Jump to content

Memo

Members
  • Content Count

    1,110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

57 Recognised

3 Followers

About Memo

  • Rank
    Megalomaniac

Profile Information

  • Gender
    Array
  • Location
    Array
  • Interests
    Array

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    Array
  • GFX Skill
    Array

Recent Profile Visitors

17,942 profile views
  1. Nick forum: Memo Steam link: http://steamcommunity.com/id/shitburd/ Numar: 18
  2. STEAM: http://store.steampowered.com/app/383870/Firewatch/ Descriere/Informatii lansare: Firewatch este un joc indie/de aventura, first-person, aparut in 9 februarie 2016, realizat de Campto Santo si publicat de Campo Santo si Panic, jocul fiind disponibil pe PS4/XBOX One si pe PC. Protagonistul este Henry, un barbat care se angajeaza ca padurar pe perioada verii in regiunea Wyoming, sperand ca aceasta oportunitate il va ajuta in limpezirea gandurilor legate de problemele sale de acasa din, Boulder, Colorado. Din pacate pentru Henry, planul sau de relaxare va trebui sa mai astepte. Toata actiunea avand loc in anul 1989. SYSTEM REQUIREMENTS: MINIMUM: OS: Windows 7 or higher 64bit Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory DirectX: Version 11 Storage: 4 GB available space Story/Gameplay/Music: Story: Jocul incepe printr-o descriere a modului in care Henry (protagonstul) s-a intalnit cu Julia (viitoarea lui sotie) intr-un bar si despre alte discutii si evenimente pe care player-ul, va avea posibilitatea de a-si contura dupa bunul plac toate intamplarile din noaptea intalnirii celor 2 pana in momentul in care Henry va ajunge padurar in padurile Wyoming. Dupa cativa ani de cand cei 2 sunt impreuna, Julia este diagnosticata cu Alzheimer, acest lucru distrugandu-l emotional si psihologic pe Henry, care pentru o perioada incearca tot posibilul sa se adapteze situatiei, dar intr-un final alegand sa-si lase in urma sotia in Melbourne, Australia, aceasta primind tratamentul necesar, fiind alaturi de familia ei. Henry coplesit de situatie, simte ca are nevoie de o pauza si un loc unde sa-si limpezeasca gandurile, acesta gasind un anunt in care scrie ca este un post liber de padurar la Two Forks Lookout Area in Wyoming. Henry accepta slujba. In prima zi de lucru a lui Henry, ne este introdus noul caracter care va avea o importanta mare in aceasta poveste, Delilah, colega si superioara lui Henry care va comunica cu acesta printr-un radio, pe tot parcursul jocului fiind imposibil sa o intalnim fata in fata. Rolul Delilei este de a raporta orice eveniment suspect care ar putea avea loc in paduri si de a le oferi celorlalti padurari instructiuni si tot ajutorul necesar pentru rezolvarea problemelor care pot aparea. Ea va deveni mai tarziu, o ancora emotionala pentr Henry, playerii avand sansa de a modela relatia pe care Henry o va avea cu aceasta. Relatia putand fii foarte rece sau cei 2 ajungand foarte apropiati. In a 2-a zi suntem introdusi in turnul din care Henry va supraveghea padurea, Delilah anuntandu-l de indata pe Henry sa mearga sa investigheze fumul ce venea dinspre un lac. Odata ajuns la lac, acesta este intalnit de 2 adolescente care ascultau muzica si se distrau in largul lacului, fetele numindu-l in toate felurile pe Henry cand acesta apare sa le spuna sa inceteze, urmand ca cele 2 sa fuga. Aceasta intamplare va avea repercusiuni pentru ca in urmatoarele zile, acesta este din nou trimis de Delilah sa afle problema cu firele de