Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

eLys

[SOLVED][Recomandare] Film Horror

Nick : eLys
Genul filmului dorit : Horror
Scurta descriere a filmului dorit : Sa fie foarte inspaimantator gen Dead end , The ring , Mirror etc.

Drag Me To Hell, Mama, The Conjuring, Evil Dead, Silent Hill, The Strangers, The Grudge, The Unborn.

Uita-te si tu la trailere si vezi ce-ti place. :)

@eLys: Te rog sa postezi daca mai ai nevoie de ajutor.

@eLys: Te rog sa postezi daca mai ai nevoie de ajutor.

The Phantom of the Opera, Dracula, Frankenstein, The Mummy, Sleepy Hollow, Interview with the Vampire, Underworld, The Wolfman, From Hell, Dorian Gray ,  Let Me In , Cannibal Holocaust, Piranha 3D, The Midnight Meat Train, The Final Destination, Saw, Guinea Pig series, Hostel, Borderland, Audition, Wolf Creek, Captivity, Martyrs, Inside, Antichrist, The Collector , A Serbian Film, The Uninvited, Dark Water, Gothika, The Ring, The Exorcist, Session 9, Silent Hill, The Others, The Mothman Prophecies, The Blair Witch Project, 1408, The Shining, Stir of Echoes, The Innocents, The Sixth Sense,The Invasion, The Fly, Rosemary's Baby, Eraserhead, The Thing, Re-Animator, The Human Centipede (First Sequence), Cabin Fever, Virus, Teeth, Black Christmas, Halloween, The Texas Chain Saw Massacre, Scream, I Know What You Did Last Summer, Friday the 13th, Child's Play și A Nightmare on Elm Street.

Îi ajung,cred.

Îi ajung,cred.

Si eu cred la fel. :)

Topic Solved & Closed