Sign in to follow this  
FenomenaL

[Solved]Problema incarcare S6

33 posts in this topic

Acum vreo 3 luni mi-am achizitionat un S6... toate bune, dar astazi am observat o chestie... aseara `m-a mancat pe mine in fund` sa ii dau ceva update, ce trebuia facut de ceva timp, dar am amanat.. inainte de a da update se incarca, nu avea probleme. Dar in dimineata aceasta cand sa-l bag la incarcat.. observ ca nu mai merge. Nici inchis... nu se aprinde ledul acela rosu de incarcare. Eu cred ca este de la update.. daca are cineva alta idee.

Daca se pricepe cineva :D

 

@ Daca am postat unde nu trebuie imi cer scuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-ai dat sa se faca update-ul noaptea sau i-ai dat tu Install si ai urmarit cum se facea updateul? Intreb fiindca nu prea cred ca din cauza updateului a rezultat aceasta problema.

Dar e posibil ca daca l-ai dat sa se faca peste noapte si cu baterie redusa sa se fi inchis telefonul in timpul updateului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uitam la el dar am adormit... m-am trezit a 2 a zi si se facuse update-u... adica gen se restartase telefonu. si baterie aveam undeva in jur de 40%

Edited by FenomenaL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nustiu cum e la S6 , eu am un iPhone si tot la fel nu se mai incarca si am curatat cu acu acólo unde bagi mufa si acuma merge ca la inceput.Poti sa incerci daca nu mergi la  gara in  constanta si sunt mai multe dastea de telefoane sau Maritimo etc.

 

ps: ai cum sa incerci incarcatoru tau la alt telefon sa vezi daca merge ? poate ala e dus

Edited by kahn95

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat incarcatorul la un s6 edge, merge perfect. E de la telefon. De azi noapte de cand am dat acel update... care mi-l cerea de ceva timp de atunci... nu am mai incarcat telefonul. inainte sa-i dau update il incarcasem si mergea ff bine. de dimineata.. dupa ce si-a dat el update. l-am gasit inchis.. si imi solicita PIN-ul cartelei, semn ca s-a restartat sau ceva. De atunci nu mai merge incarcarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa-l peste noapte intr-un bol cu inalbitor si se rezolva

 

dragne: warn up, post la misto...

Kawa: Fiind la a 2-a abatere primesti si suspend 14 zile.

Edited by Kawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa vezi daca problema este de natura software sau hardware cea mai simpla metoda este Factory Reset-ul. Asta presupune aducerea la setarile din fabrica prin urmarea urmatorilor pasi:

 

  • ​Te duci la Settings
  • Apoi cauti Backup & Reset
  • Apesi pe Reset Device
  • Confirmi si dai pe Erase everything

ATENTIE !!!

 

O sa ramai fara orice tip de date, prin urmare fa-ti un backup. Ai mai putea incerca sa incerci sa incarci telefonul la PC sa vezi daca se schimba ceva.

Edited by Kawa
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles eu, telefonul este inchis, iar fiind in indisponibilitate de incarcare, nu stie ce sa faca.

 

Incearca sa il incarci si prin USB, daca nu ai acces la incarcarea wireless. Este foarte comuna problema neincarcarii in utlimul timp la S6 observ, dar motivele sunt diverse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa vezi daca problema este de natura software sau hardware cea mai simpla metoda este Factory Reset-ul. Asta presupune aducerea la setarile din fabrica prin urmarea urmatorilor pasi:

 

  • ​Te duci la Settings
  • Apoi cauti Backup & Reset
  • Apesi pe Reset Device
  • Confirmi si dai pe Erase everything

ATENTIE !!!

 

O sa ramai fara orice tip de date, prin urmare fa-ti un backup. Ai mai putea incerca sa incerci sa incarci telefonul la PC sa vezi daca se schimba ceva.

asta am vrut sa fac, dar este in imposibilitate de a se incarca, asta e toata treaba, ca faceam chestia asta. ii dadeam backup.. dar e 0% si nu pot sa ii fac nimic, nici sa-l aprind.

