RespawN

SCHIMBARE SISTEM RW/DM

6 posts in this topic

1) Regulament:

- interzicerea urcarii pe cladiri inaccesibile cu orice vehicul(Motivul: este aproape 
        imposibil sa castigi un RW vs o factiune urcata pe o cladire cu m4 si drugs)
    - Interzicerea altor playeri sa stea pe teritoriul pe care se da RW. Se poate introduce
        o atentionare in chat.EX: pe acest teritoriu se desfasoara un RW.(aceasta avertizare sa o primeasca 
        (orice player care nu este membru al factiunilor implicate in RW)
        ( sunt multi playeri care alearga pe teritoriul de la rw printre membrii
        gangurilor iar daca sunt omorati dau wanted) - Se pot sanctiona cu WARN.
        Daca playerul nu doreste sa incurce sa ocoleasca Zona principala de "lupta".  
    - Sa fie interzis si sanctionat cu WARN/FWARN orice fel de atac desfasurat in afara turfului pe care este RW.
        (Adaugarea unui avertisment in chat : Ai intrat pe turf / Ai iesit de pe turf) 
            nu este corect sa dai damage unui player care este pe turf iar tu sa stai langa acesta.
    - acum cu noul update trebuie sa vii din hq si este mai greu sa ramai pe turf, 
        se poate permite healul in combat doar de la tonomate, daca sunt prin zona

2) Sistem

- Sa fie un sistem de 14 Teritorii LS + 14 Teritorii LV (8 sunt extrem de putine)
- Teritoriile sa fie centralizate in aceste zone deoarece cele actuale sunt la 2 
    pasi de spawn:  http://imgur.com/a/BoHI8
- Programul de RW sa fie de 3 ore in timpul saptamanii 19-22 si de 4 ore in weekend 
    18-22
- Un teritoriu sa poata fi atacat de mai multe ori in aceeasi zi
- Daca o factiune ataca un teritoriu si nu reuseste sa castige sa primeasca cooldown
       la comanda attack de 10 minute. Astfel da ocazia factiunii adverse sa atace.
    Daca factiunea care ataca castiga teritoriul aceasta va putea ataca 
    imediat alt teritoriu.
- Punctele de la rival war pe un teritoriu se faca doar pe KILLS nu si pe run.
- Best player : Dupa fiecare rw sa fie calculat best player in urmatorul fel 
      Kills-Deaths si sa apara in felul urmator: Best player .... cu scorul 35 (40 kills , 5 deaths)
  Si worst playeri la fel.
- comanda .rfc sa fie adaugata si coliderilor(ai oricarei factiuni) + iar pentru cele dm sa fie utilizata nelimitat pe perioada RW-ului 
- sa fie adaugata si arma RIFLE la factiunile DM - sa se poata da /takegun rifle
- scoaterea batei de baseball / katanei din inventarul jucatorului la spawn si sa se adauge /takegun bat/katana din HQ
- In cazul in care pe turf nu se afla nici un player din echipa adversa timp de 2 minute Acea factiune pierde turful.
    (Sa dezvolt : Eu (crips) pornesc un rw pe un teritoriu (bloods) si acestia nu apar pe teritoriu in 2 minute sa castig turful)
        (Cazul 2: Cei din bloods vin pe turf noi crips ii omoram pe toti(sa nu mai ramana nici macar unul pe teritoriu) si in 2 minute nu revin 
            castigam turful)
- Best player sa fie recompensat cu 100 k (fara materiale si drugs).
  Worst player sa fie amendat de catre lider cu 50 k (care se depoziteaza in seiful factiunii)
   Acest lucru sa fie valabil pentru fiecare rw in parte 
     ex : Daca am iesit worst la 10 rw-uri platesc 500 k 
- Adaugarea unei comenzi /hp pentru cei ce nu au digihp. Aceasta comanda sa imi afiseze pe health bar viata in cifre
- Stergerea antispamului din HQ-ul factiunilor deoarece incurca foarte mult la /takegun
    se pierde o gramada de timp
- Inlocuirea meniului din seif cu niste comenzi simple de exemplu /sdeposit(/seifdeposit) "drugs/mats/money" "valoare"
  /sget sau /swithdraw "drugs/mats/money" "valoare" + inlocuirea acelor tonomate de apa cu o comanda /heal care se 
   poate folosi oriunde in HQ. Pentru a mai elimina din acele meniuri si timp pierdut.
- Dupa orice rival war FIECARE PLAYER trebuie sa faca poza la scorul lui, iar la finalul programului de rw 
    acesta sa isi posteze toate scorurile intr-un topic la factiunea lui EVIDENTA RW-URI.
- HP-ul maxim sa fie 100 , si /usedrugs sa se poata da pana la 100 dar cu un cooldown de folosire mai mare
    90 secunde.

3) Bonusuri factiuni dm 
- Fiecare player care intra intr-o factiune DM pana in rank 3 sa aibe urmatoarele atributii
    in functie de alegerea liderului : Sa depoziteze saptamanal 50 k mats
                       Sa depoziteze 150 drugs
    la finalul saptamanii acesta sa posteze activitatea.
- Masinile factiunilor sa nu se mai strice
- Si daca se poate sa se scoata acel "moment" cand conduci masina dupa ce ai dat /usedrugs  si se duce masina intr-o parte
                            sa se inlocuiasca pur si simplu prin miscarea imaginii in mod continuu ca si in cazul Betiei cand mergi "onfoot"
- comanda spawnchange sa fie salvata si dupa relog

 

Am gandit un sistem cap coada, daca mi-a scapat ceva sa fiu atentionat.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, xproback95 said:

- In cazul in care pe turf nu se afla nici un player din echipa adversa timp de 2 minute Acea factiune pierde turful.
    (Sa dezvolt : Eu (crips) pornesc un rw pe un teritoriu (bloods) si acestia nu apar pe teritoriu in 2 minute sa castig turful)
        (Cazul 2: Cei din bloods vin pe turf noi crips ii omoram pe toti(sa nu mai ramana nici macar unul pe teritoriu) si in 2 minute nu revin 
            castigam turful)

 

1.Te-ai gandit ca regula asta da peste cap sistemul de rw? Sa zicem ca eu ca lider Bloods vreau sa imi strang toata factiunea si sa fac o strategie buna de atac,daca nu ajung in 2 pierd teritoriul?

2.Daca stau 10-15 minute afk,dupa ce revin imi dau seama ca am pierdut toate teritoriile pentru ca nu am fost prezent acolo in maxim 2 minute...Timpul pe un teritoriu e destul de bun,daca sunt afk cand factiunea rivala porneste rw si deja au trecut 5-6 minute mai exista o sansa de a apara teritoriul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PRO, dar nu la toate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Edyzx said:

 

1.Te-ai gandit ca regula asta da peste cap sistemul de rw? Sa zicem ca eu ca lider Bloods vreau sa imi strang toata factiunea si sa fac o strategie buna de atac,daca nu ajung in 2 pierd teritoriul?

2.Daca stau 10-15 minute afk,dupa ce revin imi dau seama ca am pierdut toate teritoriile pentru ca nu am fost prezent acolo in maxim 2 minute...Timpul pe un teritoriu e destul de bun,daca sunt afk cand factiunea rivala porneste rw si deja au trecut 5-6 minute mai exista o sansa de a apara teritoriul.

 

Am uitat sa mentionez, Daca se castiga un teritoriu pe calea asta se adauga un cooldown de 10 minute 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

PRO !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.