MrHouse

Members
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MrHouse last won the day on 17 May

MrHouse had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

About MrHouse

  • Rank
    Joiner

Previous Fields

  • Nick MC
    TheEagleRo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nick in joc: TheEagleRo Descriere: Cateva poze de pe minecraft, singleplayer, FullHD, pentru wallpaper Link la poze: https://imgur.com/a/5R6JqQ1
  2. Tutorial biomes Ice Plains Un biom expansiv, plat, cu o cantitate imensă de zăpadă. Toate sursele de apă expuse cerului sunt înghețate. Trestia de zahăr se va genera în acest biom, dar poate fi dezrădăcinată atunci când bucățile se încarcă pe măsură ce sursele de apă se îngheață. Există foarte puțini copaci naturali de stejar și molid în acest biom. Nu sunt capabili să se înmulțească alte mobi pasivi, altii decât iepurii, însă este unul dintre puținele biomase unde apar probleme. Datorită dimensiunii biome-ului, a zăpezii, a acoperirii cu gheață și a deficitului de lemn și animale, supraviețuirea inițială devine dificilă în comparație cu alte biome-uri. Ice Plains Spikes O variație rară a biomei de la Ice Plains, care prezintă vârfuri mari de gheață împachetată, precum și lacuri de gheață împachetate. De obicei, vârfurile sunt de 10 până la 20 de blocuri înălțime, dar unele piroane lungi și subțiri pot ajunge la peste 50 de blocuri în înălțime. Toate blocurile de iarbă din acest biom sunt înlocuite cu blocuri de zăpadă. Ca și câmpiile obișnuite de gheață, nu sunt posibile alte mulțimi pasive, altele decât iepurii, sunt capabili să apară și în timp ce apusul apare în timpul nopții. Cold Taiga La fel ca taiga obișnuită, taiga rece este un biome relativ plat, cu mari suprafețe de molid. Coniferele, și variantele lor mai înalte, se generează aici destul de frecvent, deși în continuare se găseste iarbă înaltă obișnuită. Este unul dintre puținele locații în care lupii vor da naștere. Cold Taiga M The cold taiga M is not nearly as flat as its regular counterpart. Compared to regular taiga hills, the hills found in this biome are much steeper and more erratic. This large height differences make navigating the cold taiga M biome quite dangerous. Frozen River Un râu cu un strat de gheață care acoperă suprafața acestuia. Ea reprezintă o separare a două biomase reci, dar poate de asemenea să împartă biomete unice. Râurile înghețate se vor conecta la oceanele înghețate. Somonul poate da naștere aici și noaptea, Drowned se poate alimenta sub gheață. Râurile înghețate nu vor genera unde un biom rece întâlnește un biom mai cald; râurile regulate vor genera în schimb. Cold Beach Ca o plajă obișnuită, se găsește o mulțime de nisip în acest biom și poate fi găsită comoară îngropată. Cu toate acestea, acest nisip este acoperit de un strat de zăpadă. Plajele rece sunt adesea descoperite atunci când un biome de zăpadă frontierează un biom oceanic. Cold Beach se poate conecta și la Oceanul înghețat. În acest biom nu vor apărea mulțimi pasive. Extreme Hills Un biome de munte (cu unele vârfuri montane atingând y = 130 sau chiar mai mare), cu câțiva copaci împrăștiați de stejar și molid. Stânci, vârfuri, văi, cascade, console, insule plutitoare, caverne și multe alte structuri există, oferind vederi excepționale. Acesta este unul dintre puținele biomase în care lămâiele izvorăsc natural. Căderile de zăpadă se întâlnesc deasupra anumitor înălțimi, creând astfel "capace de zăpadă" pe vârful munților. Falling este un risc semnificativ, deoarece există multe cornișe abrupte suficient de mari pentru a provoca daune severe toamna sau chiar moartea. Extreme Hills sunt singurele biomes în cazul în care minereurile de smarald și silverfish pot fi găsite în mod natural. Extreme Hills M Munții din acest biom sunt ușor mai mari decât în omologii lor obișnuiți, dintre care mulți ajung în nori și sunt acoperite de vârfuri de zăpadă. Terenul este compus, în