OmuPower

VIP
  • Content Count

    5,428
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

OmuPower last won the day on 26 April 2019

OmuPower had the most liked content!

Community Reputation

1,144 Renowned

6 Followers

About OmuPower

  • Rank
    Unstoppable
  • Birthday 01/01/1994

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • GFX Skill
    Medium

Recent Profile Visitors

119,366 profile views
  1. Nume artist: Phunk B Nume piesa: Reluări (feat. Regyna) Link melodie: Alte precizari:
  2. Reclamele pe WhatsApp, din nou în discuție: ce a promis Facebook WhatsApp este o proprietate Facebook, una nu foarte profitabilă. Din acest motiv, s-a pus de mai multe ori problema introducerii de reclame în aplicația de chat. Deja de câțiva ani, au apărut online speculații legate de prezența reclamelor pe WhatsApp. În contextul în care folosim WhatsApp de un deceniu fără reclame, acel gest s-ar putea să afecteze negativ numărul utilizatorilor platformei. Nu de alta, dar există o sumedenie de alternative la care poți opta dacă te supără aplicația de chat a Facebook. Conform unui raport publicat de Wall Street Journal, se pare însă că Facebook va renunțat la întregul plan de a vinde reclame prin intermediul WhatsaApp și se va rezuma la a-și câștiga majoritatea profitului din reclamele de pe Facebook și Instagram. Ca referință, în 2018, Facebook a anunțat că va introduce reclame în WhatsApp Status, funcția gen Stories din aplicația de chat. Conform zvonurilor, anunțul respectiv a dus la părăsirea companiei de către fondatorii WhatsApp. Fondatorii WhatsApp au fost dintotdeauna împotriva reclamelor. Într-o postare pe blog din 2012, au clasificat reclamele online ca pe o insultă la adresa inteligenței. Tot atunci, au insistat pe faptul că nu vor crea încă un produs menit doar să vândă reclame. La câteva luni după anunțul oficial al Facebook legat de reclame, Jan Koum a anunțat că părăsește compania. Co-fondatorul său, Brian Acton, cu un an mai devreme a început să posteze pe Twitter mesaje cu #deletefacebook, după scandalul Cambridge Analytica. Nu este clar dacă Facebook a renunțat complet la orice inițiativă de monetizare, dar conform WSJ, respectivele eforturi au fost înghețate pentru un moment. Există în continuare posibilitatea să vedem la un moment dat reclame în WhatsApp Status, dar nu știe nimeni când se va întâmpla asta, peste șase luni, un an sau trei. În schimb, noutățile WhatsApp pe următoare perioadă se vor dedica utilizatorilor de business. Sursa: playtech.ro
  3. Cum vrea gigantul Netflix să te țină abonat și-n 2020 Netflix vrea să-și păstreze poziția dominantă în zona de streaming video. Și-a pregătit strategia ca să poată să se bată cu rivalii din domeniu. Pentru Netflix, 2020 se anunță a fi un an destul de greu. Are deja rivali în zona de streaming video – Apple TV+ și Disney+ s-au lansat anul trecut și deja încep să-și facă simțită prezența. De asemenea, în câteva luni vine și HBO Max, un serviciu care va reuni toate celelalte domenii HBO deja existente. Mai mult, NBC tocmai ce și-a anunțat lansarea propriei platforme de streaming, denumită Peacock. Iar pe piață mai sunt nume mari precum Amazon Prime și Hulu. Din fericire, însă, Netflix are bani de cheltuit. Netflix va investi nu mai puțin de 17,3 miliarde de dolari anul acesta pentru producții originale. Estimările privind suma alocată pentru conținut au fost făcute de BMO Capital Markets, o firmă de pe Wall Strret. E mai mult decât a alocat platforma în 2019 – adică suma de 15,3 miliarde de dolari. Sunt bani pe care Netflix îi pune la bătaie pentru a te ține abonat, dar și pentru a câștiga noi utilizatori. Iar americanii nu vor să slăbească ritmul. Ar fi de așteptat că, până în 2028, investițiile totale în conținut original să ajungă până la 26 de miliarde de dolari. Deocamdată, nu se știe cum a încheiat anul 2019, având în vedere că rezultatele pentru trimestrul patru vin abia pe 21 ianuarie. Dar acestea sunt așteptate cu maxim interes, ținând cont de faptul că din luna noiembrie au apărut pe piață și Apple TV+ și Disney+. Numai că, tot prin acea perioadă, Netflix a venit cu două producții originale care au avut mare succes la public: e vorba de The Irishman și Marriage Story. Sunt producții care au primit multe nominalizări și la Oscar. Cei care au făcut estimările pentru Netflix arată că, în realitate, nu e chiar un război al serviciilor de streaming video și că fiecare jucător va avea de câștigat, sub o formă sau alta. Iar partea bună e că nivelul competițional va fi mai ridicat. Asta înseamnă că toate platformele se vor bate să aducă și conținut original. Ceea ce înseamnă că cei care vor profita vor fi, în primul rând, consumatorii. Sursa: playtech.ro
  4. Amazon pierde în fața Microsoft și Google la un capitol important din online Amazon deține și operează Twitch, cea mai mare platformă de streaming video, însă pierde acum teren în fața altor giganți precum Microsoft sau Google. Mai multe companii mari au văzut în streamingul video o mică mină de aur. Dacă e să te iei după cifre, acestea sunt impresionante. Pe Twitch, de exemplu, platforma deținută de Amazon, cam 15 milioane de utilizatori, în medie, se conectează zilnic să vadă stream-uri live. Totuși, anumiți streameri sunt mai importanți ca alții. În ultima vreme, mai mulți streameri au renunțat la Twitch în favoarea altor platforme pe care pot face stream-uri video, inclusiv pentru cele deținute de Microsoft și Google, unii dintre competitorii Amazon, inclusiv în zona de streaming. Este vorba despre Mixer, respectiv YouTube. Printre cele mai relevante exemple se numără Tyler „Ninja” Blevins sau Michael „Shroud” Grzesiek, care au părăsit Twitch pentru Mixer sau Jack “CouRage” Dunlop, care a încheiat o colaborare cu YouTube. Potrivit celor mai recente date, numărul total de ore pe care utilizatorii le-au petrecut urmărind stream-uri video pe Twitch a scăzut în ultima vreme. Astfel, în ultimul trimestru al anului 2019, numărul total de ore a scăzut la 2,3 milioane, în comparație cu cele 2,6 milioane din trimestrul anterior. Plecarea unora dintre cei mai populari streameri de pe platformă este principala cauză pentru care cifrele au scăzut pe platformă. Dacă aceștia nu mai fac stream-uri pe Twitch, fanii acestora trec la alte platforme pentru a-i urmări pe aceștia. Astfel, provocarea de a-și ține utilizatorii pe Twitch s-ar putea dovedi mai mare pentru Amazon. Compania lui Jeff Bezos a cumpărat Twitch în 2014, într-un război de licitație cu Google. A plătit pentru asta un miliard de dolari. La patru ani de la această achiziție și la doar șapte după lansarea sa inițială, Twitch se mândrește cu o evaluare de aproximativ 3,79 miliarde de dolari. Sursa: playtech.ro
  5. Nume artist: Phunk B Nume piesa: Rege Link melodie: Alte precizari:
  6. Nume artist: Frank Nume piesa: Insula Serpilor Link melodie: Alte precizari:
  7. Nume artist: Phunk B Nume piesa: Flori Link melodie: Alte precizari: