TsK

Members
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TsK last won the day on 1 July

TsK had the most liked content!

Community Reputation

60 Recognised

3 Followers

About TsK

  • Rank
    █×NiNo NiNo█×

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    TsK
  • Nick CS
    TsK
  • Nick MC
    TsK
  • GFX Skill
    No Info

Recent Profile Visitors

1,426 profile views
  1. Nick in Joc: TsK Descriere: Cateva poze de pe serverul de minecraft Mc.eGaming.Ro Link la Poze:
  2. Tutorial VoxelSniper Comenzi de baza VoxelSniper: Definire Brush: - / Btool add-arrow: Define╚Öte s─âgeata perie pe instrumentul pe care-l ave╚Ťi la ├«ndem├ón─â. - / Btool add-powder: Seteaz─â instrumentul pe care-l ave╚Ťi la ├«ndem├ón─â. # NOT─é: Pute╚Ťi folosi orice unealt─â, lope╚Ťi ╚Öi sape, deoarece acestea sunt cele mai simple. # NOT─é: Instrumentele implicite sunt praful de pu╚Öc─â ╚Öi s─âgeata, reveni╚Ťi la starea ini╚Ťial─â dup─â o re├«nc─ârcare sau repornire a serverului. Comenzi in plus - / Vchunk: actualizeaz─â piesa selectat─â. - / Goto XYZ: V─â afla╚Ťi ├«n pozi╚Ťia selectat─â. (trebuie s─â ave╚Ťi brush-ul ├«n m├ón─â) - / Vs weather: ploaia se opre╚Öte. (trebuie s─â ave╚Ťi brush-ul ├«n m├ón─â) - / Vs perf: Lista interpre╚Ťilor disponibili. - / Vl: defini╚Ťi lista de materiale. m - Materiale de schimb mp - v─â permite s─â plasa╚Ťi ╚Öi s─â interac╚Ťiona╚Ťi cu blocuri f─âr─â a provoca fizic. mm - ├Änlocui╚Ťi numai materialul selectat. tmp - ├Änlocui╚Ťi numai materialul selectat. Comenzi pentru configurarea s─âge╚Ťii dvs. de brush: - / B #: Seteaz─â zona de procesare sau instan╚Ťa de aplica╚Ťie "radio", num─ârul cel mai mare va fi cea mai mare zon─â de utilizare. - / V #: Seteaz─â ID-ul blocului pe care ├«l vei folosi pentru peria ta, cum ar fi "/ v 1" define╚Öte o perie pentru a aplica blocuri de piatr─â. - / Vi #: Defini╚Ťi variabila din blocul principal, de exemplu dac─â a╚Ťi folosit "/ v 35" care este l├ón─â, pune╚Ťi "/ vi 14" pentru a pune l├óna ro╚Öie deoarece 14 este variabila de l├ón─â ro╚Öie (35:14 ) - / D: Reseta╚Ťi peria implicit─â pentru a ├«ncepe editarea de la ├«nceput. - / U #: Anula╚Ťi ultima ac╚Ťiune aplicat─â cu o perie, este o modalitate de a o defini ca ferestre ctrl + z. - / Vh #: Seteaz─â ├«n─âl╚Ťimea periei, serveste numai la ac╚Ťiuni precum dom ╚Öi centroid. # NOT─é: c├ónd utiliza╚Ťi "/ b #" nu utiliza╚Ťi aplica╚Ťia cu raz─â lung─â de ac╚Ťiune, deoarece nu v─â pute╚Ťi l─âsa serverul sau computerul la lagere. # NOT─é: nu folosi╚Ťi ID-urile ca 35:14 "/ vi #" pentru a defini variabila ├«n acest caz 14. # NOT─é: este recomandat s─â reseta╚Ťi peria ├«nainte de a ├«ncepe o structur─â diferit─â pentru a evita confuzie ╚Öi combina╚Ťii proaste. Comenzi pentru formulare cu s─âgeata dvs.: - / Bd: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de disc plat sau cerc. (pentru a eviden╚Ťia numai lucr─ârile pe blocuri expuse, pute╚Ťi vopsi ╚Öi cu aceast─â func╚Ťie pe suprafe╚Ťe plane) - / Bb: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de minge sau complet─â, excelent─â pentru cercul ├«n relief gravat. - / Bv: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de cub sau complet─â, excelent─â pentru masa rapid─â