principal, din pietriș, cu picături mici de iarbă aici și acolo. Extreme Hills+ Acest biom, care se găsește de obicei în mijlocul unor dealuri extreme regulate, generează munți mult mai înalți, dintre care majoritatea vor fi, prin urmare, acoperite de zăpadă. Pantele sunt destul de abrupte, ceea ce face dificilă și periculoasă trecerea acestor munți. Vârfurile prezintă o concentrație mult mai mare de iarbă și molid, formând o pădure mică în partea de sus. Extreme Hills+ M Această variantă a dealurilor extreme + biome își îndepărtează vârfurile acoperite de copaci de molid în favoarea unui teren acoperit în cea mai mare parte de pietriș și piatră, similar cu dealurile extreme M biome. Văile mai mari și mai adânci sunt sculptate în peisajul relativ steril - aici se găsesc doar câțiva copaci izolați. Taiga Un biom predominant plat, acoperit de o pădure de molid. Ferns și ferigi mari cresc frecvent pe podeaua pădurii. Se pot găsi aici pachete de lupi, împreună cu grupuri mici de iepuri. Satele pot genera în acest biom; în mod natural, casele din aceste sate sunt construite din lemn de molid. Taiga M Taiga M prezintă de asemenea păduri de molid, dar aceste păduri sunt acoperite pe un teren montan. Spre deosebire de dealurile obișnuite din Taiga, acești munți tind să fie mai mari și mai greu de urcat. Poate datorită naturii abrupte a acestui biom, nu se pot găsi aici sate. Mega Taiga Mega taiga este un biome neobișnuit compus din molid, la fel ca taiga biome standard. Cu toate acestea, unii copaci au o grosime de 2 × 2 și sunt foarte înalți, la fel ca și copacii mari de junglă. Pietrele de piatră din pădure apar frecvent, ciupercile de culoare brună sunt comune, iar podzolul poate fi găsit pe podeaua pădurii. Există, de asemenea, pete de murdărie grosieră, care nu vor crește iarbă, cu niște tufișuri moarte. Lupii pot, de asemenea, să pătrundă aici, așa cum o fac în bije normale de taiga. Mega Spruce Taiga Terenul din acest biom rar este aproape exact la fel ca în omologul său obișnuit. Dar cea mai izbitoare caracteristică a acestui biom este arborele său de molid gigantic, care este, în esență, o versiune mărită a copacilor obișnuiți de molid. Se poate distinge ușor acest lucru de o mega taiga normală prin observarea modului în care frunzele acoperă aproape complet trunchiul copacilor, în timp ce în mega taigasul normal, frunzele doar tind să acopere vârful. Stone Beach Adevărat cu numele său, acest biome acoperit cu piatră apare adesea în cazul în care biomesurile de dealuri extreme întâlnesc oceanul. În funcție de înălțimea terenului din apropiere, plajele de piatră pot genera pante medii sau stânci uriașe, vârfurile sale suficient de înalte pentru a fi acoperite de zăpadă. Nu vor genera mulțimi pasive aici. Comoara îngropată poate fi generată aici. Plains Un biom relativ plat și ierbos, cu dealuri și câțiva copaci. Lacurile, găurile de apă și satele sunt comune. Izvoarele de peșteră și izvoarele de apă sau de lavă sunt ușor de identificat din cauza terenului plat neobstrucționat. O mulțime pasivă apare adesea în biomeni; acest biom și variantele sale sunt, de asemenea, unul dintre singurele biomi în care caii izvorăsc natural. Sunflower Plains De obicei găsită în câmpiile normale, acest biom este singurul loc unde florile de floarea soarelui generează în mod natural, de unde și numele. Ele cresc din abundență, făcând vopsea galbenă o resursă disponibilă pe scară largă pentru cei care locuiesc aici. Satele nu vor genera în acest biom. Nu există alte diferențe notabile de teren de la biomele câmpiilor normale. Forest Un biom cu o mulțime de stejar și mesteacăn, dealuri ocazionale și o cantitate destulă de iarbă înaltă. Ciuperci și flori pot fi găsite ocazional aici. Aceasta este una dintre cele mai preferate biomes pentru a începe în, din cauza abundenței de lemn. Cu toate acestea, frecvența copacilor face, de asemenea, periculoasă navigarea pe timp de noapte, datorită vederii