miLan

Moderator IT
  • Content Count

    7,011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

miLan last won the day on 6 May 2018

miLan had the most liked content!

Community Reputation

542 Reputable

4 Followers

About miLan

  • Rank
    The King of Kings
  • Birthday 05/31/1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://forum.egaming.ro
  • Discord
    Mutat pe Discort ( miLaneZu )
  • Steam
    SECRET
  • Facebook
    ”l-am sters cand au bagat net si la sate” - Sergiu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Las Ventura , Resident Districts Prickle Pine
  • Interests
    Gaming & IT

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    miLan
  • GFX Skill
    Novice

Recent Profile Visitors

15,232 profile views
  1. Publisher-ul Deep Silver, studioul 4A Games şi scriitorul rus Dmitry Glukhovsky au dezvăluit pachetul Metro ExodusMaster Artyom Edition, o ediţie de colecţie atât de rară încât nu va fi fabricată decât în zece exemplare. Însoţită de un certificat de autenticitate semnat de Glukhovsky şi de Andrew Prokhorov, director de creaţie al jocului si cofondator al 4A Games, conţinutul acestei ediţii a fost realizat manual de experţii de la DB Props, cu sediul în Shepperton Studios. Iată ce este inclus în Metro Exodus Master Artyom Edition: • ambalaj metalic în forma unei lăzi pentru muniţie • un ceas de mână complet funcţional Nixie Watch • o mască de gaze cu filtru • o brichetă funcţională acomodată într-un cartuş scos din uz • o plăcuţă de identificare a rangerilor Spartani realizată manual şi gravată cu numele posesorului • o hartă a lumii de joc livrată într-o mapă de piele • un certificat de autenticitate personalizat, semnat de Dmitry Glukhovsky şi Andrew Prokhorov • Metro Exodus Aurora Limited Edition (ce include jocul, Expansion Pass, carcasa Steelbook şi o carte cu artwork-uri) Probabil vă întrebaţi cât va costa o astfel de ediţie specială şi de unde poate fi achiziţionată. Ei bine, cei de la Deep Silver au hotărât să nu comercializeze cele zece exemplare Metro Exodus Master Artyom Edition ce vor fi fabricate, acestea urmând să fie oferite drept premii către fanii din toată lumea în cadrul unor viitoare campanii promoţionale. Metro Exodus va fi lansat pe 15 februarie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  2. După un început destul de nesigur, Electronic Arts şi studioul DICE pregătesc cel de-al doilea capitol al programului Tides of War pentru Battlefield V. Prin intermediul acestuia, jocul beneficiază de update-uri periodice, ce adaugă noi moduri de joc, hărţi, arme, operaţiuni etc. Startul celui de-al doilea capitol Tides of War, intitulat Lightning Strikes, a fost in data de 17 ianuarie 2019. Pentru început jucătorii vor avea la dispoziţie un nou mod de joc – Squad Conquest (8 vs. 8 – prin intermediul căruia, până la sfârşitul lunii ianuarie, se vor putea câştiga câteva arme drept recompensă (Zk-383 submachine gun pentru clasa Medic şi Modele 1944 semi-automatic rifle pentru clasa Assault). În primele două săptămâni din februarie, jucătorii modurilor Breaktrough şi Frontlines vor putea dobândi noi recompense: Final Countdown headgear şi arma M1922 MMG pentru clasa Support. În februarie, acest al doilea capitol Lightning Strikes va aduce şi modul de joc cooperativ Combined Arms, precum şi un nou Grand Operation ce se va desfăşura pe hărţile Panzerstorm şi Arras, acesta urmând să incorporeze şi noul mod de joc Rush. Acest nou mod de joc va deveni o prezenţă constantă în Battlefield V în martie. Spre sfârşitul lunii martie va începe Trial by Fire, cel de-al treilea capitol din Tides of War, ce va aduce probabil cel mai aşteptat mod de joc suplimentar: Firestorm, Battle Royale-ul reimaginat de studiourile DICE şi Criterion în stilul seriei Battlefield. Battlefield V este disponibil în ediţii pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  3. Pe Twitter, într-o serie de întrebări şi răspunsuri legate de Anthem, Michael Gamble, Lead Producer în cadrul echipei dezvoltatoare de la BioWare, a reconfirmat că jocul nu va include niciun fel de loot boxes, iar singurele tipuri de microtranzacţii din Anthem vor fi strict de ordin cosmetic (diferite skin-uri pentru armuri, arme şi echipamente, cel mai probabil, fără a influenţa desfăşurarea jocului propriu-zis). Şi nu, spre deosebire de alte titluri, nedoritele loot box-uri nu vor fi incluse în Anthem nici prin intermediul vreunui update ulterior. Anthem este un shared-world action-RPG, în cadrul căruia până la patru jucători, numiţi Freelanceri, se vor putea grupa pentru a lupta împreună împotriva ameninţărilor, faunei exotice şi a condiţiilor meteo potrivnice. Echipaţi cu exosuit-urile numite Javelins, fiecare dotate cu arme şi abilităţi proprii, Freelancerii rămân singura speranţă pentru ca omenirea să supravieţuiască. Anthem este aşteptat pe 22 februarie 2019, în ediţii pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Jocul va beneficia şi de un demo, în perioada 25 – 27 ianuarie 2019, accesul în cadrul acestuia urmând să fie condiţionat de plasarea unei precomenzi sau de deţinerea unui abonament valabil la serviciile Origin Access (PC) sau EA Access (Xbox One). Mai apoi, în perioada 1 – 3 februarie 2019, demo-ul Anthem va fi disponibil "la liber", pentru toţi cei interesaţi. Până atunci însă, colegii de la IGN au publicat două noi clipuri de gameplay din Anthem, pe care le puteţi viziona în continuare.