eviden╚Ťiat─â p─âtrat. - / B vd: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de p─âtrat plat. (pentru a eviden╚Ťia numai lucr─ârile pe blocuri expuse, pute╚Ťi vopsi ╚Öi cu aceast─â func╚Ťie pe suprafe╚Ťe plane) - / B df: Define╚Öte o perie sub form─â de disc sau cerc definit vertical ├«n func╚Ťie de aplica╚Ťie, cum ar fi pere╚Ťii. - / B vdf: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de plan p─âtrat definit─â vertical ├«n func╚Ťie de aplica╚Ťie, cum ar fi pere╚Ťii. - / B in <entitate>: Crea╚Ťi entit─â╚Ťi ├«ntr-o anumit─â raz─â. - / B in info: Afi╚Öeaz─â lista entit─â╚Ťilor disponibile. - / Bo: Crearea oceanelor stratului implicit ├«n num─âr Y = 63. - / Be: Erodarea solului este similar─â cu voxul 0 cu buton de perie dar are detalii mai grosiere. - / ca: pesteri ╚Öi canioane t─âiate. # CARE MULTA GAL. - / set B: similar cu instrumentul WorldEdit. Selecta╚Ťi un punct ╚Öi apoi cel─âlalt. (├Än apropiere defini╚Ťi voxel-ul dvs.) - / Jockey B: Permite╚Ťi s─â sta╚Ťi pe entitatea selectat─â. De exemplu, pentru al╚Ťi juc─âtori. - / B er: Entit─â╚Ťi de eliminare ├«n radioul selectat. - / B biome: Pensule de instrument biomes. - / B sd: disc fragmentat, pictura cu pensul─â ├«n fragmentare. - / B sb: minge fragmentat─â, cre├ónd bile cu pensule fragmentate. - / B sv: natura fragmentat─â, cre├ónd cuburi fragmentate de perie. - / B blob: brush perie terraforming aleatoare. Structuri pe structuri formate specifice. - / B sstair: creator de scari si podele. - / B sover: integreaz─â func╚Ťii fragmentate asem─ân─âtoare straturilor, de exemplu / b sd nu mai sunt ├«n aer, vor fi integrate. - / B bvd: strat neted ╚Öi straturi p─âtrate pentru terraformare. - / Bv b: un reductor p─âtrat sistematic planificat. - / B bd: reducerea neted─â a discurilor sistematice stratificate. - / Bb b: reductor de balon moale neted. - / B snow: straturi de z─âpad─â suprafe╚Ťe vopsite (valabil doar pentru pensula) - / B shb: crea╚Ťi o cochilie f─âr─â a afecta interiorul. - / B: terraformarea erod─ârii aleatoare, naturalizarea aleatorie a zonelor. - / B erase: ├«ndep─ârteaz─â toate, cu excep╚Ťia blocurilor, pietrelor, nisipului, pietri╚Öului, murd─âriei ╚Öi iarb─â. (valabil numai pentru pensula) - / B com: arunc─â mingi de foc ├«n zonele selectate. - / B drain: Evacua╚Ťi apa ╚Öi sp─âla╚Ťi cu radioul selectat. - / B hr: Pensul─â sus masiv─â a generat obsidian, rock ╚Öi foc. - / B over: [toate - unele] picteaz─â suprafa╚Ťa cu un alt bloc. (suprapunere) - / B dome: [l─â╚Ťime definit─â cu / de ├«n─âl╚Ťime / vh] - / B light: raza distructiv─â v─â lanseaz─â peria. - / B rot2v [degrees]: roti╚Ťi sau roti╚Ťi ├«n WorldEdit. ├Än grade de la raza predeterminat─â. - / B cls: dispozitiv de cur─â╚Ťare pentru snowpack ├«n func╚Ťie de radioul selectat. - / Bc: creatorul de cilindri ├«n func╚Ťie de ├«n─âl╚Ťime ╚Öi raz─â. # PARAMETRI GENERATOR CU STRAINE: - / B gt: genereaz─â un arbore bazat pe urm─âtorii parametri. lt # - Valoarea frunzei [valoare de date]. Foaie variabil─â wt # - Tip de lemn [valoare de date]. Variabila lemnului tt # - Grosimea copacului [num─âr ├«ntreg]. L─â╚Ťimea trunchiului. rf # - Float r─âd─âcin─â [true or false]. Floating Raiz. sh # - ├Än─âl╚Ťimea