ascunse. Biometele forestiere sunt, de asemenea, una dintre cele mai mici biomase. Flower Forest Această variantă de pădure are mai puțini copaci, dar mai mult decât o face pentru ea - este aproape de plutire cu aproape orice tip de floare și planta înaltă în joc, dintre care mai multe vor crește doar în acest biom. Prin urmare, acest biom este optim pentru culturile de recoltare și agricultură. Niciunul dintre lupi nu se va reproduce în pădurea de flori, deși iepurii vor da naștere ocazional. Birch Forest O pădure în care generează doar mesteceni. Dacă cineva preferă să construiască numai cu un singur tip de lemn, iar acest tip de lemn se întâmplă să fie mesteacăn, cu siguranță se vor găsi acasă aici. Spre deosebire de pădurea obișnuită, în acest biom nu vor apărea lupi. Birch Forest M Birchii cresc mult mai inalti decat de obicei in aceasta varianta neobisnuita a biomei de padure de mesteacan. În timp ce copacii normali cresc până la 7 blocuri înalte, acești copaci au de obicei 11 blocuri în înălțime. Acest lucru face ca despăduririle să fie o sarcină mult mai dificilă, deși oferă jucătorului resurse mult mai mari de mesteacan. Roofed Forest Acest biom este alcătuit din stejari întunecați, un acoperiș de frunze aproape închis, și ciuperci ocazionale mari. Copacii din această pădure sunt atât de abundenți și atât de apropiați, încât în unele locuri poate deveni suficient de întunecat pentru ca mulțimile ostile să se înmulțească, chiar și în timpul zilei. În cazuri foarte rare, un conac în pădure se poate înrădăcina. Prin urmare, pădurea acoperișului este singurul biom în care pot fi găsite gloanțele illager și totemul necinstit. Roofed Forest M O variantă a pădurii acoperite, unde dealurile mari domină și împrăștie baldachinul. În timp ce lumina crescută în pădure înseamnă mai puține mulțimi, stâncile abrupte care alcătuiesc acest biom încă fac periculoase navigarea pe jos. Spre deosebire de pădurile acoperișului obișnuit, nu vor fi amenajate case de pădure. Swampland Un biom caracterizat printr-o combinație de zone plate, uscate în jurul nivelului mării și bazine de mică adâncime de apă cenușie-verde cu tampoane plutitoare de crin. Argila, nisipul și murdăria se găsesc frecvent la baza acestor bazine. Copacii sunt acoperiti de viță de vie verde închis și pot fi găsiți în creștere din apă. Ciupercile și bastoanele de zahăr sunt foarte abundente. Viermele vrăjitoare generează exclusiv mlaștini. Slimes va, de asemenea, spawn naturale pe timp de noapte, cel mai frecvent pe lunile pline, și înecate, de asemenea, pot spawn sub apă aici făcând acest lucru un biome deosebit de periculos noaptea. Temperatura variază în mod aleatoriu în cadrul biomei, care nu este afectată de altitudine, determinând variația culorii frunzelor și a iarburilor. Swampland M În timp ce nu există biome "de dealuri de mlaștină", acest biom neobișnuit ar putea fi considerat cel mai apropiat concurent, deoarece este reprezentat de zone în care dealurile mici se ridică pe pante de grade diferite, înconjurate de mlaștini plocătoare. Viermele vrăjitoarelor nu generează în acest biom, spre deosebire de bomboanele obișnuite. Jungle Un biom tropical foarte dens, dar destul de neobișnuit. Are arbori mari de junglă care pot ajunge până la 31 de blocuri înalte cu trunchiuri de 2 × 2 grosime. Copacii stejari sunt de asemenea obișnuiți. Peisajul este verde luxuriant și destul de deluros, cu multe lacuri mici adesea cuibărit în văi adânci, uneori deasupra nivelului mării. Frunzele acoperă o mare parte din suprafața pădurii - acești "arbori cu arbuști" au un singur bloc de lemn de junglă pentru trunchiuri, înconjurați de frunze de stejar. Când se află într-o junglă, cerul va deveni considerabil mai ușor. Vițele se găsesc alături de cele mai multe blocuri și pot acoperi suprafața peșterilor. Ocelote, temple de junglă, pepeni, plante de cacao și papagali pot fi găsite exclusiv în acest biom. Pepeni genera in mici patch-uri