Jump to content

PULSE

Members
  • Content Count

    1,372
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

PULSE last won the day on 4 March 2019

PULSE had the most liked content!

Community Reputation

810 Distinguished

About PULSE

  • Rank
    Support eGaming
  • Birthday 11/08/1998

Contact Methods

  • Website URL
    Array
  • Discord
    Array
  • Steam
    Array
  • Facebook
    Array

Profile Information

  • Gender
    Array
  • Location
    Array
  • Interests
    Array

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    Array
  • Nick CS
    Array
  • Nick MC
    Array
  • GFX Skill
    Array
  • GFX Battle Wins
    Array

Recent Profile Visitors

11,776 profile views
  1.  

    1. Dav

      Dav

      pulse drogatu

       

  2. pd rec

    1. portoobv

      portoobv

      nu te mai droga

    2. PULSE

      PULSE

      dc :( 

  3. În ultimii ani, două dintre “ingredientele” care au dat cele mai bune rezultate pentru Activision au fost, pe de-o parte, titlurile Call of Duty (succese comerciale de proporţii, indiferent de subtitlurile purtate, studiourile de la care proveneau sau nivelurile calitative atinse), iar, de cealaltă parte, ediţiile remasterizate ale unor jocuri clasice, precum cele din seriile Crash Bandicoot sau Spyro (de asemenea, cu rezultate comerciale foarte bune). Ce se întâmplă însă când combini aceste două elemente? Evident, obţii remasterizările celor mai populare titluri din seria Call of Duty, iar, după ediţia refăcută a legendarului Call of Duty 4: Modern Warfare, acum avem parte de Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered. Ce-i drept, această lansare n-a beneficiat de cine ştie ce mediatizare, Activision preferând formula mai puţin obişnuită a dezvăluirii oficiale a jocului, urmată de disponibilitatea sa imediată în mediul digital. Ar trebui să ne obişnuim cu lansările digitale, având în vedere limitările impuse de pandemia de coronavirus pe care o traversăm. Cum ar trebui să ne obişnuim (dacă nu am făcut-o deja) şi cu parteneriatul pe care publisher-ul îl are cu Sony, acest remaster fiind disponibil în exclusivitate, pentru o perioadă de numai o lună ce-i drept, doar pentru consolele PlayStation 4. De asemenea, având în vedere că hărţile multiplayer clasice din vechile jocuri ale seriei sunt adăugate în mod constant în recentul Call of Duty: Modern Warfare, pentru a nu crea concurenţă inutilă, această ediţie remasterizată se rezumă la campania single player din Modern Warfare 2, adusă la zi, cu bune şi cu rele. De altfel, titlul complet al noului joc este Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered, iar această limitare, din fericire, se reflectă şi în preţul său. Ediţia remasterizată costă numai 111 lei pe PlayStation Store, un preţ cât de cât corect pentru cele 5-7 ore de divertisment pe care le oferă. Când vorbim despre procesul de remasterizare a unui titlu mai vechi, primul lucru care ne vine în minte este îmbunătăţirea graficii pentru a fi în ton, pe cât posibil, cu nivelul vizual actual. Ei bine, din acest punct de vedere, studioul Beenox, responsabil pentru remasterizarea jocului realizat iniţial de Infinity Ward, a făcut o treabă mai mult decât decentă. Fiecare element vizual al vechiului Modern Warfare 2 a fost refăcut sau reinterpretat cu atenţie, pornind de la texturi, trecând prin modele, animaţii şi ajungând până la efectele speciale. S-a mers într-atât de departe încât secvenţele cinematice redate la persoana întâi, prin ochii protagoniştilor, beneficiază acum de unghiuri de vizualizare noi şi de animaţii refăcute pe baza de motion capture. Nu vă aşteptaţi să primiţi cine ştie ce grafică ultra-modernă, efecte