 

Din cate am inteles eu, telefonul este inchis, iar fiind in indisponibilitate de incarcare, nu stie ce sa faca.

 

Incearca sa il incarci si prin USB, daca nu ai acces la incarcarea wireless. Este foarte comuna problema neincarcarii in utlimul timp la S6 observ, dar motivele sunt diverse.

am incercat si cu USB, dar nu merge... :| am inteles ca pot sa-mi iau ceva o baterie extera de la un service. 

Am sa-l duc maine la o reprezentanta emag, ca de acolo l-am luat.. de pe site la ei. 

Ce credeti, din moment ce am aceasta problema, cine este de vina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nu ai avea de ce sa fii devina. Explica le problema exact cum ne ai explicat o si noua, pentru ca in momentul asta, cel mai bun lucru pe care il poti face (avand in vedere ca nu ai cum sa l deschizi) este sa te duci la ei, mai ales daca ai garantia.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nu ai avea de ce sa fii devina. Explica le problema exact cum ne ai explicat o si noua, pentru ca in momentul asta, cel mai bun lucru pe care il poti face (avand in vedere ca nu ai cum sa l deschizi) este sa te duci la ei, mai ales daca ai garantia.

cand l-am luat de pe site de la ei.. scria ca am 2 ani garantie, si telefonul il am de 2 luni. deci.. dar garantia nu mi-au dat-o in colet.. din ce stiu eu, cei de la fan curier cand mi-au adus coletul, mi-au spus ca pe email imi da. dar daca am coletul si tot ce are telefonul, ar trebui sa fac si un print la ce mi-a dat pe email atunci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawa cunoaste mai bine aceste aspecte decat mine. Asteapta sa raspunda el.

 

Dar ti am spus, nu are ce porbleme sa fie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine cunoaste aceste aspecte, il rog sa imi raspunda si mie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Printezi garantia si o pui in colet. Parca asa am facut cand mi-am trimis mouse-ul la garantie. Vezi ca sunt trecuti pe site pasii pe care treuie sa ii urmezi. O sa trebuiasca sa completezi si un formular de garantie / reparatie, nu mai stiu exact cum se numeste.

 

Edit: http://www.emag.ro/info/garantia-produselorAi aici toate infor######le necesare.

Edited by E30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, acolo la garantiile mele scrie ca am primito in colet, dar eu nu o observ in colet. tot ce mi-a dat este legat de telefon, adica.. nu vad garantie. Mie mi s-a spus.. ca e pe email, adica cel de la fan curier a venit si mi-a dat coletul, l-am intrebat de garantie si a spus ca e foarte probabil sa o fi primit pe email..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu apare la Garantiile mele de pe site-ul eMAG atunci trimite-le email acestora si spune-le ca ai pierdut certificatul. Iti vor trimite o copie si ai rezolvat problema.

 

Daca nu ma insel poti trimite si doar cu factura dar cel mai bine fa cum ti-am spus mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu apare la Garantiile mele de pe site-ul eMAG atunci trimite-le email acestora si spune-le ca ai pierdut certificatul. Iti vor trimite o copie si ai rezolvat problema.

 

Daca nu ma insel poti trimite si doar cu factura dar cel mai bine fa cum ti-am spus mai sus.

dar nu l-am pierdut, nu mi l-au dat... nu l-am primit, asta e ideea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rareori se intampla sa nu-l primesti iarasi chestia asta trebuia raportata imediat cum ai primit coletul. Cel mai bine ia legatura cu dansii de la emag, vor gasi ei o solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am reportat chestia asta, aseara. Dar chestia este ca, cand am primit coletul.. am intrebat de garantie, si al mi-a  zis ca cica mi-o da pe email? acum cine e de vina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la un gsm si iti schimba placuta de incarcare+microfonul.. te costa 60-70 de lei.. si il termina rpd. Cel mai simplu. Eu am tot s6 dar nu am avut nici o problema cu el,nu are nici o treaba ca ai facut sau nu upgrade.