ocasionale, asemanatoare cu dovlecii. Jungle M Versiune mult mai montană a junglei normale, cu frunze atât de groase încât pământul este abia vizibil. Un biome foarte solicitant de resurse. Se poate confunda acest lucru cu biome-urile dealurilor junglei la prima vedere, dar dealurile din jungla M biome tind să fie mai clare și mai neregulate. Datorită înălțimii combinate a terenului și a junglei înalte, copacii din jungla M frecvent ajung și se deplasează deasupra norilor. Frunzele extrem de dense și terenul trădător fac acest lucru un biome foarte dificil de navigat, mai ales noaptea. Jungle Edge Acest biom reprezintă o tranziție lină între jungle și alte biomes. În contrast puternic cu vegetația sălbatică și înverzită a biomesilor din junglă, marginea junglei constă din câțiva junglă mici și izolați, cu grupuri de pepeni pe aici și acolo. Terenul este relativ plat, cu unele mici înălțimi. Toate gloantele care creează în junglă, inclusiv papagalii și ocelotele, se vor hrăni și pe marginea junglei. Jungle Edge M Unul dintre cele mai rare biomase din joc. Marginea junglei M este dificil de găsit deoarece necesită ca o margine a junglei să genereze o junglă M (un biom deja rar în sine), care nu se întâmplă adesea de când biomesurile junglei M sunt de obicei în întregime cuprinse de jungle normale. Din cauza condițiilor stricte necesare pentru a genera, acest biom este de multe ori nu mai mult de 100 de blocuri în lungime și / sau lățime, făcându-l unul dintre cele mai mici biomes, de asemenea. Are dealuri ușor mai abrupte decât cele normale, cu foarte puțini până la nici un copaci înalți. La fel ca marginea normală a junglei, mulțimile de junglă precum papagali vor fi și în acest biom. Pepeni sunt, de asemenea, din abundență - un fel de dar pentru jucătorul care reușește să găsească acest biome extrem de rar. River Un biom care constă din blocuri de apă care formează o formă alungită, curbată similară cu un râu adevărat. Spre deosebire de râurile reale, cu toate acestea, nu au curent. Râurile tăiate prin teren sau separă principalele biomase. Ei încearcă să se alăture oceanului de cealaltă parte, dar uneori se vor bucura în jurul aceleiași zone de ocean. Rareori, ele nu pot avea legătură cu oceanul și formează un cerc. Acestea au o nuanță de iarbă verde plictisitoare, asemănătoare oceanului, iar cantitățile de stejari cresc și acolo. Râurile sunt, de asemenea, o sursă sigură de lut. Aceste biomase sunt bune pentru pescuit, iar somonul, de asemenea, se dezvoltă aici, dar se pot îneca în timpul nopții. Beach Generat în cazul în care oceanul întâlnește alte biomes, plajele sunt compuse în principal din nisip. Plajele penetrează peisajul, înlăturând blocurile originale și plasându-le în blocuri de nisip. Acestea sunt, de asemenea, utile pentru pescuit. O mulțime pasivă, alta decât țestoasele, nu apare pe plaje. Pentru istoria plajelor, consultați pagina Plajă. Mushroom Island Acest biom rar este format dintr-un amestec de peisaj plat și dealuri abrupte și are miceliu în loc de iarbă ca suprafață. Cu toate acestea, dacă puneți în jos iarba, este o culoare verde foarte luminos, nu spre deosebire de cea a junglei. Insulele de ciuperci sunt cele mai adesea adiacente unui ocean și sunt adesea găsite izolate de alte biomesuri și sunt de obicei de câteva sute de blocuri lățime. Este unul dintre singurele biomes unde ciupercile imense pot genera în mod natural și unde ciupercile pot crește în lumina soarelui. Din punct de vedere tehnic, nu alte mobe, altele decât mormintele, apar în mod natural în acest biom, inclusiv în obiceiurile ostile de noapte. Acest lucru se aplică și peșterilor, arborilor de mine abandonate și altor structuri închise, ceea ce înseamnă că explorarea subterană este presupusă a fi sigură. Cu toate acestea, musafirii vor continua să provoace mulțimi, iar jucătorul va fi în continuare capabil să reproducă animale și să provoace mulțimi de ouă. Mushroom Island