  4. După cum a promis înainte de lansarea jocului, Ubisoft urmează să lanseze numeroase update-uri pentru Assassin’s Creed Odyssey în cursul lunii ianuarie a acestui an, majoritatea dintre acestea fiind gratuite. Contra cost va fi oferit doar Shadow Heritage, cel de-al doilea capitol al primului pachet DLC pentru Assassin’s Creed Odyssey - The Legacy of the First Blade. Acesta va fi disponibil începând cu 15 ianuarie 2019 şi va continua povestea lui Darius, primul purtător al hidden blade-ului, arma tradiţională a asasinilor. Posesorii de Assassin’s Creed Odyssey vor primi şi noi quest-uri gratuite, cum ar fi Daughters of Lalaia şi Poet's Legacy, dar şi o nouă creatură mitologică ce poate fi înfruntată: ciclopul Arges, mânuitor al armei Hammer of Hephaistos, pe care jucătorii o pot câştiga dacă îl doboară. De asemenea, pe lângă noile pacheturi de item-uri Dionysos' Character Pack şi Athena Pack, jucătorii o vor putea descărca din Ubisoft Club pe Aya, soţia lui Bayek din Assassin’s Creed Origins, ce va putea fi folosită pe post de locotenent pe corabia Adrestia. Nu în ultimul rând, luna ianuarie va aduce şi noi update-uri pentru Assassin’s Creed Odyssey ce vor adăuga noi grupuri de mercenari, un nou comerciant (Hephaistos's Workshop) precum şi foarte solicitata opţiune de a ajusta scalarea nivelurilor oponenţilor în funcţie de cel al jucătorului. Assassin’s Creed Odyssey este disponibil acum, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  5. Ubisoft a dezvăluit detalii tehnice despre versiunea pentru PC a jocului Tom Clancy’s The Division 2, inclusiv cerinţele de sistem necesare pentru a rula corespunzător acest titlu. Conform tradiţiei din ultima vreme, această ediţie pentru PC va oferi suport pentru framerate deblocat şi rezoluţii nelimitate, pentru monitoare ultrawide sau multi-display, HDR (High Dynamic Range), posibilitatea de a personaliza HUD-ul şi rate de refresh variabile. Iată cerinţele de sistem complete pentru versiunea de PC a jocului Tom Clancy’s The Division 2: Cerinţe minime (1080p | 30 FPS): • OS: Windows 7, 8, 10 • CPU: AMD FX-6350 sau Intel Core I5-2500K • RAM: 8 GM • Video: AMD Radeon R9 270 sau Nvidia GeForce GTX 670 cu 2 GB VRAM • DirectX: versiunile 11 sau 12 Sistem recomandat (1080p | 60 FPS): • OS: Windows 7, 8, 10 • CPU: AMD Ryzen 5 1500X sau Intel Core I7-4790 • RAM: 8 GB • Video: AMD RX 480 | Nvidia GeForce GTX 970 cu 4 GB VRAM • DirectX: versiunile 11 sau 12 Sistem High (1440p | 60 FPS): • OS: Windows 7, 8, 10 • CPU: AMD Ryzen 7 1700 sau Intel Core I7-6700K • RAM: 16 GB • Video: AMD RX Vega 56 | Nvidia GeForce GTX 1070 cu 8 GB VRAM • DirectX: versiunile 11 sau 12 Sistem Elite (4K | 60 FPS): • OS: Windows 7, 8, 10 • CPU: AMD Ryzen 7 2700X sau Intel Core I9-7900X • RAM: 16 GB • GPU: AMD Radeon VII | Nvidia GeForce RTX 2080 Ti cu 11GB VRAM • DirectX: versiunile 11 sau 12 Tom Clancy's The Division 2 va fi lansat pe 15 martie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  6. La începutul lunii decembrie vă povesteam despre Epic Games Store, noul sistem de distribuţie digitală prin intermediul căruia cei de la Epic Games (părinţii jocurilor Fortnite şi Unreal, dar şi autorii deosebit de popularului motor grafic Unreal Engine) îşi doresc să ameninţe poziţia de lider autoritar ocupată de Valve Corporation şi al său Steam. Principalul argument oferit de Epic Games în favoarea propriei soluţii este reprezentat de procentajele rezultate din vânzări, sensibil mai mari decât în cazul Steam: cei care aleg să-şi publice jocurile prin intermediul Epic Games Store vor primi nu mai puţin de 88% din încasările generate de jocurile lor, cei de la Epic mulţumindu-se cu doar 12% din vânzări. Cu ajutorul acestei