Jump to content
Sign in to follow this  
miLan

[News]DOOM Eternal – gameplay, imagini şi primele detalii oficiale

Recommended Posts

DOOM_Eternal_6.jpg

 

Cu ocazia QuakeCon 2018, cei de la Bethesda şi id Software au prezentat primele detalii şi secvenţe de gameplay din DOOM Eternal, continuarea seriei DOOM, dezvăluită la E3 2018. Pentru început, în cadrul clipului de mai jos, puteţi urmări nu mai puţin de trei segmente consistente de gameplay din noul DOOM Eternal: la minutul 4:36 avem parte de o vizită pe Pământul invadat de forţele Iadului, la minutul 12:27 puteţi urmări o sesiune de joc pe PC, cu mouse şi tastatură, iar, în fine, la minutul 18:12 puteţi admira o nouă locaţie: baza ce adăposteşte legendarul BFG 10000 pe Phobos.

Cei de la id Software nu au fost deloc zgârciţi când vine vorba de noutăţile pe care DOOM Eternal le va aduce în plus faţă de predecesorul său: o nouă armură pentru personajul principal (DOOM Slayer), echipată cu un cuţit de vânătoare retractabil şi un tun multifuncţional (poate arunca grenade sau chiar scuipa foc), noi monştri, unii dintre ei fiind inspiraţi de design-urile clasice din bătrânul DOOM II (cum ar fi Pain Elemental, Archvile sau Arachnotron), aceştia urmând să aibă mai mult stări de “degradare”, atunci când încasează damage de la armele eroului. şi pentru că tot a venit vorba de arsenal, “măcelarul de demoni” va avea la dispoziţie arme noi, precum şi versiuni upgradate ale celor vechi: spre exemplu, după cum puteţi vedea şi în secvenţele de mai sus, Super Shotgun-ul va avea un ataşament numit Meat Hook, ce va juca rolul de grapling hook.

DOOM Eternal va include şi un nou element multiplayer: Invasion, o mecanică de joc ce permite invadarea campaniilor anumitor jucători sub forma unora dintre monştrii din joc. Astfel, nu doar forţele Iadului vor sta între jucător şi obiectivul său, ci chiar şi unii dintre prietenii săi, “deghizaţi” în demoni. Mai multe detalii despre modul Invasion vor fi oferite în curând.

În privinţa nivelurilor ce-şi vor face apariţia în DOOM Eternal, cei de la id Software promit locaţii mai variate, pe lângă Pământ şi Phobos (pe care le puteţi admira în clipurile de gameplay). Realizarea şi redarea acestora este posibilă graţie noului motor grafic id Tech 7, folosit în premieră de acest joc, ce va permite o complexitate geometrică de 10 ori mai mare decât în precedentul DOOM, păstrând framerate-ul de 60 de cadre pe secundă, atât pe consolele PlayStation 4 şi Xbox One, cât şi pe PC. Excepţie va face ediţia pentru Nintendo Switch, proaspăt confirmată, care va rula cu doar 30fps.

DOOM Eternal îşi va face apariţia în ediţii pentru PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch şi PC, fără a fi confirmată însă o eventuală perioadă de lansare.

 

doom-eternal-screen-1.jpgdoom-eternal-screen-3.jpgdoom-eternal-screen-4.jpgdoom-eternal-screen-10.jpgdoom-eternal-screen-11.jpgdoom-eternal-screen-2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...