de pornire [num─ârul ├«ntreg]. ├Än─âl╚Ťimea definit─â ca "/ b gt SH10" arborele creat de la 10 dup─â ├«n─âl╚Ťimea cutiei. rl # - Lungimea r─âd─âcinii [num─âr ├«ntreg]. Seteaz─â dimensiunea r─âd─âcinii copacilor. ts # - ├Änclina╚Ťia camionului ├«n timp ce [0-1000]. Deschiderea ├«ntre ramuri. bl # - Lungimea ramurii [num─âr ├«ntreg]. lungimea ce╚Ötilor (efect de m├ón─â) minr # - Cantitatea minim─â de r─âd─âcini [num─âr ├«ntreg]. R─âd─âcinile minime. MaxR # - Cantitatea maxim─â de r─âd─âcini [num─âr ├«ntreg]. R─âd─âcin─â maxim─â. minh # - ├Än─âl╚Ťimea minim─â [num─ârul ├«ntreg]. ├Än─âl╚Ťimea minim─â a cupei. MaxH # - ├Än─âl╚Ťimea maxim─â [num─ârul ├«ntreg]. ├Än─âl╚Ťimea maxim─â a cupei. (├«n─âl╚Ťimea de redimensionare a copacului) MINL # - Dimensiunea minim─â a nodului frunzei [num─âr ├«ntreg]. Raza minim─â a baldachinului de frunze. maxl # - Dimensiunea maxim─â a nodului frunzei [num─âr ├«ntreg]. Raza maxim─â a baldachinului de frunze. default- Restaura╚Ťi parametrii implici╚Ťi. Reveni╚Ťi copacul la set─ârile implicite. # NOT─é: re╚Ťine╚Ťi c─â peria de vopsea ├«n conformitate cu ID-ul definit ├«n set─ârile periei. # TIP: folositi raze mici pentru a defini mai multe forme naturale ╚Öi mai pu╚Ťin simetrice. Terraformarea comenzilor sau formarea mun╚Ťilor, netezirea ╚Öi reliefarea cu ajutorul s─âge╚Ťii dvs. de pensul─â: - /Be melt: func╚Ťia se tope╚Öte pentru a regla ├«n─âl╚Ťimea texturilor furnizate prin reducere sau mi╚Öcare, dar nu cre╚Öte niciodat─â. - / Be fill: umple func╚Ťia, umple gauri sau defecte cu o tendin╚Ť─â p─âtrat─â. - / Be smooth: func╚Ťia de ├«nmuiere ╚Öi netezire localizat─â ├«n blocuri pentru a crea un peisaj mai armonios ├«n cauz─â blocuri din loc. - / Be lift: func╚Ťia lift v─â permite s─â m─âri╚Ťi volumul zonelor selectate cu tendin╚Ť─â de cre╚Ötere. - / Bt: Plasarea func╚Ťiilor arborilor, ├«n timpul execut─ârii acestei comenzi se va afi╚Öa o list─â de tipuri de arbori ├«n chat, trebuie s─â folosi╚Ťi comanda de tipul "/ bt big_tree" sau echivalentul. # NOT─é: Nu abuza╚Ťi de func╚Ťiile de terraformare, deoarece tendin╚Ťa ei va l─âsa ├«ntotdeauna totul simetric ╚Öi relieful natural va fi pierdut. # NOT─é: Arborii pot fi plasa╚Ťi numai pe blocuri naturale, cum ar fi murd─âria, piatra, iarba etc, sau chiar copacul pe copac.
  3. Tutorial world edit Comenzile world edit: //limit <limit> Seta╚Ťi un num─âr maxim de blocuri care s─â se schimbe cel mult pentru toate opera╚Ťiile. Acest lucru te afecteaz─â numai. Utiliza╚Ťi acest lucru pentru a preveni accidentele catastrofale. Aceast─â comand─â nu va suprascrie limita din configura╚Ťie dac─â este setat─â. Istorie // undo [num-steps] [player] Anuleaz─â ultima ta ac╚Ťiune. // redo [num-steps] [player] Redoarce-╚Ťi ultima ac╚Ťiune (anulat─â). Aceast─â comand─â revizuie╚Öte istoria anterioar─â ╚Öi nu repet─â comanda. / clearhistory ╚śterge istoricul. Selec┼úie // wand Ofer─â "bagheta de editare" (├«n mod prestabilit, un topor de lemn). Face╚Ťi clic pe butonul din st├ónga cu acest instrument pentru a selecta pozi╚Ťia 1 ╚Öi face╚Ťi clic dreapta ├«n pozi╚Ťia de selec╚Ťie 2. / toggleeditwand Comut─â modul de selectare a tijelor de editare, permi╚Ť├óndu-v─â s─â utiliza╚Ťi ├«n mod