Shore Terasele de ciuperci reprezintă tranziția între insulele de ciuperci și ocean, formând benzi lungi de-a lungul marginii insulei de ciuperci ca un fel de plajă, de unde și numele. Terenul acestui biom este mult mai plat și mai mic în altitudine decât principala biomă a insulei de ciuperci, deși conține multe dintre aceleași caracteristici, cum ar fi stratul de suprafață al miceliului, ciupercile imense și lipsa mulțimilor ostile. The End Acest biome este folosit pentru a genera End. Balaurul ender, și cantități mari de endermeni, se dezvoltă în acest biom. Cea mai mare parte a structurii End este furnizată de dimensiunea însăși, mai degrabă decât biome. Nu ploua sau zăpadă în acest biom spre deosebire de alte biomesuri cu temperatură scăzută. Insulele exterioare de pe capăt pot fi accesate cu ajutorul portalului Portal final după ce dragonul ender a fost înfrânt. Acestea conțin endermen, plante de cor și orașe de sfârșit. Orașele finale sunt singurul loc în care se înmulțesc în mod natural. Dacă biomul este folosit pentru o lume superflată, cerul va fi gri închis, iar un dragon ender va da naștere la 0,0 coordonate în lumea întreagă. Numai endermenii se vor inmulti noaptea. Paturile vor exploda daca sunt folosite in acest biom. Desert Un biom steril și neospitalier constă în principal din dune de nisip, tufișuri moarte și cactuși. Gresie și uneori fosile se găsesc sub nisip. Singurele mobe pasive care se produc în deserturi în mod natural sunt iepurii de aur, colorarea lor fiind camuflată împotriva nisipului. Pe timpul nopții, cojile se produc, de obicei, în locul zombiilor normali; lipsa obstrucției vizuale face mulțimea ostilă foarte vizibilă. Trestia de zahăr poate fi găsită dacă deșertul se află lângă un ocean sau râu biome. Satele de deșert, puțurile de deșert și templele deșerte se găsesc exclusiv în acest biom. Acest biome uneori apare ca marginea mesa biome. Desert M Spre deosebire de deserturile normale, în acest biom se găsesc pete de apă, iar terenul este puțin mai dur. Deși se pot găsi puțuri de deșert, templele și satele de deșert nu vor genera în acest biom. Savanna Un biom relativ plat și uscat, cu o culoare de iarbă pufoasă și împrăștiată și copacii de salcâm împrăștiați, deși copacii de stejar pot genera din când în când. Iarba înaltă acoperă peisajul. Satele pot genera în acest biom, care sunt construite aproape în întregime din materiale de construcție din salcam. Acesta este singurul biom în care atât caii, cât și lămâile izvorăsc natural. Savanna M Spre deosebire de terenul plat și calm al biomei savană, terenul haotic al acestei variante neobișnuite este zdruncinat de munții giganți acoperiți cu murdărie grosieră. Munții din savana M biome sunt extrem de abrupți, care se strecoară la unghiuri de 90 de grade, ceea ce face aproape imposibil să urce. Pe deasupra, ele înfloresc dealurile extreme în înălțime - se pot ridica cu mult peste nori și chiar până la limita de înălțime a lumii, fără a folosi tipul de lume amplificat. Cascadele și lavafalele sunt destul de frecvente aici. Terenul neiertător înseamnă că satele nu vor genera în acest biom. Caii nu pot să se înmulțească aici, dar pot face lamele. Mesa Un biom rar, în care vor fi generate mormane mari de teracotă și teracotă colorată. Nisipul roșu va genera și aici în loc de nisip obișnuit, cu cactuși ocazionali și tufișuri moarte. În acest biom, nu vor apărea mulțimi pasive, chiar dacă toate celelalte condiții de reproducere sunt îndeplinite. Arborii de mină vor genera la o altitudine mult mai mare decât în mod obișnuit - de acum și atunci se poate întâlni un arbore de mină care iese din panta mesei. De asemenea, minereul de aur este un eveniment mult mai frecvent, deoarece venele de minereu generează în medii la un nivel mai ridicat decât cel uzual 32. Compoziția acestui biom este utilă atunci când alte surse de teracotă și aur sunt rare. Totuși, găsirea unor biomase mesa poate fi dificilă