Jump to content

Bau

Members
  • Content Count

    1,169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Bau

  • Rank
    Active Gamer
  • Birthday 09/02/1990

Profile Information

  • Gender
    Array
  • Location
    Array
  • Interests
    Array

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    Array
  • Nick CS
    Array
  • GFX Skill
    Array

Recent Profile Visitors

11,566 profile views
  1. Bau

    Final Destination 4

    Un film tras de par exagerat de mult ... sincer nu prea mi-a placut aceasta varianta si se pare ca nu va mai exista o continuare cel putin sfarsitul nu ne-a dat de inteles acest lucru.
  2. Bau

    Hitman (2007)

    Un film care a facut furori , m-am bucurat ca un copil dupa ce am vizionat un astfel de film.
  3. Bau

    2012

    Intradevar este un film interesant , care combina toate genurile Comedie+Drama+Dragoste ... in orice caz filmul a fost lungit prea mult .. si binenteles exagerat de multe lucruri imposibile.
  4. 31-October 06 <- Din accea data are un player pe un server rival acest nick + de asta are o functie importanta , deci are mare dreptate este copiat.
  5. Mai este " Dm-ul biblia ta ? " , welcome back dude .
  6. Bau

    FIFA 10

    Nu inteleg ce vedeti voi la 2007 sau 2005 ca puteti sa castigati cu suturi de la mijlocu terenului , ca bagi mingia in poarta din corner. 2010 mi-a depasit asteptarile , cel mai mult mi-a placut momentul in care se schimba vremea .... 2010 este un joc mai presus de celelalte.
  7. JusT-Me ne pui si noua o poza cu tine ? mai facut extrem de curios.
  8. Intreabai pe baieti de la sala , cat de importanta este pazua sa vedem ce spun si ei.
  9. De postul asta Sep 20 2008 ce spui ? Marian mi-e imi pare nume de baiat ... iti este rusine ca esti baiat?
  10. Nu exista un antrenament perfect ... dar totusi putem sa le asociem. Un antrenament bunicel de inceput ar fi acesta , mai tarziu va trebui sa fie schimbat peste 1 an. Luni : Piept + Biceps ( Piept : 3 Exercitii - Cu 3 seri a cate minim 8 repetari , Biceps : 3 Exercitii - Cu 3 seri a cate minim 8 repetari ). Marti : Picioare + Abdonem ( Picioare : 4 Exercitii - Cu 3 seri , minim 8 repetetari , Abdomen : 3 Exercitii - Cu 3 seri a cate 12 repetari ). Miercuri : Pauza ( Foarte important ) Joi : Spate + Triceps + Antrebrat ( Spate : 3 Exercitii : Cu 3 seri a cate 8 repetari , Triceps : 3 Exercitii - Cu 3 seri a cate 8 repetari si Antebrat : 2 Exercitii - Cu 3 seri a cate 8 repetari ). Vineri : Umeri + Trapez+Lombarii ( Umeri : 3 Exercitii a cate 3 seri cu 8 repetari , Trapez : 2 Exercitii - Cu 3 seri a cate 10 repetari , Lombarii : 1 Exercitiu - Cu 3 seri a cate 12 repetari ).
  11. Off , programul nu se schimba decat la 6 luni daca nu da randamente .... si nu prea este bine .. lipsesc pauzele. De cat timp faci sala?
  12. Nu vreau sa te critic dar nu este bine , o lu-am putin logic; Luni : pierpt + biceps <-> Marti : Spate + Triceps (Niciodata nu trebuie sa faci Spate daca inainte cu o zi ai antrenat bicepsul , pentru ca spatele foloseste 15-20% din biceps la antrenament , iar tu in momentul acela nui vei mai putea conferi aceasi putere ... deci antrenamentul va scadea in intensitate). Joi : Picioare + Abdomen ( Asa ar arata antrenamentul pentru picioare , deoarece este ce-a mai mare grupa si trebuie sa fie antrenata separat , dar se intelege bine cu abdomenul , in ceea ce consta Umeri ei se pot asocia cu Trapezul foarte foarte bine). Vineri : Biceps + Triceps (Niciodata nu trebuie sa antrenezi o grupa de muschi de 2 ori pe saptamana , pentru ca nu ii vei mai da timp de a se reface si binenteles de a creste). In ceea ce constau pauzele , cel mai indicat este un antrenament asociat pe 4 zile si 3 de pauza.
  13. Este interesant , dar ma enerveaza faptul ca poti distruge orice cladire:))
  14. Total gresit , supraantrenament. Daca vrei rezultate nu trebuie sa antrezi o grupa de 2 ori pe saptamana , reparati antrenamentul .... da intradevar Naposin ataca ficatul , este printre substantele interzise
×
×
  • Create New...