strategii, cei de la Epic Games şi-au atras deja o serie de parteneri ce-şi vor publica jocurile pentru PC exclusiv prin intermediul Epic Games Store: Hades, cea mai nouă creaţie a studioului Supergiant Games (Bastion, Transistor), este disponibil în versiune Early Acces doar prin serviciul celor de la Epic, portarea pentru PC a jocului Journey (disponibil doar pe PS3 şi PS4 până acum) va sosi prin intermediul Epic Games Store, iar Skybound Entertainment a ales să publice pe PC sezonul final din The Walking Dead (salvat după falimentul celor de la Telltale Games) doar prin Epic Games Store. A fost confirmat şi faptul că Epic Games a “încurajat financiar” multe dintre aceste companii pentru a renunţa la Steam şi a îmbrăţişa noul Epic Games Store. Cea mai nouă adăugire de pe această listă este însă un publisher cu greutate: anunţând cerinţele de sistem ale jocului, Ubisoft a confirmat că Tom Clancy’s The Division 2 va fi disponibil pentru PC doar prin intermediul Epic Games Store, precum şi prin propriul serviciu de distribuţie digitală (Uplay). Precomenzile pentru joc sunt de asemenea disponibile prin intermediul acestor platforme, cei care aleg să achiziţioneze ediţiile Standard, Gold sau Ultimate ale Tom Clancy’s The Division 2 în acest mod urmând să primească acces în viitoarea sesiune de testare Private Beta. Rămâne de văzut dacă debutul în forţă al jocului Tom Clancy’s The Division 2 pe Epic Games Store va marca şi despărţirea definitivă a celor de la Ubisoft de serviciul Steam. S-ar putea să avem de-a face doar cu un experiment (poate chiar susţinut financiar de Epic Games), pentru a vedea cum răspunde publicul la o asemenea mişcare. Alte jocuri viitoare ale Ubisoft, cum ar fi Far Cry: New Dawn sau Skull & Bones, sunt listate în continuare pe Steam (în cazul lui New Dawn pot fi plasate chiar şi precomenzi), în timp ce întreg catalogul de titluri precedente ale publisher-ului este comercializat în continuare şi prin Steam. Tom Clancy's The Division 2 va fi lansat pe 15 martie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  7. În 2010, studioul Bungie, extrem de popular graţie seriei Halo, începea parteneriatul cu mega-publisher-ul Activision, pe baza căruia, în anii ce au urmat, şi-au făcut apariţia titlurile seriei Destiny. S-au vehiculat atunci sume imense alocate drept buget pentru această serie, precum şi un plan de a menţine Destiny relevant pentru deceniul ce avea să urmeze. Iată că începutul lui 2019 marchează, intr-un fel, sfârşitul acelei perioade. Prin intermediul unui anunţ publicat pe propriul site, cei de la Bungie anunţă că s-a ajuns la o înţelegere pentru separarea definitivă de publisher-ul Activision, studioul producător urmând să păstreze toate drepturile asupra proprietăţii intelectuale Destiny. În viitor, Bungie îşi propune să nu mai apeleze la alt publisher, compania urmând să-şi publice singură următoarele produse. Activision va continua să se concentreze pe realizarea şi publicarea de jocuri bazate pe propriul portofoliu de francize. Nu vă impacientaţi, Bungie va continua să ofere suport pentru Destiny 2, cum ar fi experienţele sezoniere programate pentru următoarele luni. De asemenea, cei de la Bungie promit şi anunţuri importante legate de ce va urma pentru seria Destiny şi pentru companie în viitor. Bungie a luat naştere în 1991, sub forma unui studio dedicat, în principal, jocurilor pentru computerele Macintosh, dezvoltând două serii de succes pentru aceste platforme: Marathon (first person shooter) şi Myth (strategie). Ulterior, în 2000, studioul a fost achiziţionat de Microsoft, fiind responsabil pentru foarte populara serie de shootere SF Halo. În 2007, Bungie a anunţat despărţirea de Microsoft.
