All Activity

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. Today
  3. Tot fan Bloods ai ramas.
  4. Se mai da bac? :)))))
  5. Cum fac de rost de 1 vip fara donatie?

    1. LilGangsta

      LilGangsta

      imi zici mie in game

       

  6. Doresc(avatar/semnatura): Avatar Stock: Text: EdyZx Precizari: Mersi!
  7. Yesterday
  8. Pentru toti zmeii care mai fac hate, gata cu pasuiala, v-a ajuns. 

     

  9. De ce vreme vad ca v-ati luat lumea in cap si va permititetti sa injurati si sa denigrati staff-ul in ultimul hal, de parca am fi aici ultimul gunoi. Cand ma zbat eu pentru comunitate nu va zbateti voi pentru BAC sau examenele din sesiune, asa ca de acum incolo pe care-l mai prind ca spune ceva de rau asupra comunitatii sau a oricarui server de pe comunitate, suspend 3 zile fara discutii (se poate ajunge si la permanent daca vad ca intreceti masura grav). In prima faza am zis sa va pasuiesc dar vad ca o duceti la cu totul si cu totul alt nivel. Eu accept criticile constructive, dar cand veniti doar cu hate n-aveti ce discuta cu mine. Exemple de hate: Adminii au o activitate ce trebuie sa si-o faca -> HATE ! De asta fac sedinte cu toti helperii si v-am zis mereu sa veniti cu PM daca e ceva in neregula -> HATE ! Voi ati votat intervalul ala ! -> HATE !!
  10. Modul este pentru : Radar Inlocuieste in game : Radar Scurta descriere : frumos / no crash / etc. Link download : Click! Poze (1-2 poze) :
  11. Esti cel mai prost bff pe care l-am avut ( acum dusman)

    1. Andrutz

      Andrutz

      Dc esti rau ?

    2. SergiuS

      SergiuS

      I-am zis si eu ca e rau, de multe ori dar nu vrea sa inteòeaga .