datorită rarității lor. Pe de altă parte, acesta oferă o mare varietate - există un total de 6 variații ale acestui biome de explorat. Mesa (Bryce) Acest biom rar generează caracteristici unice de teren care sunt similare cu structurile din Bryce Canyon. Spiritele înalte și înguste de teracotă colorată se ridică din podeaua canionului, care, ca toate celelalte variante mesa, este acoperit cu nisip roșu. Mesa Plateau F S-ar putea să nu observați trecerea subtilă de la platoul obișnuit de mesa la această variație rară, dacă nu era vorba de stratul de blocuri de iarbă și de pădurile mici de stejari care generează pe aceste platouri. Culoarea iarbului și frunzelor este o nuanță de culoare verde-brună, dându-i aspectul uscat și mort. Acești copaci sunt o sursă rară de lemn atunci când trăiesc în mesa altfel stearpă și fără viață. Mesa Plateau F M Acest biom prezintă iarbă și stejari pe vârful platourilor, la fel ca omologul său. Cu toate acestea, platourile care generează aici sunt, în general, mai mici, ceea ce permite generarea mult mai puțin a frunzelor. Terenul este mai neregulat, în general, și poate fi comparat cu cel al mesei plate M, cu un aspect vechi și erodat. Plateau Aceste biomase sunt asemănătoare cu biomesurile dealurilor, dar generează doar biomeniuri de savană și mesa și sunt aplatizate în partea superioară, asemănătoare cu platourile din viața reală. Ei se odihnesc la o altitudine de aproximativ 20-30 de blocuri deasupra nivelului mării. Se poate descoperi intrarea unui arbore de mină în pantele înalte ale unui platou de la mesa. Plateau M Două variante rare ale biomeselor platou, care sunt și ele variante. Cu toate acestea, nici unul dintre aceste biomes nu seamănă foarte mult cu omologii lor. În comparație cu platoul mediu mesa, această variantă rară prezintă teren mai variabil și platouri mai mici, ca în cazul în care un platou mai mare a fost răsturnat în timp. Terenul platoului de savană M biome este mult mai puțin cunoscut decât omologul său normal. Acesta dispune de munți incredibil de mari și abrupți, care ies din teren, asemănători cu savana M biome, deși ușor mai mici și mai delicate în comparație. Nether Acesta este biome folosit pentru a genera Nether. În interiorul acestui biome spawn marsuri cum ar fi ghasts, pachete de pigmenți zombie și cuburi de magmă ocazionale și endermen. Anumite structuri, cum ar fi Quartzul de Jos, venele strălucitoare și cetățile olandeze, vor genera numai în Nether. În timp ce apa nu poate fi plasată în dimensiunea olandeză, gheața poate, iar lacurile de apă (și alte structuri din lumea întreagă) pot genera în continuare dacă Nether este folosit într-o presetare superflat. Paturile vor exploda daca sunt folosite in acest biom.
  3. Tutorial PreciousStones Ce face acest plugin? Acest plugin utilizează un tip de bloc de minecraft ca bloc de protecție. Când un jucător a pus un bloc de acel tip, acesta este capabil să protejeze o regiune din jurul lui. Dimensiunea regiunii protejate este configurabilă în fișierul de configurare a pluginurilor. De asemenea, puteți seta ce se poate schimba de jucatori și, de asemenea, să puteți seta steagurile implicite când se creează o nouă regiune. Comenzile pluginului. / ps on / off Dezactivați sau reactivați capacitatea de a plasa pstones. Cu aceasta dezactivată, veți putea plasa blocuri care sunt legate de pstones în mod normal. adică dacă Protecția Orașului este un bloc de diamante și doriți să construiți o structură cu blocuri cu diamant, ar fi / PS off și apoi plasați blocul. / ps permite [jucător / g: grup / clan / *] ... Adaugă pe unul sau mai mulți jucători, grupuri sau clanuri ScimpleClan în lista permisă a câmpului în care stați. Permiteți * să permită tuturor jucătorilor / ps allowall [jucător / g: grup / clan / *] ... La fel ca / ps permite, dar permite tuturor câmpurilor de forță. Ai grijă cu asta. / ps allow Vă va spune cine este permis în interiorul câmpului în care stați. / ps