de ray tracing sau mai ştiu eu ce alte elemente vizuale exotice, însă aspectul lui Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered este cât se poate de mulţumitor chiar şi pentru un joc lansat în 2020, mai ales în condiţiile în care rulează constant cu 60 de cadre pe secundă. Iar acest proces de remasterizare migăloasă, în care niciunul dintre elementele vizuale ale jocului n-a scăpat “neatins”, nu face decât să scoată în evidenţă viziunea foarte ambiţioasă pe care Infinity Ward a avut-o în jocul original, acum mai bine de un deceniu. Unele dintre hărţile din Modern Warfare 2 sunt impresionante atât ca dimensiuni, cât şi ca design sau “aglomerare” de elemente active, scene precum paraşutarea soldaţilor ruşi pe străzile din America, recuperarea Casei Albe de sub controlul rusesc sau asaltul aerian asupra unui fost gulag sovietic strălucind în versiunile lor remasterizate. Dacă în privinţa graficii Beenox a făcut o treabă excelentă, mă aşteptam totuşi ca studioul să acorde atenţie şi elementelor de gameplay care nu funcţionau atât de bine în jocul original şi să încerce, pe cât posibil, să le corecteze în acest remaster. Din păcate, nu este cazul: Modern Warfare 2 Remastered oferă aceeaşi campanie, pe care, personal, o consider una dintre cele mai slabe din întreaga serie Call of Duty (şi le-am parcurs pe toate, pornind de la cele iniţiale, plasate în cel de-al Doilea Război Mondial, şi până la noua abordare din Modern Warfare-ul de anul trecut). Şi după cum am amintit mai devreme, nu design-ul vizual al nivelurile din Modern Warfare 2 este problema (ba, dimpotrivă), ci scriptarea excesivă a acestora: de multe ori, dacă nu alegi fix “cărerea” gândită de producători pentru a progresa, eşti omorât fără drept de apel de gloanţe venite din partea unor adversari invizibili. În alte instanţe, dacă alegi să staţionezi prea mult în unele locaţii vei avea de înfruntat valuri interminabile de inamici, care se respawnează la infinit, cum ar fi în favelele braziliene. Pur şi simplu, scripting-ul din Modern Warfare 2 este foarte slab, mult prea frustrant în numeroase cazuri şi diminuează vizibil plăcerea de a relua campania jocului. Şi fac această afirmaţie în deplină cunoştinţă de cauză referitoare la caracterul scriptat al tuturor campaniilor single player din jocurile Call of Duty: în niciun alt titlu al seriei nu am trecut prin momente atât de frustrante, nici măcar în mult hulitele Call of Duty: Ghosts sau Call of Duty: Infinite Warfare. Un alt element din original care m-aş fi aşteptat să primească ceva mai multa atenţie în acest remaster sunt “filmuleţele” dintre misiuni. Deşi este mult spus “filmuleţe”, pentru că avem parte doar de nişte animaţii sterile, cu wireframe-uri, logo-uri rotitoare şi hărţi preluate din satelit, acompaniate de vorbăraie, pe care ai face bine s-o urmăreşti atent dacă vrei să pricepi ceva din povestea jocului, şi aşa şubredă. Această soluţie, ce ar fi făcut cinste enervantelor site-uri realizate în Flash ce erau la modă altădată, ar fi putut fi retuşată şi actualizată de Beenox pentru remaster, însă probabil că nu a mai fost buget şi pentru aşa ceva. În final, deşi Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered ar trebui să fie dat ca exemplu de experiment de succes în privinţa restaurării vizuale a unui joc mai vechi, “păcatele” versiunii originale se răsfrâng şi asupra acestei remasterizări, împiedicând-o să-şi atingă adevăratul potenţial. Părţi Bune + actualizare grafică de efect, toate elementele vizuale fiind îmbunătăţite în mod evident + framerate constant de 60 de cadre pe secundă + preţ decent având în vedere că pachetul include doar campania single player + unele niveluri extrem de ambiţioase ca grandoare şi viziune iniţială Părţi Rele - poate cel mai slab scripting din istoria seriei: eşti omorât imediat dacă nu o “iei” pe unde au dorit producătorii - niveluri frustrante cu inamici ce se respawnează la infinit - filmuleţele dintre misiuni lasă de dorit