comunicatii. Ajungand la locul cu pricina, Henry anunta prin radio de indata ca firele au fost taiate, nicidecum un accident, acesta fugind inapoi la turn doar ca sa afle ca cineva ii sparse incaperea si un geam. Dupa mai multe zile de la incident, Henry gaseste intr-una din plimbarile de rutina, o pestera, care spre sfarsitul jocului va reprezenta un rol important in poveste, acesta anuntand-o din nou pe Delilah de existanta acestuia, ea spunandu-i ca stia de tunel si ca pentru a-l investiga va avea nevoie de o cheie deoarece interiorul pesterii era inchis de o poarta. La intoarcere in turn, Henry da nas in nas cu cineva, insa nu a putu intelege cine era pentru ca a fost orbit de lanterna acestuia, vazand doar o figura a unui barbat, spune el. Pe la mijlocul verii, Henry pleaca intr-o dimineata la lac pentru a pescui, discutand cu Delilah despre faptul ca s-a plictisit de pachetele de mancare primite si ca doreste sa serveasca ceva diferit azi. Ajuns la lac este socat sa descopere foi intregi in care era scrise amanuntit toate convorbirile pe care acesta le-a avut cu Delilah de-a lungul verii. In momentul in care acesta sa anunte prin radio cele gasite, este lovit in cap de cineva, cel mai probabil personajul care nu l-a putut indentifica cu cateva saptamani in urma. Speriat si confuz ii povesteste Delilei, aceasta intrand in panica si insistand cu Henry ca trebuie sa afle despre ce este vorba si despre cine ii urmareste. Dupa cateva zile de la intamplare, Henry gaseste in una din plimbarile de rutina in padure, o statie de comunicare/investigare, acesta descriind locul ca find cu un cort mare cu multe apare inauntru, iar dupa o lunga discutie cu Delilah, acesta gaseste in mormanul de pe masa, doua dosare in care erau trecute toate informatiile importante despre cei 2. Foarte speriati de cele gasite, Delilah ii propune lui Henry sa dea foc la tot cortul pentru a scapa de orice urma de dovezi despre cei 2, playerul avand sansa de a alege in a fi de acord cu Delilah sa dea foc la cort sau nu. Un foc care a izbucnit la cateva zile dupa ce Henry a inceput activitatea de padurar, a inaintat astfel incat aproape de sfarsitul verii, toate regiunea a ajuns sa arate ca victima unei furtuni de nisip, insa era vorba doar de un foc imens care urma sa arda tot. Henry vrand sa descopere neaparat ce se intampla, sugereaza prin radio, sa mearga pentru o ultima data in peste, sperand ca poate va gasi raspunsurile tuturor intrebarilor sale. Delilah este de acord, iar Henry porneste in cautarea adevarului. Dupa o vreme in pestera, Henry descopera din discutia cu Delilah, despre un fost padurar care a fost si membru al armatei americane, pe nume Ned Goodwin, cum ca ar fi disparut de ani de zile in acele paduri si ca avea un fiu Brian Goodwin, care de asemenea a disparut fara nicio urma. Henry, socat, descopera aproape de iesirea pesterii cadavrul lui Brian Goodwin, explicandu-i Delilei ca pare ca acesta sa fi cazut de pe munte din cauza cablurilor pentru alpinism, Henry indicand ca probabil era incepator si nu a stiut sa-si fixeze cablul de siguranta. Delilah din acest punct al povestii este devastata deoarece il stia destul de bine pe copil, din acel moment inchizand radioul cu Henry pentru ziua respectiva. Focul deja devenisa un pericol, asa ca s-a dat ordine ca toti angajatii sa paraseasca padurea de indata. Delilah ii comunica lui Henry prin radio, ca un elicopter va veni sa-i scoata pe toti din padure in siguranta, insa problema este ca