blacklistcommand si [comanda] Comanda de utilizare în interiorul câmpuri. Jucătorii din câmpul dvs. nu vor putea folosi comenzile pe care le adăugați cu acest lucru. Utilizare: / ps blacklistcommand fly / ps blacklistcomand clear Șterge lista neagră de pe câmp / ps bypass <on / off> Comută modul bypass, ceea ce înseamnă că dezactivează permisiunile de by-pass dacă le au, ceea ce vă permite să jucați jocul în conformitate cu regulile pour / ps counts Afișează toate câmpurile pe care le deții și vă oferă un număr. / ps setowner [nume] Schimbați proprietarul câmpului la altcineva. Această altă persoană trebuie să facă clic dreapta pe bloc cu un instrument pentru a lua proprietatea. / ps density Modificați densitatea de vizualizare. O valoare de 1 vă oferă numai contururi de câmp. O valoare de 2 împarte fiecare parte cu 2, 8 cu 8, etc. Un alt lucru de observat este faptul că valoarea densității este de asemenea dimensiunea câmpului care va desena complet complet. De exemplu, o valoare de 8 vă va permite să vizualizați complet câmpurile de până la 8x8x8, câmpurile mai mari decât acestea vor începe să aibă spații goale. Utilizați densitatea de 0 pentru a dezactiva vizualizările. / ps enable/ disable Activați / dezactivați câmpurile individuale. Orice efect asupra câmpurilor de forță va fi dezactivat în timp ce câmpul este dezactivat, deși piatra actuală este protejată și nu poate fi furată. / ps fields Specificați tipurile de câmpuri de pe serverul dvs. / ps hide / unhide Ascunde / ascunde câmpul în care stați sau vă îndreptați sau toate câmpurile. / ps info Obțineți informații pentru domeniul în care vă aflați. / ps locations Vizualizați propriile locații ale câmpului / ps more Afișează pagina următoare de date. adică când căutați un meniu și altele asemenea. / ps remove [player / g: group / clan / *] Eliminați jucătorul sau lista de jucători din lista permisă pe câmpul în care vă aflați. Permiteți * să permită tuturor jucătorilor. De asemenea, puteți specifica grupuri sau etichete de clan SimpleClans. / ps removeall [player / g: grup / clan / *] Îndepărtează unul sau mai mulți jucători din toate câmpurile de forță. Permiteți * să permită tuturor jucătorilor. / ps setinterval [secunde] Stabilește intervalul în care durerea va reveni asupra blocurilor va reveni automat la toate necazurile / ps setlimit [timpul] Setați limita de închiriere pe câmp / ps setname [nume] Setați numele câmpului pe care îl vizați sau pe care îl așteptați. Acesta este folosit în mesajele de întâmpinare și de rămas bun. / ps setradius [rază] Setează raza câmpului, trebuie să fie mai mică decât raza configurată. / ps setvelocity [.1-5] Setează viteza lansatoarelor / tunurilor (0 = auto). / ps snitch Afișați sau curățați intrușii de la Sentimentul de proximitate pe care îl îndreptați. / ps snitch [semn] Dezactivat / permite un anumit steag dintr-un câmp. Puteți personaliza câmpurile dvs. în acest fel. Administratorii ajung să selecteze câmpurile care se pot comuta prin adăugarea modificatorului de comutare? înainte de steagul de câmp din config. / ps translocate delete Ștergeți toate blocurile în câmp, eventual dacă numele câmpului va fi șters / ps translocate delete [id] [id] ... Ștergeți blocurile specifice
  4. Tutorial ferma de wheat Cum se face? Prima oara trebuie sa facem o constructie de genul: https://imgur.com/DdFnaeg Primul strat (cel mai de jos) trebuie sa fie de 8 blockuri lungime, iar urmatoarele straturi de 7 blockuri lungime. Apoi construim ceva de genul: https://imgur.com/du7Qbvt Dupa care folosim redstone si redstone repeater in felul acesta: https://imgur.com/TLBLN5k Si un lever la baza fermei: https://imgur.com/tlML8gZ Dupa care umplem cu apa in felul acesta aici: https://imgur.com/cMHJfYs Iar dupa umplem cu apa in stanga si dreapta ca aici:https://imgur.com/xPBZJuK Cand vreti ca apa sa cada inchideti circuitul de redstone: https://imgur.com/F4aDn1b Dupa care te bucuri de ferma .
