Rooney

Members
  • Content Count

    2,015
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

45 Excellent

About Rooney

  • Rank
    eGaming Lover
  • Birthday 11/25/1995

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    d
  • Nick CS
    n
  • GFX Skill
    Novice

Recent Profile Visitors

26,229 profile views
  1. Aici parerile sunt impartite , nu ma refer la faptul ca nu ai pauza intre piept si spate . Problema e ca pui prea mult accent pe brate , toate sansele sa le supra soliciti. O sa scriu maine mai in detaliu care sunt problemele si ce alternative ai avea. Acum sunt frant de oboseala. Noapte buna!
  2. Nu cred ca are rostul sa va certati .. mai ales la o asemenea sectiune unde totul ar trebui sa fie informativ. Blade are dreptate , antrenamentul nu e bun deloc .. ca sa nu spun altfel. Dar acum depinde daca iti doresti sa progresezi sau pur si simplu faci acest antrenament pentru miscare / fun. Aici numai tu stii raspunsul. Eu tot ce iti pot spune , e ca acest antrenament nu e structurat deloc corect si ai toate sansele sa te supraantrenezi pe termen lung. Daca doresti sa dezvolt subiectul lasa-mi un raspuns .. si discutam cu cea mai mare placere. Nu ma consider un expert, sunt amator si eu , invat , am facut greseli , mai fac , si nu neaparat daca esti amator faci greseli. Amatori sunt toti indiferent cat de mari sunt . Doar cei care participa la competitii sau au participat si au rezultate notabile ii pot considera sportivi de performanta , in rest nu. Ma repet din nou , daca vrei sa discutam despre antrenament , in special despre antrenamentul tau , lasa-mi un raspuns. Salut!
  3. Picioarele sunt bine .. eram in sala mai era lume nu puteam sa ma las chiar in slip E foarte bine la picioare. Nu se vad gambele prea bine si din cauza diferentei de lumina dar si a pozitiei (frontale). E cea mai dezvoltata grupa la mine , coapsele. Au inceput sa se separe si ele (musculatura) linii, vene . Inca mentin apa destul de sus . Mai astept sa mai ard grasime si o sa fac si "jocul" cu apa,sarea,carbohidratii (deplated-loading). O sa revin cat de curand cu poze cu tot restul grupelor.
  4. @Blade09 : Uite un dublu biceps de ieri bro . Am vazut ca mi-ai dat mesaj. Voi mai reveni si cu alte poze pe parcursul pregatirii si nu in ultimul rand cand ajung la rezultatul "final". http://i.imgur.com/Fq95QTi.jpg ~92 kg.
  5. Salut, sper sa intru mai des pe forum, defapt voi incerca sa imi fac timp, sa discutam despre culturism in detaliu, alimentatie etc. Desigur pentru cei ce sunt interesati. O seara faina ! http://i.imgur.com/ymyF3jX.jpg http://i.imgur.com/0zN1ycx.jpg Poze.. mai recente de la antrenament.
  6. Nu , pentru ce ? Pe mine ma intereseaza castigurile de masa musculara si asta ar trebui sa ii intereseze pe toti care n-au mai mult de 3-4 ani de culturism. O sa intru pe keto peste 1 an sau 2. Totul va fi facut ca la carte si cu suplimentele de rigoare dar daca tot voi face asta , o sa ma pregatesc si pentru un concurs sau mai multe. Momentam ma intereseaza sa pun masa musculara.
  7. Hello Ce mai faceti? Cum merge treaba ?
  8. Salut ,am si eu o problema .. incerc sa instalez iTunes pentru Iphone .. dar imi da eroarea asta cand deschid iTunes . Stiti cumva de ce ? As fi recunascator daca ati raspunde. Multumesc ! http://postimg.org/image/ceknxyg7h/
  9. total mass are deja creatina 8 g pe 100 g de produs , pe langa asta mai iei si separat , e prea mult ! Uita de definire .. n-are rost, mananca calitativ si mult . Orice omulet care merge pe la sala ar trebui sa manance 1 kg de carne pe zi , carbohidrati de calitate complecsi , grasimi sanatoase . Poti sa iei in continuare total mass dar nu mai lua creatina separat ca n-are rost .. risti sa o converteasca organismul in creatinina substanta toxica .. si nu da prea bine nici la ficat .