normal elementul pentru coad─â de editare. // sel [-d] <cuboid | extend | poly | elipsoid | sfer─â | cilindru | convex> Alege╚Ťi forma regiunii pe care s─â o utiliza╚Ťi pentru selec╚Ťii. // desel Deselecteaz─â selec╚Ťia curent─â. // pos1 [x, y, z] Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 1 la blocul deasupra celui pe care sta╚Ťi. // pos2 [x, y, z] Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 2 la blocul deasupra celui pe care sta╚Ťi. // hpos1 Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 1 la blocul pe care ├«l c─âuta╚Ťi. // hpos2 Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 2 la blocul pe care ├«l privi╚Ťi. // chunk [-sc] [x, z] Selecta╚Ťi bucla ├«n care v─â afla╚Ťi pentru selec╚Ťie. // expand <size> Extinde selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia pe care o c─âuta╚Ťi. // extinde <suma> <direc╚Ťia> Extinde selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia specificat─â (nord, est, sud, vest, ├«n sus, ├«n jos). // expand <suma> <suma invers─â> [direc╚Ťia] Extinde selec╚Ťia ├«n dou─â direc╚Ťii simultan. // expand vert Extinde selec╚Ťia pentru a include sky to rockrock. // contract <sum─â> Contracteaz─â selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia pe care o c─âuta╚Ťi. // contract <sum─â> [direc╚Ťie] Contracteaz─â selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia specificat─â (nord, est, sud, vest, sus, jos). // contract <sum─â> <valoare invers─â> [direc╚Ťie] Contracteaz─â selec╚Ťia ├«n dou─â direc╚Ťii simultan. // start [-hv] <suma> ├Änceputul selec╚Ťiei ├«n fiecare direc╚Ťie. // inset [-hv] <amount> Introduce╚Ťi selec╚Ťia ├«n orice direc╚Ťie. // shift <amount> [direction] Mut─â regiunea de selec╚Ťie. Nu muta con╚Ťinutul selec╚Ťiei. // size [-c] Ob╚Ťine╚Ťi dimensiunea regiunii selectate. // count [-d] <block> Num─âr─â num─ârul de blocuri din regiune. // distr [-cd] Ob╚Ťine╚Ťi distribu╚Ťia blocului ├«n selec╚Ťie. Opera╚Ťiunile din regiune // set <block> Seta╚Ťi toate blocurile din regiunea de selec╚Ťie ├«ntr-un bloc specificat. // replace <la-bloc> ├Änlocui╚Ťi toate blocurile f─âr─â aer din interiorul regiunii. // replace <de la bloc> <la-bloc> ├Änlocui╚Ťi toate blocurile blocurilor specificate cu alt bloc din interiorul regiunii. // overlay <block> Plasa╚Ťi un bloc deasupra blocurilor din interiorul regiunii. // walls <bloc> Construi╚Ťi pere╚Ťii regiunii (f─âr─â a include tavanul ╚Öi podeaua). // outline <block> Construi╚Ťi pere╚Ťi, podea ╚Öi tavan. // center <block> Seta╚Ťi blocurile centrale. // smooth [-n] [itera╚Ťii] Netezi╚Ťi harta ├«n─âl╚Ťimii selec╚Ťiei. // deform [-ro] <expression> Deformeaz─â o regiune selectat─â cu o expresie. // hollow [grosime] [bloc] Coboar─â obiectele con╚Ťinute ├«n selec╚Ťie. // regen Regenera╚Ťi regiunea de selec╚Ťie. // move [-s] [count] [direction] [leave-id] Muta╚Ťi con╚Ťinutul selec╚Ťiei. Un bloc poate fi specificat pentru a completa zona din st├ónga. // stack [-s] [count] [direction] Stive de selec╚Ťie. // naturalize Setati 3 straturi de murdarie pe partea de sus a suprafetei de selectie, apoi rotiti jos. // line [-h] <block> [thickness] Deseneaz─â un segment de linie ├«ntre col╚Ťurile de selec╚Ťie cuboide. // curve [-h] <bloc> [grosime] Deseneaz─â un spline ├«ntre col╚Ťurile de selec╚Ťie cuboide. // forest [type] [density] Face╚Ťi o p─âdure ├«n regiune. // flora [density] Face flora ├«n regiune. Clipboard // copy [-m] Copiaz─â regiunea selectat─â ├«n prezent. Re╚Ťine╚Ťi c─â stocheaz─â pozi╚Ťia dvs. ├«n raport cu selec╚Ťia atunci c├ónd copia╚Ťi. // cut [-m] Taie regiunea selectat─â ├«n prezent. // paste [-sao] [-a] Pastreaza clipboard-ul. Dac─â lipi╚Ťi cu -a, blocurile de aer sunt ignorate. // rotate <axa y> [axa x] [axa z] Roti╚Ťi clipboard-ul. // flip [direction] Flip clipboard. // schematic sau // schemsave [<format>] <nume fi╚Öier> Salva╚Ťi clipboard la .schematic. (mcedit este ├«n prezent singurul format) // schematic sau // schemdelete <filename> ╚śterge╚Ťi schema salvat─â. // schematic sau // schemload [<format>] <filename> ├Änc─ârca╚Ťi .schematic ├«n clipboard. // schematic sau // schemlist [-dn] [-p <page>] Afi╚Öeaz─â toate schemele disponibile. // schematic sau // schemformats Afi╚Öa╚Ťi formatele schematice disponibile. / clearclipboard ╚śterge╚Ťi clipboardul. Generare // generate [-hroc] <block> <expression> genereaz─â o form─â conform unei formule date. // generatebiome [-hroc] <block> <expression> Seteaz─â biome dup─â o formul─â dat─â. // hcyl <block> <radius> [, <radius>] [├«n─âl╚Ťime] Crea╚Ťi un cilindru vertical vertical. // cilindru [-h] <bloc> <raz─â> [, <raz─â>] [├«n─âl╚Ťime] Crea╚Ťi un cilindru vertical. // sphere [-h] <bloc> <raz─â> [, <raz─â>, <raz─â>] [ridicat─â? true | false (implicit)] Crea╚Ťi o sfer─â. // hsphere <block> <raz─â> [, <raz─â>, <raz─â>] [ridicat─â? true | false (implicit)] Crea╚Ťi o sfer─â goal─â. // pyramid [-h] <block> <size> Crea╚Ťi o piramid─â. // hpyramid <block> <size> Crea╚Ťi o piramid─â goal─â./ fore / pumkins [type] [density] Face╚Ťi o p─âdure de dovleac / toggleplace Comuta╚Ťi ├«ntre utilizarea pozi╚Ťiei # 1 sau pozi╚Ťia curent─â. // fill <block> <radius> [depth] Umple╚Ťi o gaur─â. // fillr <block> <radius> [depth] Umple╚Ťi complet o gaur─â recursiv─â. // drain <raz─â> Evacua╚Ťi apa din apropiere / bazinele de lav─â. / fixwater <radius> Nivel de piscine de ap─â ├«n apropiere. / fixlava <radius> Nivel de piscine de lav─â din apropiere. / removeabove [height] Scoate╚Ťi blocurile deasupra capului. / removebelow [height] Scoate╚Ťi blocurile de sub picioare. / replacecenear [-f] <dimensiune> <de la id> <la-id> ├Änlocui╚Ťi toate blocurile existente din apropiere. / removeenear <block> Elimina╚Ťi blocurile din apropierea dvs. / snow [raz─â] Simula╚Ťi capacul de z─âpad─â. / thaw [raz─â] Se r─âce╚Öte / se ├«ndep─ârteaz─â z─âpada. / ex [raz─â] Stinge╚Ťi incendiile. / butcher [-plangbtfr] [raz─â] Ucide mobs din apropiere. / remove <type> <radius> Elimina╚Ťi entit─â╚Ťile din apropiere. Tipul poate fi "elemente" pentru obiecte pierdute / pic─âturi, s─âge╚Ťi, b─ârci, c─âsu╚Ťe min─â, tnt sau xp. / green [-f] [raz─â] Verific─â zona. // calc <expression> Evalua╚Ťi o expresie matematic─â. Unelte pentru chunk-uri / chunkinfo Ob╚Ťine╚Ťi numele de fi╚Öier al buc─â╚Ťii ├«n care v─â afla╚Ťi. / listchunks Imprima╚Ťi o list─â de buc─â╚Ťi folosite. / delchunks Genera╚Ťi un script de shell pentru a ╚Öterge