  5. Tutorial ferma de sugar cane automata Cum se face? Primul layer: https://imgur.com/3cXv4kn Al doilea layer: https://imgur.com/y052McC Al treilea layer: https://imgur.com/Lb3mdkA Al patrulea layer: https://imgur.com/D3T1JS2 Apoi, trebuie sa punem ceva de genul: https://imgur.com/xmungBV In furnance trebuie pus cel putin 32 de obiecte in el, eu am pus 64: https://imgur.com/C15w6w4 Dupa aceea trebuie pus redstone asa: https://imgur.com/pFgt5aa
  6. Tutorial GameMode Gamemode Survival În acest mod, jucătorii trebuie să adune toate materialele necesare pentru a construi, sa crafteze itemele și sa . Există health/ food/ armor bar, un inventar și, sub apă, o oxigen bar. Dacă mori, te întorci la spawn point ( acesta poate fi setat si daca dormi intr-un pat). Gamemode Creative Jucătorul are acces la o cantitate infinită de aproape toate blocurile și itemele disponibile le poti distruge imediat. Jucătorii sunt invulnerabili și nu au sănătate, armură sau foame și pot zbura. Jucătorul are acces la elementele care nu sunt disponibile în modul de supraviețuire, de ex. spawner eggs. Gamemode Adventure Jucătorii pot interacționa cu obiecte precum lever și buttons și pot interacționa cu mobii. Cu toate acestea, ele pot sparge doar blocuri cu unelte cu o etichetă de data CanDestroy și numai blocuri doar în cazul în care blocul pe care îl deții are o etichetă de data CanPlaceOn, făcând acest mod bun pentru hărțile de aventură. Gamemode Hardcore În acest mod, care se joacă în același mod ca modul de supraviețuire, nivelul de dificultate este permanent setat la "Hard" , iar atunci când playerul moare, singura alegere este ca harta să fie ștearsă sau jucătorul să fie trimis permanent în modul spectator. Cu toate acestea, fără a folosi cheats, este posibilă doar obținerea "Hardcore Survival". Pentru a obține modul "Hardcore Creative", jucătorul trebuie să editeze lumea cu instrumente externe sau să deschidă LAN și să activeze cheats. Nu există aproape nicio diferență vizibilă între "Hardcore Creative" și "Non-Hardcore Creative", deoarece în modul creativ singura modalitate de a muri este să cadă în Void sau sa utilizeze comanda /kill. Din acest motiv, "Hardcore" se referă de obicei la "Hardcore Survival". Pe un server, dacă cineva moare, vor primi ban. Dacă toată lumea de pe un server devine interzis, lumea pentru server va fi ștearsă. Când te uiți la o lume hardcore pentru un singur jucător, jocul este "Modul Hardcore!" scris roșu. Hardcore nu este din punct de vedere tehnic un mod de joc și nu poate fi activat cu comanda /gamemode. Gamemode Spectator Acest mod de joc a fost implementat în 1.8. Când sunteți în modul spectator, puteți bloca block-uri, vedeți ce văd alte entități prin click stânga pe ele și sunteți invizibil pentru toti, cu excepția altor spectatori. Nu puteți interacționa cu block-urile entitățile sau inventarul dvs. Când vă aflați în modul third-person, arătați ca un cap transparent și plutitor fără corp. Puteți utiliza rotita de scroll pentru a regla viteza cu care zburați, spre deosebire de zborul din modul creative.
  7. Nick in joc: TheEagleRo Descriere tutorial: Salut! Prin acest tutorial mi-am propus sa lamuresc cateva chestii legate de FriendReferral Ce este acest FriendReferral? FriendReferral este un plugin ce rasplateste playerii loiali ce aduc alti playeri. Comenzile de baza ale acestui plugin sunt: /refer <numele playerului> - cu aceasta comanda puteti trimite o cerere playerului pe care l-ati adus. /referaccept <numele playerului ce a folosit comanda /refer pe voi> - cu aceasta comanda acceptati comanda cererea pe care a trimis-o un player. Cu ce sunt rasplatit pentru ca am adus alti playeri? Pentru fiecare player care a acceptat referral-ul vostru primiti cate $5000, iar cel ce a acceptat primeste $2500. La fiecare 10 playeri ce au acceptat referral-ul vostru primiti $300,000. Linkuri de descarcare programe utilitare: Nu este nevoie sa descarcati nimic.
  8. Nick in joc: TheEagleRo Descriere tutorial: Salut! Din cauza ca multi intampinata probleme cand vine vorba de donatii, m-am decis sa fac un tutorial despre cum sa donati. De ce ai nevoie pentru a dona: - Trebuie sa stii pentru ce sa donezi. Asta te va ajuta sa stii ce sa faci mai departe. - O adresa de email. Fara aceasta nu poti continua. - Banii pe care vrei sa ii donezi ( PaySafeCard, PayPal, intr-un cont bancar, etc) Acum ca ai aceste lucruri poti sa treci la urmatorii pasi: Atentie! Mai jos am folosit o adresa de gmail deoarece e mai simplu. Puteti folosi si o adresa de yahoo daca doriti. 1. Intram pe adresa de email si scriem un nou mesaj Si ar trebui sa apara o fereastra de genul: 2. Completam casuta "Catre" cu adresa [email protected] 3. Copiem forumularul de pe pagina de donatii ( intre donatiile vip si cele pentru bani/ enchanturi op sunt formulare diferite, aveti grija) 4. Dupa ce ati copiat formularul trebuie sa completati datele dorite. 5. Apasati pe trimite si asteptati urmatoarele instructiuni Linkuri de descarcare programe utilitare: http://mc-eg.com/vip - Pagina pentru donatii, de aici luati si formularul. http://gmail.com / http://yahoo.com - pagina de unde poti trimite un email.