  8. Începem săptămâna cu o veste foarte bună pentru cei care se tem că ne îndreptăm către un internet restricționat, cu mult mai puțină libertate de exprimare și libertate în general pentru toți cei care se află pe teritoriul European. Noua legislație de copyright a fost luată la vot de către Consiliul European, ca un ultim pas înainte de începerea negocierilor efective pentru implementarea legislației de fiecare națiune în parte. Votul a fost un răsunător NU. Germania, Belgia, Finlanda, Olanda, Slovenia, Italia, Polonia, Suedia, Croația, Luxemburg și Portugalia s-au opus legislației, chiar și în forma modificată care a fost propusă de președenția Consiliului European. Prin coincidență, România noastră este momentan la președenția Consiliului European, și va fi responsabilitatea sa să găsească o formă a legislației care să fie acceptată de toate națiunile Uniunii. Motivul principal pentru care aceste națiuni s-au opus legislației este protecția insuficientă a drepturilor utilizatorilor, multe articole, precum celebrul Articol 11 și infamul Articol 13 fiind concentrate mai mult pe protejarea drepturilor marilor companii de media și a presei scrise muribunde. O formă nouă a legislației nu se preconizează a fi gata până la alegerile Europalamentare din luna mai, în cadrul cărora se așteaptă ceva răzbunare din partea publicului conștient de ce s-a întâmplat anul trecut cu votul acestor articole. Dacă sunteți curioși cum a stat treaba pe meleagurile noastre, vă invit să aruncați o privire peste lista voturilor de la acea dată. Pe moment, viitorul pare puțin mai luminat și mai fericit. zonait.tv
  9. AMD ne-a oferit o mostră din noua sa generație de plăci video la CES, cu Radeon VII, dar a lăsat foarte multă lume cu o întrebare foarte bună: „Unde este Navi?” Încă nu avem un răspuns oficial de la companie, dar au început să răsară noi zvonuri despre când și cum vom vedea de ce va fi în stare o arhitectură cu totul nouă pe procesul de 7 nanometri, nu doar sărmanul Vega. Informațiile care zburdă acum nesupravegheate cu foarfece în mâini pe internet susțin că în luna iunie, cu ocazia evenimentului Computex 2019, vom avea parte de lansarea oficială a primelor plăci grafice Radeon Navi. Modelele inițiale vor ținti segmentele mid-range și low-end, pe care AMD s-a bucurat de un succes destul de mare cu seria Polaris… adică, dacă nu ar fi fost cumpărate toate plăcile de mineri care de vreun an le tot vând la mâna a doua. Dar spre deosebire de Polaris, în această generație vor fi modele dedicate segmentului high-end, pe unde în acest moment ar încerca să facă ceva mișcare și Radeon VII. Modelele cu pricina nu vor sosi în luna iunie, ci spre finalul anului, la o dată încă necunoscută. În acest moment nu există informații clare, sau măcar zvonuri bune, despre ce exact va face Navi. Am rămas doar cu acel „scalability” de pe vremea când a fost anunțat Polaris. Cine știe, poate vom avea parte de chipelts și pe GPU… ceva ce chiar ar remedia multe probleme legate de producția unui GPU mare. Sigur, probabil ar provoca altele, dar cu suficient entuziasm ar putea fi rezolvate și acestea.
  10. Echipa Xbox a celor de la Microsoft are o întrebare importantă pentru aceia dintre voi – bănuim că majoritatea – care rulează Windows 10: cum poate să vă ofere o experiență mai bună pe această plaftormă? Pentru asta, a creat o secțiune specială pe site-ul Xbox Ideas, o casetă de sugestii virtuale dacă vreți, unde puteți posta întrebări, comentarii, preocupări și sugestii cu privire la viitorul jocurilor pe Windows. În mod specific, cei de la Xbox par interesați de trei lucruri: ce doriți să facă ori să nu facă Windows în timp ce jucați un joc, ce optimizări vreți să facă Windows pentru jocurile voastre și de ce caracteristici noi are nevoie platforma în ce privește gamingul. Ideile oferite în primele zile de la lansarea paginii de recomandări sunt interesante, chiar dacă multe dintre ele sunt chiar sugestii ale echipei Xbox pentru a oferi un punct de start în conversație. Astfel, unele dintre recomandări se referă la dezactivarea automată a unor procese ale sistemului de operare care nu sunt necesare pentru rularea unui joc odată ce titlul este pornit, ori la o măsură care să le permită utilizatorilor activarea lor selectivă. Aceasta ar fi o modalitate prin care sistemul de operare să ofere performanțe sporite în jocuri. Un alt grup distinctiv de recomandări se axează pe dispozitivele periferice, sugerând suport de controler pentru lansarea jocurilor direct de pe desktop sau modificări aduse aplicației Microsoft Xbox Accessories. În ce măsură sunt dispuși cei de la Microsoft să schimbe funcțiile Windows 10 pentru a oferi o experiență de gaming mai bună, rămâne de văzut, mai ales că unele dintre idei par destul de radicale, precum sugestia de a crea o versiune de Windows special pentru jocuri. De vreme ce compania caută însă sugestii, vă recomandăm să vă spuneți părerea aici, pe pagina oficială a celor de la Xbox Ideas.