buc─â╚Ťi. Super pickaxe // Comuta╚Ťi axul super-selectare. / sp singur Trece╚Ťi la modul de super-pickaxe cu un singur bloc. / sp area <range> Comuta╚Ťi la modul Super pickaxe din zon─â. / sp recur <interval> Comuta╚Ťi la modul recursiv super pickaxe. Unelte / tool <repl | cycler | floodfill | perie | lrbuild | copac | deltree | farward | info | none> Selecta╚Ťi un instrument de legare. / none Comuta╚Ťi la niciun instrument. / info Comuta╚Ťi la instrumentul informativ. / farwand Wand la un instrument de distanta. / lrbuild <blocul leftclick> <block rightclick> Instrumentul de construc╚Ťie cu raz─â lung─â de ac╚Ťiune. / tree [type] Comuta╚Ťi la instrumentul pentru copac. Tipuri disponibile [copac, regular, mare, bigtree, redwood, sequoia, tallredwood, tallsequoia, mesteacan, alb, brad, pin, randredwood, randomredwood, / deltree Intrument de indeprtare a copacilor plutitori. / cycler Block tool cycler. / flood <pattern> <range> Instrumentul de umplere a inunda╚Ťiilor. brushes /brush sphere [-h] <tip> [raz─â] Comuta╚Ťi la instrumentul perie sferic─â. / brush cylinder [-h] <tip> [raz─â] [├«n─âl╚Ťime] Comuta╚Ťi la scula periei cilindrului. / brush clipboard [-ap] Comuta╚Ťi la instrumentul clipboard. / brush smooth [-n] [raz─â] [itera╚Ťii] Netezi╚Ťi regiunea. / brush extinguish [raza] Comuta╚Ťi la scula periei de stingere a incendiului. / brush gravity [-h] [radius] Comuta╚Ťi la instrumentul perie gravimetric─â. / brush butcher [-plangbtfr] [radius] Comuta╚Ťi la instrumentul de perie pentru m─âcelar. / size <size> Modifica╚Ťi dimensiunea periilor curente / mat <pattern> Schimba╚Ťi materialul utilizat de peria actual─â. / range <range> Seta╚Ťi intervalul de perie. / mask ╚śterge╚Ťi masca / mask <masc─â> Seta╚Ťi o masc─â // gmask <mask> Seta╚Ťi masca global─â. No╚Ťiuni de baz─â / unstuck Merge╚Ťi la primul loc liber. / ascend [num-levels] Mergi ├«n sus. / descend [num-levels] Du-te ├«n jos niveluri. / ceil [clearance-ul] Ia-te la tavan. /thru Treci prin peretele la care te ui╚Ťi. / jumpto Salt la blocul la care te ui╚Ťi. / up [-fg] [distance] Merge╚Ťi la o anumit─â distan╚Ť─â. Snapshots // restore [snapshot] Restaura╚Ťi un instantaneu special. // snapshot use <snapshot> Utiliza╚Ťi un instantaneu special. // snapshot sel <index> Alege╚Ťi instantaneul bazat pe ID-ul listei. // snapshot list [num] Lista celor 5 noi instantanee. // snapshot befor <date> G─âsi╚Ťi primul instantaneu ├«nainte de data dat─â. // snapshot after <date> G─âsi╚Ťi primul instantaneu dup─â data dat─â. Scripting / cs <script> [args ...] Execut─â un script. /.s Executa ultimul script cu un nou argument /<script>.js[args ...] Execut─â un script JS. Comenzi generale / searchitem C─âuta╚Ťi un element dup─â numele s─âu. / commands world edit WorldEdit. / worldedit help [comanda] Afi╚Öeaz─â documenta╚Ťia de ajutor pentru comanda dat─â sau listeaz─â toate comenzile dac─â nu sunt date niciodat─â (aliasing la // help). / worldedit reload Reinstala╚Ťi configura╚Ťia WorldEdit. / worldedit version G─âse╚Öte versiunea WorldEdit. / worldedit tz Seta╚Ťi fusul orar. Acest lucru este temporar. // fastToggles fastmode performance. Biomuri / biomelist FOARTE MARE ATENTIE CU WORLD EDIT!
  4. TsK