    3. Andrutz
  12. Nick-ul tau: viosva Mi-am uitat parola de la cont. Cum as putea sa o recuperez? Multumesc anticipat!
  13. Slightly Mad Studios și Bandai Namco au oferit astăzi mai multe informații despre Project CARS 2, simulator racing disponibil pe PC, PS4 și Xbox One începând cu 22 septembrie Pentru început, a fost anunțat că Season Pass costă 30$ și include 4 DLC. Fiecare include opt mașini, un număr de trasee, skins și career events. Separat, fiecare costă 10$. Bonus, posesorii Season Pass vor primi în exclusivitate Motorsport Cars Pack, cu Jaguar E-Type V12, Group 44 (1974), Panoz Esperante GTR-1 (1998), Audi V8 DTM (1991) și Opel Astra TCR (2016). Precomenzile sunt însoțite de Japanese Cars Pack: Nissan 280ZX IMSA GTX (1981), Nissan Skyline GT-R R32 Group A (1990), Honda Civic Type R – Euro Spec (2016) și Honda 2&4 Concept (2015). Au fost dezvăluite și cerințele de sistem, ele se încadrează în standardul industriei. Cerințe minime: OS: Windows 10 64-bit / Windows 7 CPU: Intel Core i7-3770 3.4 GHz / AMD FX-8350 3.6GHz RAM: 8 GB GPU RAM: 2GB GPU: GeForce GTX 680 / Radeon R9 280X HDD: 50 GB DX: DirectX 11 Cerințe recomandate: OS: Windows 10 64-bit CPU: Intel Core i7-6700K 4.0 GHz / AMD Ryzen 5 1600X 4.0 GHz RAM: 16 GB GPU RAM: 8GB GPU: Nvidia GeForce GTX 1080 / AMD Radeon RX 480 8GB HDD: 50 GB DX: DirectX 11
  14. Bioware Edmonton are în dezvoltare Anthem, titlu third person shooter shared world care pare să pună masiv accent pe multiplayer, după cum videoclipul E3 2017 arată. Managerul general al studioului, Aaryn Flynn, a discutat despre atmosfera și tematica pe care jocul o va avea: Se află în genul Science Fantasy. Faorte asemănător cu Star Wars și Marvel Universe, unde vezi multe lucruri incredibile dar nu îți pasă de motivul pentru care se întâmplă sau cum se întâmplă, despre știința din spatele lor. Mass Effect este mai mult real hardcore science-fiction, dar în Anthem este vorba despre distracția într-o lume exotică și bogată care te atrage. Dat fiind că Mass Effect: Andromeda nu a vut succesul scontat, putem spune că Bioware se distanțează voit de propriul IP. Anthem va fi lansat în toamna lui 2018 pe PC, PS4 și Xbox One.
  15. Maximum Games și HB Games vor lansa în această seară The Golf Club 2 pe PC, Xbox One și PlayStation 4. Simulatorul va conține o campanie singleplayer, Online Societies, Course Creator, realism nemaintâlnit și turnee online. Mai mult, toate cele 150.000 trasee create de comunitate pentru primul joc sunt incluse. Pagina Steam este aici.
  16. Bandai Namco anunța ieri că urmează să dezvăluie un titlu Pac-Man, iar astăzi aflăm adevărul, care nu este foarte incitant. Compania a anunțat Namco Museum, o selecție de jocuri istorice care urmează să fie disponibil pe Switch la prețul de 30$ din această vară. Lista jocurilor este disponibil în continuare. Pac-Man Dig Dug Galaga Galaga ‘88 The Tower of Druaga Rolling Thunder Rolling Thunder 2 SkyKid Splatterhouse Tank Force
  17. Sniper: Ghost Warrior 3, lansat în aprilie pe PC, PS4 și Xbox One, s-a confruntat cu mai multe probleme, cum ar fi timpii foarte lungi de încărcare pe console, lipsa modului multiplayer promis anterior și mai multe erori tehnice. Ca urmare, a primit recenzii mai degrabă mediocre din partea criticilor și gamerilor. Marek Tyminski, președinte CI Games, a discutat despre învățăturile trase din Sniper: Ghost Warrior 3: Când am început dezvoltarea, am decis să facem jocul open world, acum vedem că am fost prea ambițioși cu privire la timpul necesar. Am calculat greșit raportul dintre dimensiunea echipei și timpul avut la dispoziție. Poziționând jocul în segmentul AAA, am renunțat la ceea ce ar fi trebuit să-l facă grozav. Am dedicat prea multă muncă elementelor găsite în alte titluri AAA, a fost o mare greșeală. Avem în proiect un shooter tactic, cu accentul pus pe gameplay și misiuni cu toată complexitatea, dar fără problemele unei hărți open world. Dorim ca el să fie mai tactic decât SGW3 și avem fundația necesară. Sniper: Ghost Warrior 3 este disponibil la jumătate de preț pe Steam.
  18. Aici voi posta ban-urile date de mine,dupa modelul: Nick codat: Ip si Steam-ID codat: Data si ora: Motiv: Dovada:
  19. E trist ca deja s-au plans majoritatea playerilor ca nu este activitate pe server si adminii/helperii nu prea fac nimic inafara de afk si voi tot nu ati facut nimic si va prefaceti ca nu vedeti :)).

    1. xproback95

      xproback95

      in intervalul ala de 2 ore 18-20 de rw au fost 0 admini on, cand in mod normal trebuiau sa fie maimim 3-4 sa se mai prinda un codat una alta .. dar ce sa prinzi cand pot fi si 10 admini on si spamez report de 4-5 ori si ii doare la basca pe unii .