  11. Western Digital a anunțat recent un drive NVMe, mai gros decât majoritatea produselor de acest tip, datorită faptului că este echipat cu un radiator robust (și opțional) din aluminiu proiectat de EKWB. Compania speră că acesta va fi pe placul gamerilor care se îngrijorează în privința impactului pe care l-ar putea avea căldura asupra performanței. A adăugat chiar și un nou mod de joc „Gaming Mode” la software-ul său SSD Dashboard, în cazul în care nu era destul de clar cine e publicul țintă. Ca și versiunea anterioară a acestui SSD, noul WD Black SN750 îmbină memoria flash 3D NAND cu controlerul propriu Western Digital. Potrivit celor de la Anandtech, singurele diferențe reale sunt că WD și-a optimizat firmware-ul și a adăugat un model de 2TB în gamă. De asemenea, este oferit în capacități de 250 GB, 500 GB și 1 TB, deși radiatorul opțional nu este disponibil pe varianta de 250 GB. Performanța nominală variază în funcție de model, iar citirea secvențială este de până la 3.470 MB/s (pentru modelele de 500 GB și 1 TB) cu o scriere secvențială de până la 3.000 MB/s (pentru modelul de 1 TB). Alte caracteristici care variază ar mai fi rezistența la scriere, care variază de la 200 TB de scrieri pe zi (DWPD – drive writes per day) pe modelul de 250 GB, la 1200 TB DWPD pe modelul de 2 TB. În general, seria Black SN750 este ușor mai rapidă decât generația anterioară, cel puțin pe hârtie. Cu o performanță în scriere, specificațiile sunt mai în concordanță cu modelul 970 Pro al lui Samsung, în timp ce modelele de anul trecut erau mai aproape de vitezele nominale ale seriei 960 Pro. Vor beneficia într-adevăr gamerii de faptul că au un radiator pe aceste unități? Conform Western Digital, noile sale unități pot susține viteze mai mari pentru perioade mai lungi de timp, în comparație cu SSD-urile goale. Western Digital și-a setat prețurile recomandate de vânzare la 79,99 dolari pentru modelul de 250 GB, 129,99 dolari pentru cel de 500 GB, 249,99 dolari pentru 1 TB, și 499,99 dolari pentru 2 TB. Aceste puncte de preț se referă doar la unitatea goală – Western Digital va anunța prețurile pentru variantele cu radiatoare la un moment mai apropiat de lansare în primăvară.
  12. La scurt timp după dezvăluirea la CES 2019, cea mai nouă linie de laptopuri de gaming ASUS Republic of Gamers (ROG) a fost prezentată în premieră în Europa, la Varșovia. Noul portofoliu destinat gamerilor include notebook-ul cu tastatură detașabilă ROG Mothership, portabilele cu profil subțire ROG Zephyrus S GX701 și GX531, desktop replacement-ul ROG G703 și modelele ROG Strix SCAR II și ROG Strix Hero II, toate echipate cu hardware de ultimă oră, ce îmbunătățește experiența în jocurile momentului. Dintre noile laptopuri de gaming, primul disponibil pe piața românească va fi Zephyrus S GX701, un model cu profil ultrasubțire, ce dispune de grafică NVIDIA GeForce RTX 2080 cu design Max-Q și 8GB GDDR6 VRAM, procesor Intel Core i7 din generația a 8-a și ecran de 17″, PANTONE Validated, cu rată de refresh de 144Hz și ramă foarte îngustă. Acesta va intra în ofertele partenerilor începând din luna februarie la prețuri ce vor porni de la aprox. 10 000 lei (inclusiv taxe, versiunea cu GPU RTX 2060Ti). Zephyrus S GX701 este cel mai compact notebook de gaming de 17″ și este, de asemenea, cel mai subțire, măsurând numai 18,7 mm. Laptopul poate fi alimentat atât de la adaptorul AC obișnuit, necesar pentru o performanță maximă în gaming, cât și prin intrarea USB Type-C (USB-C), pentru sarcinile de zi cu zi. Modelul folosește pentru răcire sistemul inovator Active Aerodynamic System (AAS), care are o admisie largă atunci când capacul este ridicat, pentru a crește fluxul de aer. Acesta absoarbe aer suplimentar prin grilele de ventilație de deasupra tastaturii, iar ventilatoarele duale îl propulsează prin patru radiatoare și grilele de ventilație din colțurile din spate, pentru a asigura faptul că Zephyrus S GX701 va rămâne rece în toate condițiile. Familia de laptopuri