  10. In principal nu e rau dar trebuie stiut cum sa iti dozezi efortul iar voulumul de antrenament sa fie cat mai mic si intensitatea crescuta . Pieptul e o grupa usor epuizabila (cel putin pt mn si pt multi altii) de exemplu eu din 4 serii de impins deja simt pieptul lucrat serios, in total ajung la 8 serii . Trage tu concluziile daca e mult sau nu 3-4 serii a 5 exercitii. Conteaza intensitatea si calitatea seriilor (greutate,executie,pompare) restul sunt povesti. Poti sa faci 5 exercitii a cate 3-4 serii la picioare in care sa incluzi atat cvadricepsul cat si femuralii , gambele, aia e grupa care necesita atatea serii. Total mass il poti lua dupa antrenament impreuna cu creatina si nu mai e nevoie de dextroza . Un alt moment al zilei cand poti folosi total mass e dimineata imediat dupa ce te-ai trezit si atat . Ai grija cu creatina aia nu depasi 5-10 g pe zi ... recomandarea producatorului , a mea si a multor oameni care au multi ani de sala. Preferabil ar fi sa nu iei deloc.
  11. Desigur ca nu e cea mai buna varianta eu pur si simplu nu mai pot face nimic dupa picioare , cat de cat sa ma duc acasa si atat . Cea mai buna varianta era un antrenament pe 4 zile sau sa imparta umerii, anterior + median in ziua cu pieptul si umarul posterior sa il faca cu spatele . Daca mai faci si umeri si cardio dupa picioare e clar ca n-ai antrenat cum trebuie picioarele .
  12. Inverseaza miercuri cu vineri zic eu ..
  13. Abdomenul il poti pune in ziua ta cea mai mai scurta de antrenament . Nu necesita foarte mult timp pt antrenament in cel mult 10 minute e gata . Il poti face ori dupa piept , ori dupa spate . De cel mult 2 ori pe saptamana antrenat .
  14. Inainte sa iti reiei activitatea in sala stabileste-ti exact ce trebuie sa faci acolo si cum trebuie sa arate un antrenament . Sunt multe de zis in cazul asta , al antrenamentului . Trebuie sa gasesti ce ti se potriveste degeaba iti da cineva un program fixat daca nu il poti adapta pt tine . Dar in acest context sa tii cont si de refacerea musculara care este esentiala pentru cineva care vrea sa creasca . Cand iti pui o baza al unui antrenament asta insemnand de la gruparea muchilor pe zile pana la chestiuni de intensitate , volum , durata si alte principii de antrenament , chiar te rog sa postezi si sa ne dam si noi cu parerea daca ar fi ok sa te apuci de asa ceva .
  15. E bun daca zici ca ai 3-4 mese pe zi si 2 shakeuri . Daca vezi ca nu cresti inseamna ca trebuie sa mananci mai mult mai adaugi 2 mese pe langa celelalte mese inclusiv skakeurile . Dar ca sa imi dau seama ar trebui sa scrii mai detaliat ce mananci , cat mananci si ce contin acele shakeuri ( g de proteine etc. ) . Degeaba faci o perioada de timp sala asa cum ar trebui si dupa te lasi de sport , asta e un mod de viata , o faci pentru tine , pentru a arata bine . Bafta ! Aia nu-i dimineata 12-13:00 . Pana la ora aia eu am 3 mese , un om normal ar trebui sa aiba cel putin 1 si inca 1 gustare intre mese ( aici nu ma refer la dulciuri , prajituri si mai stiu eu ce ) fructe , alune, nuci , iaurt asta inseamna gustare intre mese . Folosesti greutati prea mari pt tn si de asta te lasa stanga , chiar daca cu dreapta ai suficienta forta pt greutatea aia , pana nu reglezi forta egal in ambele brate nu forta degeaba ca risti accidentari urate si risti sa te dezvolti asimetric la unii muschi , dupa foarte greu ai sa acoperi aceste " gauri " . Vezi si cu alimentatia , pune-o la punct ca aia nu e alimentatie , prima masa la 12-13 imi spune multe lucruri nu prea bune .. mananca din 3 in 3 ore mese medii spre mari si gustari intre primele mese ale zilei si o sa fie bine .Daca nu poti manca atat foloseste suplimente , in timp ai sa iti recapeti forta si in bratul stang dar trebuie sa te ajute si alimentatia dar si antrenamentul , lucreaza exercitii de baza ( cu greutati libere ) creste treptat greutatile . Nu lua in seama chestia care ai zis-o tu mai sus ca trebuie sa cresti greutatea la 1-2 abonamente asta insemnand 1-2 luni probabil , la inceput da posibil sa cresti greutatile destul de usor daca respecti niste reguli dar pana intr-un anumit punct , dupa e nevoie de foarte multa rabdare si vointa sa mai pui in + totul depinde de tine si genetic . Creste intensitatea in limitele tale , incearca sa maresti greutatile atat cat poti .