Edited by Alynn

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FenomenaL Daca intradevar n-ai primit nimic pe mail atunci o sa te rezolve baietii de la eMAG fara probleme.

 

@Alynn De ce sa dea 60-70 lei cand poate fi reparat gratis avand garatia activa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FenomenaL Daca intradevar n-ai primit nimic pe mail atunci o sa te rezolve baietii de la eMAG fara probleme.

 

@Alynn De ce sa dea 60-70 lei cand poate fi reparat gratis avand garatia activa.

 

cu garantia oricum e un kkt, doar nu iti inlocuiesc astia placa, doar isi bat -madularul- de oamenii modifica la placa actuala pana merge , am avut un leptop la care s-a dus placa de baza,ei au scris pe certificat ca au inlocuit placa de baza,cand defapt ei au supraincarcat-o sa mai mearga, a mers inca 1 an pana s-a dus garantia si dupa am schimbat-o eu cu bani. deci eu prefer sa repar in alta parte decat unde am garantie. :-??

Edited by Kawa
Cuvant obscen :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FenomenaL Daca intradevar n-ai primit nimic pe mail atunci o sa te rezolve baietii de la eMAG fara probleme.

 

@Alynn De ce sa dea 60-70 lei cand poate fi reparat gratis avand garatia activa.

M-am dus astazi la sediu aici in Constanta si le-am explicat problema, s-au uitat. Din ce mi-au spus, 15 zile calendaristice.. o sa mi-l tina in service, sau in 15 zile primesc raspunsul. Ceva de genu. Ori mi-l repara pe cel vechi, ori imi da unul nou, ori banii inapoi. 

 

@Alynn: Nu era problema de 60-70 de lei, dar treaba este ca telefonul are 2 luni si..... intelegi? practic nu ar fi trebuit sa se intample asta. Telefonul l-am tinut in cele mai bune conditii, s-au mirat aia cand au vazut ca nu are nici un fel de zgarietura. D-asta s-au si mirat, cum de s-a stricat, le-am explicat.. si asta a fost. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu garantia oricum e un kkt, doar nu iti inlocuiesc astia placa, doar isi bat -madularul- de oamenii modifica la placa actuala pana merge , am avut un leptop la care s-a dus placa de baza,ei au scris pe certificat ca au inlocuit placa de baza,cand defapt ei au supraincarcat-o sa mai mearga, a mers inca 1 an pana s-a dus garantia si dupa am schimbat-o eu cu bani. deci eu prefer sa repar in alta parte decat unde am garantie. :-??

 

Totul depinde de service. In mod normal asa ceva nu se face, se inlocuieste piesa defecta sau se inlocuieste tot produsul.

 

@FenomenaL Am uitat ceva sa-ti zic :( Ar fi fost bine sa faci niste poze + un video cum ca aparatul este in stare perfecta si nu functioneaza ca se intampla ca unele service-uri (e.g Depanero) sa lucreze "murdar" si te trezesti cu o zgarietura sau iti zic ca totul merge ok.

Edited by Kawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totul depinde de service. In mod normal asa ceva nu se face, se inlocuieste piesa defecta sau se inlocuieste tot produsul.

 

@FenomenaL Am uitat ceva sa-ti zic :( Ar fi fost bine sa faci niste poze + un video cum ca aparatul este in stare perfecta si nu functioneaza ca se intampla ca unele service-uri (e.g Depanero) sa lucreze "murdar" si te trezesti cu o zgarietura sau iti zic ca totul merge ok.

Trebuia sa-mi fi spus... cred ca la Depanero mi-l trimit sigur.. dar oricum, eu o sa imi dau seama daca telefonul este zgariat. Pentru ca atunci cand l-am dat, telefonul nu avea nici o zgarietura, nici una mica macar.  Cum sa zica ca totul merge ok? cand nu mi se incarca deloc? m-am dus la reperentata la eMAG, direct.. adica nu mi l-au luat cu curieru de acasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.