de gaming Republic of Gamers GeForce RTX După ce au ridicat ștacheta pentru performanța gamingului pe desktop și a calității vizuale în general, seriile NVIDIA GeForce RTX 20 sunt gata să facă același lucru și pe laptopuri. Noua arhitectură Turing devine mobilă, iar Republic of Gamers are o linie diversă pentru a întruni cerințele jucătorilor. Fiind mai mult decât simple implementări pentru cele mai noi nuclee grafice, noile portabile cu NVIDIA GeForce RTX de la ROG arătă hotărârea companiei pentru îmbunătățirea fiecărui aspect al gamingului mobil. Laptopurile au ecrane incredibil de rapide, încadrate de rame subțiri, captivând și mai mult jucătorii în acțiunea virtuală. Răcirea avansată asigură maximum de performanță cu zgomot minim și profiluri prestabilite pentru diferite scenarii de utilizare. Multiple funcții exclusiviste ROG însoțesc componentele de ultimă oră, ajutând întreaga familie de produse să se detașează de restul de pe piață. Pasionații de gaming au priorități diferite, astfel că laptopurile ASUS ROG le urmează cerințele. În cazul sistemelor de tip desktop replacement, performanța primează în fața portabilității, exemplul perfect find ROG G703. Lângă acesta se alătură compactul ROG Zephyrus S GX531. ROG Strix SCAR II și Hero II își preiau rolul lor în arena eSports într-o formă portabilă, completată cu un hardware de competiție. Un design îmbunătățit bazat pe performanță ASUS Gamers (ROG) a anunțat Mothership (GZ700), un nou desktop replacement care redefinește forma laptopurilor de gaming. În loc să stea așezat pe birou, ROG Mothership stă în poziție verticală pentru a absorbi mai mult aer în sistemul avansat de răcire. Tastatura se detașează și se pliază pentru a se potrivi diferitelor scenarii, oferind utilizatorilor libertatea de a găsi poziția perfectă, iar designul inovator oferă suficient spațiu pentru a pune toate difuzoarele direct sub ecran. Carcasa din aluminiu, prelucrată cu măiestrie, încadrează un ecran FHD de 17,3″ FHD, cu o rată de refresh de 144 Hz, timp de răspuns 3ms GTG și tehnologia G-SYNC. Acesta are la bază procesorul Intel Core i9-8950HK și dispune de cea mai recentă placă video NVIDIA GeForce RTX 2080. ROG G703 este portdrapelul laptopurilor de tip desktop replacement ROG G703 are la bază a 8-a generație de procesoare Intel Core, printre care se numără și procesorul Intel Core i9-8950HK, supratactat din fabrică la viteze de până la 4.8GHz. Alegerea unui format tradițional de laptop de 17″ necesită o răcire mai bună și o carcasă mai groasă pentru a obține aceleași performanțe precum fratele său de mai sus, echipat cu guri de ventilație mai largi. Radiatoarele și ventilatoarele mai mari sunt atât de eficiente încât G703 poate ține pasul deși are mai puțin spațiu aerisit. ROG G703 dispune de un panou de nivel IPS cu rată de refresh de 144Hz, 3ms timp de răspuns (GTG) și NVIDIA G-SYNC, permițând un gameplay fluid chiar și la setările grafice Ultra. G703 dispune, de asemenea, de stocare HyperDrive Extreme, care utilizează tehnologie exclusivă pentru a combina trei SSD-uri NVMe PCI Express (PCIe) în configurație RAID 0 pentru viteze la citire de până la 8700MB/s, cele mai rapide pentru un laptop. Alipirea unui design familiar conferă un alt tip de polivalență. ROG G703 poate fi așezat pe genunchi, ceea ce pentru unii poate însemna diferența între a îndeplini sau nu un termen limită, mai ales atunci când se află acasă ori în deplasare. În ciuda faptului că este înrădăcinat în formatul tradițional, modelul G703 încorporează în continuare cea mai recentă tehnologie și caracteristici pentru a se menține în vârful topului. ROG Zephyrus S GX531 stabilește noi standarde Montarea unor componente high-end într-un laptop de gaming ultra-subțire este extrem de dificilă, în special când se dorește obținerea unei carcase mai subțiri ca înainte, însă Zephyrus S GX531 oferă un corp remarcabil de compact, o dovadă a capacității inginerești ROG. Exteriorul subțire măsoară aproape 15mm și integrează