    [Tutorial] Vote

    Titlu tutorial: Votati serverul de minecraft Subtitlu: Votati serverul nostru de minecraft MC.EGAMING.RO Detalii: Daca votati serverul zilnic, sunteti recompensati cu bani, crate key-uri si aveti sansa de a primi FLY! Comenzi: /vote. Dupa utilizarea aceste comenzi, o sa va apara in chat 2 link-uri. Click! Adrese: Vote1 Vote2 Vom bifa casuta cu reCAPTCHA. In casuta goala vom introduce numele de pe server! CLICK!
  5. Titlu tutorial: Tutorial Generator Cobblestone Subtitlu: Prezentare generator de cobblestone pentru SkyBlock Detalii: Acest tutorial este facut pentru playerii incepatori de SkyBlock. Pasul 1: Avem nevoie de: - 1 galeata cu lava - 1 galeata de apa sau un block de gheata Pasul 2: Sapam o groapa de 4x1 block-uri pe orizontala: Click! Pasul 3: De la stanga la dreapta, mai facem o gaura la al 2-lea block: Click! Pasul 4: Plasam apa[sau block-ul de gheata] pe primul block din stanga, iar lava pe primul block din dreapta: Apa Lava Rezultatul final: In final avem un generator si de fiecare data cand spargem block-ul de cobblestone, se formeaza un altul. Sper ca acest tutorial sa va fie de folos. Avertisment: Aveti mare grija sa nu incurcati pozitionarea lavei cu cea a apei deoarece generatorul se va strica!
  6. 1) Nickname in joc: TsK 2a) Varsta: 20 2b) Primele 7 cifre ale CNP-ului: 1980920 3) Detii cont de Minecraft cumparat?: Nu 4) Ce experienta ai ca si jucator Minecraft: Joc Minecraft de aproximativ 4 ani 5) Ai avut vreodata functii pe alte servere de Minecraft? Daca da, ce functii ai avut si pe ce perioada? Detaliaza.: Da, am detinut functiile de Helper, Moderator, Admin si Manager(Co-Owner). 6) Ai citit regulamentul serverului?: Da 7) Cat timp ai activ in prezent pe serverul de survival?[use: /ar check]: 31 de ore. 8) O scurta descriere personala a comportamentului si activitatilor tale de zi cu zi pe server (mentiune:minim 20 de cuvinte): Sunt un player obisnuit care isi petrece timpul pe minecraft, socializand si ajutand playeri cu informatii sau iteme. 9) Consideri ca poti lucra in echipa cu restul membrilor din grup?:(mentiune:minim 10 de cuvinte) Da, consider ca pot lucra in echipa, deoarece am facut asta si in trecut 10) Ce te face sa crezi ca esti menit pentru aceasta sarcina?:(mentiune:minim 10 de cuvinte) Faptul ca pe toata perioada in care am detinut aceste functii am, am fost un membru al Staff-ului activ. 11) Ce beneficii ar aduce prezenta ta in cadrul grupului?:(mentiune:minim 10 de cuvinte) Pai in principiu, ar fi mai multa activitate in cadrul staff-ului 12) Cum poti descrie actualii membri ai grupului de helperi?:(mentiune:minim 10 de cuvinte) Membrii activi si capabili in functia de a ajuta playerii. 13) De ce vrei sa oferi ajutor serverului MC.eGaming.RO?:(mentiune:minim 10 de cuvinte) Vreau sa ajut serverul de minecraft deoarece Ownerul acestuia imi este prieten, si imi place sa ajut playerii cu orice nelamurire. 14) Cate voturi ai acordat pana acum serverului?[use: /vote]: 4 voturi 15) Daca vei fi acceptat pentru teste esti sigur ca detii bagajul de cunostinte necesar sa ajuti orice jucator?: Desigur 16) Ai vreo donatie VIP efectuata? Daca da ce suma?: Nu 17) Alte mentiuni: -- 18) Esti abonat la canalul Ownerului, VRazvan?: Da 19) Ai apreciat video-ul de prezentare a serverului?: Da
  7. TsK