    2. xanny

      xanny

      Ce codati sa prinda daca prin staff se vorbesc sa nu mai baneze codatii ca raman fara playeri :)), e clar ca daca sunt codati nu joaca nimeni dar ei nu gandesc sau daca incearca o fac foarte prost si negandit de loc, sincer daca s-ar baga regula sa ai voie factiune DM doar daca filmezi activitatile DM ar fi foarte interesant si s-ar face si reclama multa la server si mai scapam si de codati, dar na, o sa fie duma veche ca nu-mi duce PC-u cand orice PC poate filma sa-mp la rezolutia 800x600 pe low tot in 720p cat sa se inteleaga. Oricum bafta cu serverul, continui sa ma pe joc pe el din cauza anumitor playeri cu care chiar te poti distra si interactiona, pacat ca scriem aici degeaba ca nu baga nimeni de seama.

  20. Nick : SMOKERFactiune : Bloods GangLevel : 12De cat timp esti lider : de pe 15 Iunie.Cati membrii ai in factiune : 14+1Motivul cererii de ajustare : Dorim sa ajungem cat mai repede la RivalWar.Numarul vehiculelor : 5Ajustare vehicule cu numele : 2x NRG-500 / Huntley / Maverick.Restrictie Rank NR.: -Culoarea #1 : Cea de la Bloods, nu stiu care e exact.Culoarea #2 : color id 1 (pentru NRG-uri).Locul vehiculelor : Cele 2 NRG / Huntley / MaverickScreenshot cu taxa achitata : http://imgur.com/a/ZlKsr
  21. Merci, doar Iuli e gras.
  22. tu esti slabz
  23. Stiu, I'm back.
  24. Sal, a revenit ZEU spam-ului pa bloudz cf
  25. Cum am mai spus, si eu sunt prost dar cand ma uit pe server prind curaj, sincer vorbind, toti sunteti de vina, toti va injurati intre voi, serveru in inpartit in mai multe grupulete de prieteni care se urasc intre ele.Serveru nu o sa se mai ridice niciodata daca ownerul/admini mai mari nu isi dau interesul, o sa incerc sa va explic dar majoritatea o sa ganditi iar cu,,,,capul gresit. Sa dat wipe toti admini on etc eventuri "la 100 on level up sau etc am dat exemplu" la nici 3 saptamani de la wipe aceste eventuri lipsesc, Daca ownerul sau ce drq avem noi la server nu joaca zi de zi sa vada ce se intampla pe server nu are nici o sansa sa mentina serverul numai zic sa ridice numarul playerilor.Tu intrebi admini sau ce pula mea faci tu "ati facut eventuri activitate pe server " si ei o sa spuna da logic, intra in pula mea joaca si tu 2-3 ore si stimuleaza playeri moral se numeste. 

    1. Show previous comments  2 more
    2. Calugarul99

      Calugarul99

      jos cu basescu

    3. Florin

      Florin

      Adminii n-au activitate dar sunt capabili de-a lua decizii sa alunge cate-un player.

    4. SergiuS

      SergiuS

      Se fac eventuri destul de des, nu trebuie neaparat facute de admini, fac si helperii , plus ca sunt si cele care se fac automat de server.

      Sunt si cursele FMA, mai un rob , un RW , o caterinca cu prietenii, nu va mai plangeti ca plictiseala pe server depinde doar de voi nu de staff.

      Sunt destule sisteme pe server cu care sa iti ocupi timpul, dar lenea e mare.

      Se fac eventuri si vin 3 playeri asa ca inainte de a da tot timpul vina pe sistem ganditi-va ca acum 3-4 ani acest GM era gol, si totusi lumea reusea sa se distreze.

      De ce nu se mai distreaza si azi desi sunt sisteme destul de interesante pentru a face lucrul asta?

      Raspunsul e simplu, e vina staff-ului dar nu asa cum credeti voi, e vina staff-ului ca v-a dat mura in gura si v-a bagat in seama prea mult.

      Toti mucosii ameninta si denigreaza serverul/comunitatea la cel mai mic inconvenient care lui i se pare ca intampina pe server.

      Fiecare administrator e facut cu ou si cu otet doar asa de dragul de a comenta .