elicopterul va ateriza aproape de turnul lui Delilah, pentru o peioada scurta. Henry este fericit ca va avea sansa sa o intalneasca in sfarsit, fata in fata si ii spune Delilei sa-l astepte ca o sa ajunga imediat. Acesta gaseste pe drum spre turnul Delilei, o scrisoare lipita de stanca, socul cel mai mare pe care-l are Henry este ca scrisoarea este de la Ned Goodwin, care explica tot ce s-a intamplat cu fiul sau, si voia doar sa se faca inteles ca nu el l-a ucis pe fiul sau, ci a fost doar un accident, iar acesta a cazut de pe munte. Speriat de ce ar crede autoritatiile, si restul cunostintelor, simtindu-se totusi vinovat de moartea lui Brian, acesta a decis sa nu se mai intoarca, si sa dispara. Langa scrisoare era o funie legata in varful muntelui, pe care Henry oricum trebuia sa-l catere, avand surpriza cand a urcat sus, sa gaseasca locul in care in toti anii acestia Ned s-a ascuns. A avut patul lui, diferite tipuri de aparate, lazi cu mancare, si poze vechi impreuna cu fiul sau cand acesta era in viata. In sfarsitul scrisorii isi cere scuze pentru toate cele intamplate, acesta recunoaste ca el a fost cel care i-a spart turnul lui Henry, el a fost figura ce a vazut-o cu lanterna, si ca el a furat aparatele cu care i-a spionat pe el si Delilah de cand au ajuns in padure. A vrut doar sa fie sigur ca nu or sa intreaca linia si ca nu-l vor gasi. Parasind incaperea unde locuia Ned, Henry o anunta de indata pe Delilah despre toate cele vazute si auzite, si se indreapta spre turnul ei, cu inima impacata. Ajuns la turnul Delilei, Henry, este coplesit de tristete in momentul in care vede ca Delilah nu mai era in turn pana sa ajunga el. Acesta o contacteaza pentru ultima data prin radioul ei propriu din turn si o intreaba de ce nu l-a asteptat. Aceasta trista ii raspunde ca dupa toata situatia cu Brian si dupa toate intamplarile celor 2, a considerat ca asa ar fi fost cel mai bine, si ca spera ca nu este suparat prea tare pe ea. Cei 2 poarta o discutie legata de ce se va intampla cu fiecare dintre ei de acum. Delilah, sugereaza ca fiecare sa decida pentru celalalt, ce sa faca, considerand aceasta fiind cea mai buna solutie. Ca ultima decizie, playerul alege ce considera ca ar fi cel mai bine ca Delilah sa faca de acum incolo (sa se intalneasca cu Henry/ca fiecare sa-si vada de drumul lui). Indiferent de alegere, Delilah ii raspunde lui Henry ca cel mai bine ar fi sa se intoarca la Julia si sa-si rezolve problemele cu ea. Ea intelege ca aceasta experienta trebuia sa-l ajute pe Henry sa-si limpezeasca gandurile, insa acesta nereusind sa rezolve nimic, ea considera ca cel mai bine ar fi sa infrunte realitatea si sa gaseasca o solutie. Ca o ultima decizie, playerul are de ales, fie sa fie de acord cu planul Delilei, fie spunandu-i ca nu se poate intoarce la Julia in conditia ei actuala. Orice decizie ar lua playerul, cei 2 termina convorbirea luandu-si la revedere unul de la celalalt si urandu-si noroc in continuare in viata. Jocul se termina cu Henry urcand in elicopterul care a venit sa-l ia, uitandu-se cu regret/placere/confuzie la turnul Delilei, in timp ce acesta decola. Gameplay: - Gameplay-ul, nu este deloc unul complicat, player-ul avand pe langa obiectivul principal, libertatea de a explora intr-o anume limita si alte locuri de pe harta, gasind de altfel de-a lungul jocului cutii cu harta principala, player-ul putand sa-si acutalizeze minimap-ul pentru o mai usoara deplasare.