatorii cu wanted > 1); a fost modificat timpul pentru jail la kill cu wanted > 9 la 40 de minute; rezolvat bug la comanda /frisk; adaugat tazer pentru factiunea NG pe baston; a fost scoasa armura automata de la comanda /undercover; reparat timer la Test Drive Dealership (nu scadea conform); adaugata restrictie pentru intrarea jucatorilor din SFPD/LSPD in hq-ul factiunii Police Department; a fost modificat timerul de la wanted down (daca jucatorul moare, timerul se reseteaza de la 10:00 minute); adaugat restrictie pe c-bug; reparat sistemul de /spectate; adaugat cateva comenzi noi pentru admini (au fost postate in acel topic); Multumim urmatorilor: Ajutor in script: @sInK Ajutor in rezolvarea diverselor situatii: @Ursu93 Ajutor in testing: Jok3rss, Batonash, Ursu93, portoBv, SKIZ0R, uNNk, oldMVP, Dragos122, Rakku, JesTyCk, Ama, iTa. ( Sper ca nu am omis pe nimeni, daca da, da-ti-mi PM si dau edit.) Orice problema, bug, va rog sa le raportati in sectiunea corespunzatoare, sau pe panel. * Imi cer scuze pentru intarziere si pentru neplacerile cauzate, au fost foarte multe lucruri de rezolvat si un timp limitat. Spor la joc!
  12. Am testat sa vad daca se intampla asta, din fericie, nu se intampla. Nu stiu cum a aparut la tine aceasta problema, dar nu este existenta. Daca problema persista, da-mi un PM te rog, pana atunci, Locked!
  13. Fixed, la urmatoarele actualizari, va fi ok.