un ecran de 15,6″, cu rame super-înguste pentru a se potrivi într-o amprentă cât mai mică, astfel că puteți transporta portabilul într-o geantă dedicată mult mai ușor. ROG Zephyrus S GX531 își reduce profilul fără a altera specificațiile. Primiți în acest pachet componente de ultimă oră precum cel mai nou procesor Intel Core i7-8750H, un ecran premium cu rată de refresh de 144Hz, plus alte caracteristici esențiale ROG. Acestea sunt înghesuite într-un pachet mai subțire ce renunță la unele lucruri disponibile în noul model compact ROG Zephyrus S GX701 de 17″. Zephyrus S este o alternativă pentru oamenii care prioritizează portabilitatea deasupra altor caracteristici. Faceți diferența cu laptopurile ROG Strix pentru diferite tipuri de jocuri ROG Strix ocupă zona de mijloc între bestiile de tip desktop replacement și laptopurile premium de gaming, ultra-subțiri. Forma Strix îmbină performanța și portabilitatea cu un design distinctiv ce iese din mulțime. În același timp, ramele sale super-înguste se integrează perfect, fiind mai ușor să vă scufundați în acțiunea de pe ecran. Mâinile se vor simți perfect pe tastatura în stilul desktop, ce este îmbunătățită cu taste dedicate pentru volum, oprire sonor și Armoury Crate. Sistemul de iluminare oferă reflexii dincolo de birou, nu doar prin logoul de pe capac, ci și prin liniile difuze din zona frontală a laptopului. Aceste linii luminoase proiectează o strălucire Aura Sync în mediul de joc și oferă o multitudine de opțiuni de personalizare. Cele mai noi laptopuri ROG Strix sunt disponibile împreună cu procesoarele Intel Core i7-8750H cu șase nuclee și până la 32GB de memorie RAM. Acestea combină viteza unităților solid-state cu capacitatea HDD ce furnizează mai mult spațiu pentru cât mai multe jocuri. Hard diskul auxiliar poate fi înlocuit cu un SSHD mai rapid ce oferă memorie cache pentru datele accesate frecvent, accelerând timpii de încărcare. ROG Strix SCAR II – configurat pentru pasionații de jocuri FPS Construit pentru zona FPS-urilor din arena esports, ROG Strix SCAR II vine în variante cu ecrane de 15,6″ și 17,3″, disponibile cu aceiași frecvență de 144Hz și 3ms timp de răspuns. Ambele versiuni sunt personalizate cu motive inspirate de jocurile FPS și folosesc teme de camuflaj pentru a crea o potrivire estetică cu câmpul de luptă. Tastele WASD, evidențiate, confirmă mai departe rădăcinile SCAR și asigură faptul că veți găsi drumul în jocurile FPS. Acceleratorul video NVIDIA GeForce RTX 2060 Ti oferă modelelor SCAR II GL504GV de 15″ și SCAR II GL704GV de 17″ suficientă forță pentru a obține un framerate cu trei cifre în cele mai populare shootere. Jucătorii experimentați ar trebui să facă upgrade la GeForce RTX 2070; modelele SCAR II GL504GW și GL704GW oferă această grafică mai puternică pentru ambele dimensiuni ale ecranului, oferind o performanță suplimentară în jocurile foarte competitive, în titlurile AAA și în scenariile VR. Puteți alege dintre ecranul mai mare, de 17″, ce este mai captivant și modelul compact de 15″, ce este mai portabil. Construit pentru jocuri de tip MOBA: ROG Strix Hero II ROG Strix Hero II este optimizat pentru jocuri de tip MOBA și este ideal pentru jucătorii care preferă un stil mai subtil. Texturile sale contrastante și modelul grafic cyber-text sunt mai discrete decât estetica agresivă întâlnită pe SCAR II, făcând modelul Hero II mai abordabil pentru publicul larg. În loc să evidențieze grupul de taste WASD, tastele translucide emit lumină pe linia QWER. Hero II este disponibil exclusiv cu acceleratorul GeForce RTX 2060 Ti, ce este mai mult decât suficient pentru a ridica numărul cadrelor pe secundă în jocuri de tip MOBA sau în alte jocuri populare. Așa cum se întâmplă și în cazul modelului SCAR II, tehnologia NVIDIA Optimus conservă energia prin activarea graficii dedicate doar atunci când este necesară, astfel că se poate obține o autonomie mai mare pe întreaga zi și o performanță mai bună în jocuri atunci când este cerută. zonait.tv