      Playerii nu mai intra pe server sa se joace de asta nu se distreaza, intra sa vaneze admini, helperi, lideri, etc.

      Nu sunt buguri majore, care sa-ti strice jocul si daca ar fi, se rezolva destul de repede ( fata de anii trecuti ), dar nu e bine de ce sa ne vedem linistiti de joc cand e mai fain sa protestam pe fiecare admin ales sau helper sau lider.

      Ti se pune la dispozitie toate conditiile pentru a juca decent  pe un server si nu ti se cere nimic in schimb, joaca-te in mortii ma-ti si lasa grija staff-ului ( asa in general vorbind ) .

  26. Depresiunea tectonică a Iordanului sau Depresiunea Iordanului în sensul larg (în ebraică: בקע הירדן Beka Hayarden, în arabă:الغور Al Ghor) este partea Șanțului tectonic siro-african care se întinde pe circa 120 kilometri de-a lungul râului Iordan de la izvoarele Iordanului până la Marea Moartă. Depresiunea tectonică a Iordanului este lungă și îngustă, lățimea maximă fiind de 15-22 kilometri. Ea se învecinează la nord și nord-est cu Depresiunea Libanului aflată în Liban, și la nord-est cu Platoul Golan, teritoriu sirian până în 1967, aflat sub control israelian, la est cu Munții Moab, Munții Edom aflați în Iordania, la vest cu Galileea, Valea Beit Shan, aflate în Israel, Samaria și Iudeea, divizate între Israel, Autoritatea Națională Palestineană și zona controlată de armata israeliană a Cisiordaniei, iar la sudul Mării Moarte, cu regiunea Arava sau Araba, împărțită între Israel și Iordania. Depresiunea însăși se află sub controlul a trei entități statale: Israel și zone controlate de armata sa după anul 1967, teritoriul Autorității Naționale Palestinene și Iordania. În partea sa nordică Depresiunea Iordanului e formată din Valea Hula și Ținutul Kinarot. Valea Iordanului sau Depresiunea Iordanului în sensul restrâns (în ebraică Bikat Hayarden sau Emek Hayarden) se întinde de la sudul lacului Tiberiada sau Kineret și până la nordul Mării Moarte. Geologie Depresiunea tectonică a Iordanului este o parte din Șanțul tectonic sau Marele rift siro-african, care este o mare falie geologică care se întinde din nordul Siriei și până la fluviul Zambezi din Africa Modul în care s-a constituit depresiunea este subiect de controverse. În trecut era acceptată teoria după care ea a luat nastere in urma unor oscilații tectonice verticale, însă în zilele noastre se crede că au fost implicate mișcările orizontale, deoarece zona se află la linia de despărțire dintre plăci tectonice. S-a găsit că partea răsăriteană a depresiunii se deplasează spre nord în raport cu partea de apus. Acest lucru este dovedit prin faptul că tipurile de roci de pe cele două margini ale depresiunii nu sunt identice, în schimb, s-au găsit straturi de roci identice pe partea de est la o distanță mereu egală de 110 km nord de cele de pe partea vestică. De pildă, în nordul văii Iordanului din zona Hamam al Malih izvorăsc izvoare de apă termală, din roci de calcar și marnă galbenă din Jurasic, iar acestea din urmă se aseamănă cu calcarul și marna din zona Madjdal Shams de la poalele Muntelui Hermon, care se află pe partea de nord-est a depresiunii, cu 110 km mai la nord. Așa și arama de la Timna, care își găsește replica în cea de la Funun, la 110 km mai la nord pe teritoriul Iordaniei. În zilele noastre se măsoară o deplasare constantă de circa 1 centimetru pe an a părții estice în raport cu partea vestică. Pe parcursul erelor