  4. Printr-o mişcare surprinzătoare, Warner Bros. Interactive Entertainment şi NetherRealm Studios au dezvăluit Mortal Kombat 11: Aftermath, un expansion oficial pentru Mortal Kombat 11. De această dată, nu vom avea de-a face cu o simplă colecţie de personaje jucabile noi, Aftermath fiind conceput drept o poveste care să continue Story Mode-ul din jocul original. În cadrul acesteia, îşi vor face din nou apariţia luptători clasici din seria Mortal Kombat (actorul Cary-Hiroyuki Tagawa revine în rolul lui Shang Tsung). Dintre aceştia, merită amintiţi Fujin (apărut pentru prima oară în Mortal Kombat 4) şi Sheeva (apărută pentru prima dată în Mortal Kombat 3), care se vor alătura distribuţiei de personaje jucabile din Mortal Kombat 11 şi DLC-urile acestuia. În plus, pe lângă aceşti doi luptători, în Aftermath vom avea parte din nou de un personaj “invitat” în universul Mortal Kombat: Robocop. Pe lângă noile capitole din poveste şi cele trei personaje suplimentare, Aftermath va aduce şi trei noi pachete de skin-uri suplimentare pentru luptătorii deja existenţi, însă acestea îşi vor face apariţia treptat, după lansarea acestui expansion. Odată cu expansion-ul Aftermath, posesorii lui Mortal Kombat 11 vor primi şi un update gratuit, ce va adăuga jocului o serie de noutăţi: stagii din titluri mai vechi ale seriei, precum The Dead Pool sau Soul Chamber, posibilitatea de a executa fatalităţi specifice acestor stagii (cum ar fi aruncarea oponentul în acid), precum şi Friendship-urile caracteristice jocurilor Mortal Kombat din anii ’90. Mortal Kombat 11: Aftermath va fi lansat pe 26 mai 2020, în format digital, pentru PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, PC şi Google Stadia. Aftermath va putea fi achiziţionat în trei variante: drept expansion pentru Mortal Kombat 11, la un preţ echivalent cu 39,99$ / 34,99£, la pachet cu tot conţinutul din Kombat Pass, la un preţ echivalent cu 49,99$ / 39,99£, sau ca parte a unei colecţii “complete” Mortal Kombat 11, ce va conţine jocul de bază, Kombat Pass şi noul expansion, la un preţ echivalent cu 59,99$ / 49,99£.
  5. În ciuda controverselor iscate de leak-urile din The Last of Us Part II extrase de hackeri de pe serverele celor de la Naughty Dog, Sony Interactive Entertainment şi studioul producător au publicat un nou trailer pentru joc, acesta nereuşind însă ofere răspunsuri semnelor de întrebare narative ridicate de acele “scăpări”. Programat iniţial pentru sfârşitul lunii mai, The Last of Us Part II a fost amânat din cauza pandemiei de coronavirus, studioul producător Naughty Dog adoptând modelul lucrului de acasă pentru a putea finaliza jocul. Mai mult, recent şi-au făcut apariţia numeroase leak-uri legate de povestea din The Last of Us Part II, Naughty Dog rugându-şi comunitatea de fani să nu strice plăcerea celor care aşteaptă jocul, asigurâdu-i că experienţa finală va justifica pe deplin lunga perioade de aşteptare. În The Last of Us Part II, actorii Troy Baker şi Ashley Johnson îşi vor relua rolurile lui Joel şi Ellie, pentru a continua povestea din primul joc al seriei. De această dată Ellie va fi personajul principal al jocului, eroina urmând să fie un pic mai în vârstă (19 ani) în The Last of Us Part II. Vom avea parte de o experienţă 100% single player, producătorii numind campania din The Last of Us Part II drept cea mai lungă din întreaga istorie a studioului Naughty Dog. The Last of Part II a fost finalizat şi va fi lansat la data promisă: 19 iunie 2020, în exclusivitate pentru consolele PlayStation 4.