  13. Samsung nu va avea de dezvăluit în următoarele săptămâni doar telefoane pliabile și modele cu prețuri ce pot provoca anxietate, ci și modele ceva mai ieftine. Spre exemplu, cele din seria Galaxy M. Conform veștilor care zburdă acum pe internet, compania va anunța în viitorul foarte apropiat modelele Galaxy M10 și Galaxy M20. Acestea vor fi disponibile la prețurile de aproximativ 120 de dolari și 180 de dolari. Acestea ies în evidență prin faptul că folosesc ecrane de tipul Infinity V, cu acel mini-breton în care este îngrămădită camera frontală. În ceea ce privește specificațiile, modelul Samsung Galaxy M10 ar urma să aibă un ecran de 6.2 inch cu o rezoluție de 1520×720, în spatele căruia se va afla un chipset Exynos 7872. Telefonul ar dispune de 3GB de RAM, 32 GB de stocare, o baterie de 3400mAh, o cameră principală de 13 megapixeli și una secundară de 5 megapixeli. Varianta mai scumpă, Galaxy M20, va avea un ecran de 6.3 inch cu o rezoluție mai generoasă de 2340×1080. Chipset-ul său ar fi un Exynos 7885, cu 3GB de RAM, opțiuni de 32GB sau 64GB de stocare, aceleași camere, dar o baterie mult mai încăpătoare, de 5000mAh. Ambele modele ar fi intenționate să înlocuiască seriile existente din aceste categorii de preț, așa că anul acesta nu veți mai vedea modele Galaxy J sau Galaxy C. Anunțul efectiv al noilor telefoane ar trebui să aibă loc în ziua de 28 ianuarie.
  14. Știți cum anul acesta vor apărea primele plăci de bază și procesoare cu PCI-Express 4.0? Eh, progresul tehnologiei nu stă pe loc, n-are cum, de aia îi spune progres, altfel s-ar numi Windows 10. Dar lăsând la o parte glumele proaste, am plăcerea de a vă anunța că standardul pentru PCI-Express 5.0 va fi gata nu doar anul acesta, dar în următoarele câteva luni. Organizația numită PCI-SIG va finaliza specificațiile pentru noua versiune a conectorului, ce va oferi de patru ori mai multă lățime de bandă față de umilul PCI-E 3.0 pe care îl avem în acest moment în sistemele noastre. Majoritatea dintre ele. Știu câțiva oameni care încă mai sunt pe 2.0. Saltul la 5.0 va aduce atât de multă lățime de bandă, încât nici platforma dedicată publicului larg de la Intel nu va mai părea o dezamăgire la numărul de magistrale PCI-E. Și când vor apărea plăci de bază care să se folosească de el? Nu sunt sigur. Suntem pe PCI-E 3.0 de vreo 8 ani, dar 4.0 a fost finalizat prin 2017 și deja urmează să fie implementat. Așa că, cine știe, poate o să îl vedem peste doi ani în plăci de bază și procesoare noi. La urma urmei, ritmul în care progresează tehnologia avansează, dar nu dacă te-ai uita la Windows 10, care continuă să fie o glumă proastă. zonait.tv
  15. Ai crede că teama principală a celor de la Netflix ar fi creșterea în popularitate a competitorilor, precum Amazon Prime Video sau HBO Go, dar în cea mai recentă scrisoare dedicată acționarilor, conducerea serviciului a identificat o altă amenințare principală… Fortnite. Conform cuvintelor exacte din scrisoare: „Ne întrecem cu (și pierdem lui) Fortnite mai mult decât cu HBO”. În scrisoare este citat un incident în care Youtube a fost nefuncțional pentru câteva minute pe parcursul lunii octombrie, timp în care traficul serviciului a crescut în mod însemnat. Ce e drept, puteți găsi pe Youtube lucruri mult mai variate decât pur și simplu Fortnite, cum ar fi filme întregi care cumva nu au fost detectate de infamul algoritm de copyright. Totuși, scrisoarea a numit direct cel mai mare joc al momentului, așa că poate au date suplimentare despre cele mai populare clipuri de Youtube din acea perioadă… dar mai probabil era Fortnite era folosit în mod sarcastic. Nu de alta, dar jocul și serviciul de streaming tind să atragă sectoare din public ce nu prea se suprapun atât de mult… deocamdată. Netflix deja are un serial interactiv bazat pe Minecraft, creat cu ajutorul defunctului studiou Telltale Games, așa că probabil i-a trecut cuiva prin minte ideea de a crea un soi de adaptare după popularul joc al celor de la Epic Games.