Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

stefan94

[News] FIFA 14 NEXT-GEN

Recommended Posts

606.jpeg

 

FIFA 14 a fost deja lansat pentru PC si majoritatea consolelor existente pe piata, atentia fiind acum concentrata catre lansarea jocului pe consolele next-gen. Este cunoscut faptul ca noul FIFA 14 Next-Gen va avea destul de putine lucruri in comun cu variantele pentru PC, PS3 si Xbox 360, variantele pentru Xbox One si PlayStation 4 fiind realizate cu ajutorul motorului grafic Ignite.
Fata de varianta clasica a jocului, FIFA 14 Next-Gen vine cu cateva modificari esentiale, permise de noul motor grafic si de specificatiile tehnice ale celor doua console de la Sony si Microsoft. Practic, o consola mai puternica permite introducerea si redarea de continut mai bogat, care sa nu afecteze negativ gameplay-ul si experienta traita in fata jocului. Modificarile introduse de Electronic Arts poarta nume pompoase, precum Elite Tehnique, Pro Instincts, Precision Movement si Living Worlds. Vom incerca sa le explicam in randurile de mai jos.

Elite Tehnique este sistemul prin care sunt redate gesturile si miscarile jucatorilor in teren. Au fost introduse sute de noi caracteristici, care pana acum erau limitate la doar cateva zeci. Vor apare stopurile si pasele cu pieptul, simularile de sut, posibilitatea de a proteja balonul si multe alte miscari care vor face experienta de joc mult mai reala si fluida. Jocul in aer va fi si el imbunatatit, incepand cu FIFA 14 mai mult de doi jucatori urmand sa se dueleze aerian si sa urmareasca aceeasi centrare.

 

 

Pro Instincts reprezinta noul sistem introdus in FIFA 14 prin care fotbalistii iau decizii de patru ori mai rapid decat inainte. Astfel, deciziile for fi bazate pe informatii din mai multe frame-uri per secunda, jucatorii urmand sa fie mult mai constienti de ce se intampla in jurul lor. Vor fi sesizate noi oportunitati in ceea ce priveste atacul sau apararea, noi driblinguri si noi metode de presing.

Precision Movement va schimba modul in care atletii se misca si alearga, precum si modul in care-si vor folosi corpul. De exemplu, alergarea un va mai fi un proces ciclic, fotbalistii urmand sa-si schimbe greutatea de pe un picior pe altul la fiecare pas. Sprinturile reprezinta o energie de rezerva, care poate fi activata pe perioade scurte. Energia fiecarui jucator va scadea cu timpul.

True Player Motion este modul in care publicul este prezent in tribune. Prin cresterea memoriei oferite de console, FIFA 14 va avea multimi 3D mult mai reale. Astfel, dezvoltatorii vor incerca sa redea atmosfera unui stadion cu 60.000 de suflete in el. Vor exista momente de intensitate maxima, precum loviturle de unsprezece metri, loviturile libere si ocaziile de poarta, care vor ridica spectatorii in picioare si vor creste presiunea din terenul de joc.

Fifa 14 pentru Xbox One si Playstation 4 va fi lansat pe 22, respectiv 29 noiembrie. Variantele pentru PC, Nintendo 3DS, PlayStation 2, PlayStation 3, PSP, Vita, Wii si Xbox 360 se gasesc deja in magazine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...