geologice mai multe portiuni ale depresiunii au fost umplute cu bazine acvatice. În sedimentele unor lacuri din Pleistocen s-au descoperit fosile preistorice de moluște. La finele Paleocenului o limbă de mare a pătruns dinspre Mediterană prin actuala Vale Izreel, ceea ce explică prezența unor mari sedimente de sare gemă, calcar și gips și în Depresiunea tectonică a Iordanului. După ca limba de mare a fost separată de litoral, ea a rămas sub forma unui mic lac, Lacul Ovadya, a cărui apă a devenit dulce. În urma unor schimbări de climă și unui supliment de umiditate s-a format un lac sărat care s-a întins de la Marea Galileei (Kineret) si până la Hatzeva. Acest lac, denumit „Lacul limbii” (în ebraică Yamat Halashon), care a ajuns la o adâncime maximă de 180 metri. În perioada secării de acum 25,000 ani, s-a creat un șes - Kikar Hayarden (denumire biblică, în arabă Ghor) în care Iordanul a săpat și format o lunca inundabilă denumita Geon Hayarden (în arabă Zor). Acum circa 15,000 ani ce-a mai rămas din Lacul limbii s-a micșorat, lăsând în urma sa Marea Galileei și Marea Moartă. Topografia O secțiune în lățime a depresiunii prezintă o structură generală în două trepte:1- una inferioară, reprezentând Lunca inundabilă a Iordanului, Geon Hayarden (ar.Zor) a cărei lărgime medie este de 1.200 metri, dar care în multe locuri se restrânge la 500 metri și chiar mai puțin; 2. una superioară - Kikar Hayarden (ar.Ghor), unde se află așezările populate și terenurile agricole, și prin care trece șoseaua Depresiunii (Șoseaua 90). Aceasta structură există de ambele părți ale Iordanului, cu precizarea că în partea estică, iordaniană, aria depresiunii este, în general, mai întinsă, deoarece afluenții din răsărit sunt mai mari și aduc spre Iordan o cantitate mai mare de aluviuni. Între Ghor și Zor se află pante abrupte de 13-25 metri în partea de nord, și până la peste 40 metri, în sud, conținând o zonă de badlands, având o lărgime de 1 kilometru în partea de nord, și până la 3 kilometri în centrul depresiunii, în zona unde se varsă râul Yabbok, îngustându-se apoi spre sud. La vest de Ghor se ridică versanții de est ai Munților Samariei cu o pantă,în medie, de 4 grade, dar care atinge în unele sectoare, și 15-20 grade. În sectorul de nord există câteva fracturi topografice, între care cea mai adâncă este grabenul (Coridorul tectonic) al râului Tirza (Wadi Faraye).Fracturi suplimentare sunt Bikat Tamun și Wadi Maliah - în zona Mehula. iar la granița de nord Nahal Bazak, Wadi Shubash. Aceste fracturi geologice dictează direcțiile drumurilor dinspre spinarea muntelui spre Depresiunea Iordanului. În sud și la mijloc versantul dinspre Samaria spre depresiune este continuu și cu greu permite trecerea dintre est și vest. Hidrografia Depresiunii tectonice a Iordanului Corpurile acvatice de la nord la sud: Izvoarele Iordanului: Patru râuri se unesc pentru a da naștere râului Iordan: Hasbani (în arabă), Nahal Snir (în ebraică) Banias , Nahal Hermon Nahr-al-Lidani, Nahal Dan Dardara sau Buraghit sau Hrar, Nahal Iyun Iordanul - de la nord de Lacul Tiberiada Lacul Hula Lacul Tiberiada (Lacul Kineret sau Genezaret, Ginossar, sau Marea Galileei) Yarmuk și Nahal Tavor Iordanul de la sud de Lacul Tiberiada Râurile care se varsă în Iordan la sud de Lacul Tiberiada: Nahal Bazak - Nahal Akhzav - separă Samaria răsăriteană de lanțul Munților Gilboa, are o lungime de 10 kilometri, curge