  6. Pe Internet şi-a făcut apariţia un clip video dintr-un joc numit Prince of Persia: Redemption, un nou titlu al seriei ce ar fi trebuit să-i urmeze lui The Forgotten Sands (cel din urmă joc Prince of Persia pentru PC şi console, lansat de Ubisoft în 2010). Avem de-a face o renderizare-concept, a cărei menire era de a convinge factorii decizionali din Ubisoft să acorde undă verde proiectului. Jonathan Cooper, animator în cadrul echipei Ubisoft Montreal în acea perioadă, a confirmat autenticitatea clipului, afirmând că, în ciuda faptului că studioul ar fi fost încântat să realizeze jocul, Ubisoft a ales să nu continue seria. Această decizie ar fi fost cauzată de faptul că publisher-ul nu deţine drepturile asupra proprietăţii intelectuale Prince of Persia, iar încasările reieşite de pe urma acestui joc ar fi trebuit să fie împărţite cu Jordan Mechner, autorul jocurilor iniţiale Prince of Persia şi deţinătorul drepturilor asupra seriei. Totuşi, Cooper, în prezent animator la Naughty Dog unde a lucrat la titluri precum Uncharted 4: A Thief’s End sau The Last of Us Part II, spune că echipa de la Ubisoft Montreal s-a simţit inspirată de această metodă de prezentare a eventualelor proiecte noi şi a folosit-o pentru a realiza un clip similar pentru Assassin’s Creed III, pe care îl puteţi urmări mai jos.
  7. Nume artist: Lil Cagula, Petre Stefan, Alberto Grasu Nume piesa: Nurofenul Link melodie: Alte precizari:
  8. Nume artist: Ian, Azteca Nume piesa: Sigur Dar Incet Link melodie: Alte precizari:
  9. În cazul în care nu aţi reuşit să le obţineţi în cursul lunii aprilie, Ubisoft revine şi oferă din nou, pentru o perioadă limitată, trei jocuri gratuite pentru PC: Assassin’s Creed II, Child of Light şi Rayman Legends. Acestea pot fi revendicate în mod gratuit până pe 5 mai 2020 (la ora 21:00), iar apoi vor putea fi descărcate şi jucate oricând doriţi prin intermediul Uplay. Assassin’s Creed II este probabil cel mai apreciat joc Assassin’s Creed, fiind primul titlu al seriei în care jucătorii fac cunoştinţă cu unul dintre cei mai iubiţi protagonişti – Ezio Auditore da Firenze. Jucătorii îl vor acompania pe tânărul erou în misiunea sa de răzbunare împotriva Cavalerilor Templieri care i-au ucis familia. Pe parcursul poveştii, Ezio se alătura ordinului asasinilor, oferindu-vă ocazia de a explora întregi oraşe emblematice ale Italiei, precum Florenţa şi Veneţia. Child of Light este un RPG clasic cu o prezentare 2D, plină de farmec şi inocenţă, ce aminteşte de poveştile copilăriei. Jocul relatează aventurile Aurorei, fiica ducelui de Austria, care cade victimă unei vrăji misterioase şi devine captivă în cadrul unui vis. Pentru a se putea întoarce în lumea ei, copila cu părul de foc trebuie să readucă pe cerul din Lemuria stelele, Luna şi Soarele, furate de o vrăjitoare malefică. Rayman Legends este continuarea foarte reuşitului Rayman Origins, echipa de la Ubisoft Montpellier adăugând o varietate de moduri de joc, noi personaje şi gameplay ce se desfăşoară pe mai multe planuri. Nu lipsesc nici nivelurile “muzicale”, în care acţiunea este sincronizată cu diferite melodii faimoase, iar întreaga aventura poate fi abordată şi în mod multiplayer cooperativ. Pentru a adăuga Assassin’s Creed II, Child of Light sau Rayman Legends în biblioteca voastră de jocuri de pe Uplay, accesaţi https://free.ubisoft.com/, apăsaţi butonul “Get Free Game” din dreptul jocului dorit şi urmaţi intrucţiunile de pe ecran.
  10. Nume artist: RAVA, Paco Nume piesa: Lumina II Link melodie: Alte precizari:
  11.  

