Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

KeLLy

100 de branduri sustin Man of steel: Eroul in cea mai ampla campanie de promovare a unui film in 2013

Recommended Posts

100 de branduri sustin Man of steel: Eroul in cea mai ampla campanie de promovare a unui film in 2013

 

 

mainek.jpg

 

 

Cel mai asteptat film al acestei veri, si probabil cel mai mare film al anului, Man of Steel are succes dinainte de a se lansa in cinematografe. Cu peste 100 de parteneri globali implicati in campania de marketing, Man of Steel a reusit sa aiba una dintre cele mai profitabile campanii de promovare, scriu cei de la AdAge.

Man of Steel se anunta a fi filmul anului, iar Warner Bros s-a folosit de toate armele posibile pentru a se asigura ca toata planeta stie ca noul Superman aterizeaza in cinematografe in aceasta vara. Man of Steel a devenit cel mai promovat film al anului de catre studiourile Warner Bros.


Cu 100 de parteneri implicat in campania de marketing, super productia cu Superman a obtinut deja un profit de 160 de milioane de dolari, inainte de a fi lansat in cinematografe.

In SUA, Man of Steel se lanseaza pe 14 august, iar printre parteneri sunt companii ca: Warby Parker, care ofera ochelari inspirati dupa modelul celor purtati de Clark Kent, Gillete, care a lansat o campanie virala de succes despre cum se barbiereste Superman, Walmart, care le ofera o vizionare exclusiva clientilor cu o zi inainte de lansarea filmului in cinema. Twizzler este o alta companie care a dezvoltat o aplicatie pe Facebook in care utilizatorii isi pot crea un video inspirat din Man of Steel, in care sa fie ei super eroul. Alte companii care participa sunt Chrysler, Army National Guard si Nokia - cel mai mare partener global al filmului.

 

 

57415254.jpg

 

 

"Acesta va fi cel mai mare film al anului, din toate punctele de vedere." a spus CEO-ul CKE Restaurants, un lant de fast-food-uri din SUA care si-a asociat imaginea cu Man of Steel. "Lanturile de fast-food sunt un loc unde vin consumatori care sunt mari fani ai filmelor cu super eroi si blockbusterelor in general. " a mai spus acesta pentru AdAge.

 

 

28984640.jpg

 

Dar Man of Steel are si parteneri globali. Nokia, care anul trecut a lansat o campanie pentru alt super erou celebru, Batman, in The Dark Knight Rises, a lansat un telefon cu tematica specifica pentru Superman si va lansa un model special de Lumia 925 in China chiar in ziua lansarii filmului. Nokia a dezvoltat si o aplicatie pentru mobil, in care utilizatorii au acces la cele mai noi informatii, trailere si stiri despre super eroul lor preferat.
Chrsyler a creat doua masini inspirate de super erou: o nou serie S pentru modele Ypsilon si Delta. Cu 100 de branduri globale implicate in campanie de marketing si promovare a lui Man of Steel, blockbusterul celor de la Warner Bros a intrecut animatia Lorax, din 2012, care a avut 70 de branduri implicate in promovarea filmului.

 

 

45118392.jpg

 

Sursa : hmultiplex.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...