din zona satului Kfar Rabba în direcția nord-vest și o ia spre est în zona „genunchiului”. Suprafața bazinului său hidrografic este de 40 kilometri pătrați. Intră în depresiune aproximativ în zona liniei verzi, fosta linie de demarcație dintre Israel și Iordania până în anul 1967. Wadi Hashna - începe la nord de Tiassir, coboară către nord-est spre satul Bardala, la nord de Mehola. Nahal Malha sau Wadi al Malih, începe la nord vest de Tubas, e lung de 20 km, are un bazin hidrografic de 90 kmp, pătrunde în depresiunea Iordanului între Mehola și Shadmot Mehola, conține apă din izvoarele sărate din Hammam al Malih și Eyn Djamal Nahal Yabbok Pâraiele lanțului Umm Zuka - scurte, coborând abrupt de la Umm Zuka în vale. Posedă defilee mici și frumoase, ca de pildă Wadi Paran și Nahal Talkid. Wadi Dura Abu Sidra, curge de la Tamun până la Mardj Na'dja (lângă Argaman) pe o lungime de 21 km, el adună apele din Valea Tamun, trece spre sud-est. pa lângă moșavul Royi. Aria bazinului hidrografic este de 60 kmp. Nahal Tirtza, Wadi Fariya - este cel mai mare din râurile care drenează apele din Samaria răsăriteană, lung de 40 km, și are un bazin hidrografic de 300 kmp. El incepe la est de Nablus (Shkhem) în Depresiunea Beit Dadjan și continuă către nord, luând acolo numele de Wadi Azmut și apoi Wadi Bida. În zona Izvoarelor Bidan (Einot Bidan) de pe șoseaua Nablus Shkhem - Podul Adam, Șoseaua 57, cotește spre est în depresiunea tectonică. Aici el înconjură în cerc Muntele Kabir (Har Kabir), adunând apele de pe munte. La 3 km est de acolo primește apele unui afluent care vine de Izvoarele Faria (Einot Faria) și iese către depresiunea Iordanului prin zona Hadji Fatlik . Înainte de vărsarea sa în Iordan, în badlandurile de marnă Consiliul regional al Văii Iordanului a creat un mare și perfecționat sistem de rezervoare de apă pentru captarea apelor de inundații. Rezervoarele de apă servesc la irigarea suprafețelor agricole ale așezărilor din regiune. Apele izvoarelor care se revarsă în râu sunt utilizate de agricultorii palestineni pentru irigarea ogoarelor lor de-a lungul râului, mai ales în zona Hadji Fatlik, Wadi Al Ahmar - râu care începe la sud de satul Beit Dadjan, continuă spre sud- sud-est și în depresiunea Gittit-, Mekhora, cotește spre sud, și la nord de așezarea Maale Efraim, se întoarce și o ia spre sud-est printr-un defileu scurt în stânci de calcar. Are lungimea de 2o km și un bazin hidrografic de 105 kmp. Nahal Petzael , lung de 11 km, aproape de intrarea în Depresiunea Iordanului primește apele pârâului Wadi Rashash, lângă Einot Petzael. Bazinul sau hidrografic are 32 kmp. Wadi Malha de sud - care culege apele unor pâraie scurte și abrupte de câte 5–7 km fiecare, către mlaștinile Malha. Bazinul lor hidrografic este de 40 kmp. Wadi 'Udja - începe pe muntele Har Baal Hatzor, formează un defileu la est de depresiunea Samiya, are o lungime de 13 km, iar aria bazinului sau hidrografic este de 70 kmp. El are două izvoare mari:Eyn Samiya și Eyn 'Udja nordul Mării Moarte(Lacul Asfaltit) Clima În Depresiunea Iordanului clima este foarte caldă și uscată. Ea cunoaște efectul de umbră pluviometrică , adică aerul care ajunge la ea se încălzește coborând în vale, iar munții care o delimitează împiedică patrunderea altui curent de aer. Din punct de vedere climatic, sudul depresiunii reprezintă, de fapt, continuarea Deșertului Iudeei
  1. Load more activity