    @iTA

    1. iTA

      iTA

      iauzi

    2. VladM

      VladM

      Ascultati Radio eGaming cu DJ Gipsy ! :bananadance:

  12. Epic Games îşi continuă demersul de a oferi jocuri gratuite la fiecare sfârşit de săptămână prin intermediul Epic Games Store. De această dată, până pe 30 aprilie 2020, puteţi descărca gratuit jocul pentru PC For The King, de la IronOak Games şi publisher-ul Curve Digital. For The King, lansat iniţial în 2018, propune o combinaţie inedită de strategie, lupte bazate pe ture, precum şi elemente caracteristice genului roguelike. Fiecare sesiune de joc ar trebui să fie diferită, cu hărţi, quest-uri şi event-uri generate procedural. De asemenea, For The King poate fi abordat fie single player, fie în multiplayer co-op (local sau online). For The King poate fi descărcat gratuit prin intermediul Epic Games Store, până la data de 30 aprilie 2020, accesând acest link https://www.epicgames.com/store/en-US/product/for-the-king/home şi apăsând butonul marcat “Get”.
  13. Trustul de presă Future Publishing intenţionează să umple parte din golul lăsat de anularea ediţiei E3 din acest an. Cu experienţa acumulată în ultimii ani prin organizarea PC Gaming Show, o prezentare dedicată jocurilor de PC realizată de PC Gamer (publicaţie din cadrul trustului), Future Publishing este pe cale să facă un nou pas în acest domeniu, anunţând Future Games Show. Future Games Show va fi, la rândul său, o prezentare digitală menită să găzduiască anunţuri legate de jocurile ce vor apărea în 2020 sau mai târziu, pregătind terenul astfel pentru lansarea consolelor de nouă generaţie PlayStation 5 şi Xbox Series X, aşteptate în iarna acestui an. Prezentarea Future Games Show ar urma să se întindă pe durata unei ore şi să conţină anunţuri noi, trailere exclusive, precum şi demonstraţii extinse pentru jocuri AAA şi indie, atât pentru consolele actuale şi cele de generaţie viitoare, precum şi pentru mobile sau platforme de game streaming (precum Google Stadia, spre exemplu). Future Games Show va avea loc în cursul lunii iunie 2020, în săptămâna în care ar fi urmat să se desfăşoare E3 2020 (8 - 14 iunie) şi va fi realizat şi transmis de GamesRadar, urmând să poată fi urmărit şi prin intermediul platformelor de streaming uzuale, precum Twitch sau YouTube.
  14. Conform jurnaliştilor de la Bloomberg, Sony are de gând să producă mai puţine console PlayStation 5 în cursul acestui an fiscal decât a făcut-o în cazul lui PlayStation 4, în perioada lansării acelei console. Conform unor surse apropiate de gigantul japonez, producţia de PlayStation 5 ar urma să fie limitată din cauza specificaţiilor ambiţioase ale consolei, ce ar duce la un preţ de comercializare semnificativ mai ridicat. Aceste surse afirmă şi că pandemia globală de COVID-19 a afectat planurile de publicitate şi marketing ale celor de la Sony în privinţa consolei PlayStation 5, însă nu şi capacitatea de producţiei a noii console. Compania ar fi comunicat partenerilor cu ajutorul cărora urmează să asambleze unităţile PlayStation 5 ca intenţionează să fabrice între 5 şi 6 milioane de console PlayStation 5 până la finalizarea anului fiscal curent (sfârşitul lunii martie 2021). Spre comparaţie, în primele două trimestre de după lansarea oficială a PlayStation 4 (noiembrie 2013), Sony vânduse deja 7,5 milioane de exemplare din această consolă. Conform anumitor producători de jocuri care lucrează la titluri pentru PlayStation 5, noua consolă Sony ar urma să coste între 499$ şi 549$, în principal din cauza costului ridicat al unora dintre componentele folosite. Conform acestor surse, strategia celor de la Sony va fi să se bazeze în continuare pe modelele deja existente de PlayStation 4, pentru a atrage clienţi noi în cadrul ecosistemului şi serviciilor furnizate prin intermediul PlayStation Network. În acest moment, preţurile oficiale de comercializare pentru modelele PlayStation 4 sunt de 299$ pentru consola slim, respectiv 399$ pentru PS4 Pro. Acestea ar urma însă să fie scăzute în perioada lansării lui PlayStation 5, pentru a atrage cât mai mulţi clienţi către serviciile PlayStation Plus sau PlayStation Now. Evident, în