- - Jocul se bazeaza foarte mult pe povestea lui, easter egg-uri si nu in ultimul rand, mediul inconjurator fiind un element care cu siguranta captiveaza atentia multor playeri, si te poti trezi ca ai uitat de obiectiv cand gasesti o poteca noua si esti curios pe unde te poate duce aceasta. - Jocul are un gameplay asemanator intr-o mica masura cu jocurile Telltale, 80% din actiune va fi dialog iar playerul isi va putea contura relatia cu Delilah dupa bunul lui plac. De asemenea inceputul jocului este pe acelasi sistem, pana sa poata playerul sa controleze caracterul, acesta isi va alege introducerea povestii. Gameplay/Playthrough/Walkthrough al jocului - Click me. Music: Muzica este de asemenea unul din elementele importante ale jocului. Este vorba de o poveste, se pune accent mult pe dialogul dintre personaje, pe evenimente care au loc, sau pur si simplu drumul spre obiectiv, cand parcurgi o distanta mare, sa auzi in casti acel soundtrack care sa te dea pe spate. Despre asta e vorba in Firewatch. Muzica ce ajuta sa mergi mai departe, sa te relaxezi si sa corespunda cu trairile din acel moment. The official soundtrack to Firewatch, composed by the brilliant Chris Remo, who has also did the score for Gone Home & Thirty Flights of Loving. - Original Soundtrack Firewatch CONCLUZIE: Recomand Firewatch cu toata increderea, datorita echipei care a reusit sa creeze o capodopera, in opinia mea. Este un joc destul de scurt (din pacate), asa ca toti cei care ati jucat in ultima vreme doar CSGO, GTA 5, LOL si alte titluri asemanatoare, daca va place o poveste foarte bine scrisa, sa fiti atenti la detalii, modul in care caracterele se dezvolta in toate aspectele, dialogurile si aveti si o zi libera, veti avea o experienta foarte frumoasa. Este o schimbare foarte placuta, pentru ca majoritatea jocurilor ce continua sa apara nu pun accentul asa mult pe story/muzica, asa cum ar trebui. Pe toate planurile am fost placut surprins si voi ramane cu acest joc in minte mult timp de acum. Singura dezamagire ar fi sfarsitul, cum de altfel multi jucatori au aceasi parere, insa asta nu mi-a modificat deloc parerea initiala. Pana la urma, toti avem opinii diferite, iar asta se evidentiaza mult, mai ales la finalul oricarui joc/film/serial/carti etc. De asemenea vreau sa-mi cer scuze daca am gresit vreo informatie, am stat mult sa scriu si poate am incurcat/uitat ceva. Siiiiii, un mic bonus : "Ghiozdanu-n Spate" - Firewatch RAP - Codrin
  3. Nick: MeMoK1dz0r2 Numarul ales: 20 Sunt de acord cu cele mentionate: Da
  4. Memo

    cf caisa? >:D< ย bine, sanatoasa? mai rezisti la poli? :))

    1. CasSie

      CasSie

      Hei, Memoooooooooo!!!!!

      Cum sa nu? Rezist, rezist!

      Dar tu? Ce faci? Pe unde mai umbli?

    2. Memo

      Memo

      Cu faculta ca tot omu, cu munca, chestii plicti... speram sa vizitez constangeles, sa-ti fac o vizita, dar nu m-am sincronizat cu grupu :(

  5. Daca partea de la finalul trailer-ului ii ce cred eu, o sa se intample cu cea mai mare placere :). David ii un caracter interesant, categoric, dar pe mine m-a calcat pe nervi pe tot parcursul episoadelor si a venit momentul sa se termine. Edit: JESUSSSS !
  6. Memo

    Game Quotes

    "I am still. NOT. Bitten." (Clementine - The Walking Dead: Season 2)
  7. PRO, cand intru pe facebook stau doar pe biliard, o idee grozava
  8. Memo

    Cum se numeste melodia?

    Secrets in Stereo - Again (Instrumental) Frumos instrumental
  9. Memo

    Guess the cartoon

    Casa Foster pentru prieteni imaginari
×
×
  • Create New...