timp, după ce limitările de stoc pentru PS5 vor fi eliminate, toţi aceşti clienţi ar urma să facă trecerea către noua generaţie de console. Totuşi, capacitatea de producţie a consolelor PlayStation 5 ar putea avea de suferit din cauza eventualei prelungiri a crizei cauzate de coronavirus. În acest moment, angajaţii Sony de pe tot globul lucrează de acasă, iar consiliul de administraţie al companiei nu s-a putut întâlni pentru a aproba planurile pentru acest an fiscal, inclusiv cele legate de lansarea consolei PlayStation 5. Această întâlnire ar fi trebuit să aibă loc în luna martie. De altfel, şi publicarea rezultatelor financiare ale celor de la Sony pentru anul fiscal precedent a fost amânată până la finele lunii aprilie. Pandemia de COVID-19 a afectat deja planurile de marketing ale companiei şi s-ar putea să o facă în continuare. Conform anumitor leak-uri, Sony plănuia să organizeze un eveniment în luna mai a acestui an pentru a dezvălui PlayStation 5, data de lansare şi preţul consolei, însă, cel mai probabil, această variantă a căzut. De altfel, compania a ales să dezvăluie DualSense, controller-ul pentru PS5, prin intermediul unei simple postări pe blog-ul PlayStation. Această decizie, oarecum pripită, ar fi fost luată pentru că Sony deja prezentase controller-ul către studiourile producătoare de jocuri partenere şi se temea că aceste informaţii ar fi putut fi scăpate pe Internet, fără ca reprezentanţii companiei să poată verifica veridicitatea lor. La cum arată situaţia în acest moment, şansele ca Sony să amâne totuşi lansarea consolelor PlayStation 5 sunt destul de mici. Mai mult, unele surse afirmă că singura posibilitate pentru ca japonezii să amâne lansarea PS5 este strâns legată de o amânare similiară a apariţiei consolelor Xbox Series X de la Microsoft. Dacă gigantul din Redmond ar alege această soluţie, atunci şi cei de la Sony ar fi tentaţi să amâne PS5. Altfel, concurenţa dintre cele două companii este prea mare, în special în Statele Unite ale Americii, iar acest lucru s-ar putea să le forţeze să comercializeze atât PlayStation 5, cât şi Xbox Series X, la un preţ mai mic decât cel de fabricare, încercând să acopere pierderile prin vânzarea de jocuri sau servicii. Furnizorii de piese ar fi început deja să livreze către Sony componentele necesare pentru PlayStation 5, iar liniile de producţie ar urma să intre în funcţiune începând cu luna iunie. De altfel, Jim Ryan, preşedinte şi CEO al Sony Interactive Entertainment, a insistat asupra faptului că lansarea consolelor PlayStation 5 ar trebui să fie simultană pentru toate regiunile de pe glob, spre deosebire de cea a mai vechilor generaţii de PlayStation. Spre exemplu, PlayStation 4 a fost disponibil în România abia din ianuarie 2014, cu două luni întârziere faţă de lansarea europeană din noiembrie 2013. De asemenea, restricţiile de călătorie rezultate din cauza pandemiei de COVID-19 i-ar fi împiedicat pe inginerii celor de la Sony să zboare către China, pentru a face modificările finale înainte ca PlayStation 5 să intre pe liniile de asamblare. Mai mult, partenerii celor de la Sony, în fabricile cărora PlayStation 5 ar urma să fie asamblat, şi-ar fi exprimat îngrijorarea că termenele de livrare a consolelor nu vor putea fi respectate în aceste condiţii. Între timp însă, aceste probleme ar fi fost eliminate, iar sursele afirmă că asamblarea efectivă a componentelor nu reprezintă o problemă în acest moment. În privinţa jocurilor pentru PlayStation 5, cei de la Sony sunt conştienţi de faptul că procesul de producţie a acestor titluri s-ar putea să fie afectat de condiţiile restrictive cauzate de pandemie, dar aceasta este o problemă pe care întreagă industrie producătoare de jocuri va trebui să o înfrunte. De altfel, Sony deja a amânat lansarea a două jocuri importante pentru PlayStation 4 – The Last of Us Part II şi Marvel’s Iron Man VR – din cauza imposibilităţii de a livra ediţiile fizice către magazine şi clienţi. PlayStation 5 urmează să fie lansat în perioada sărbătorilor de iarnă din 2020.
  15. Nume artist: Lil Cagula Nume piesa: Trendsetter Link melodie: Alte precizari:
×
×
  • Create New...