    Am inteles. http://imgur.com/a/v4MD4

     

    1. VRazvan
    2. iTA

      iTA

      Daca nu votezi srv de mc te taie Razvan

  8. 1) Nickname in joc: TsK 2a) Varsta: 18 2b) Primele 7 cifre ale CNP-ului: 1980920 3) Detii cont de Minecraft cumparat?: Nu 4) Ce experienta ai ca si jucator Minecraft: Joc minecraft de aproximativ 2-3 ani si consider ca am acumulat destule informatii legate de acest joc. 5) Ai avut vreodata functii pe alte servere de Minecraft? Daca da, ce functii ai avut si pe ce perioada?: Da, chiar pe acest server: Helper MC: 25.05.2016 - 29.06.2016, Admin MC: 29.06.2016 - 12.07.2016, Moderator MC: 12.07.2016 6) Ai citit regulamentul serverului?: Desigur 7) Cat timp ai activ in prezent pe server?[use: /ar check]:24 H 8) O scurta descriere personala a comportamentului si activitatilor tale de zi cu zi pe server: Sunt o persoana sociala, calma si imi place sa ajut playerii cu cat mai multe lucruri posibile. 9) Consideri ca poti lucra in echipa cu restul membrilor din grup?: Da 10) Ce te face sa crezi ca esti menit pentru aceasta sarcina?: Faptul ca am facut parte din staff-ul serverului de minecraft in trecut, si cred eu ca am facut o treaba buna. 11) Ce beneficii ar aduce prezenta ta in cadrul grupului?: (Mentiune: Minim 32 de cuvinte) In primul rand activitatea mea pe server ar putea fi un mare plus. 12) Cum poti descrie actualii membri ai grupului de helperi?: (Mentiune: Minim 32 de cuvinte) Persoane ok care isi iau functia in serios, mai mult sau mai putin. 13) De ce vrei sa oferi ajutor serverului MC.eGaming.RO?: Deoarece este serverul meu de "suflet" iar ownerul acestuia este o persoana ok. 14) Cate voturi ai acordat pana acum serverului?[use: /vote]: 1 15) Daca vei fi acceptat pentru teste esti sigur ca detii bagajul de cunostinte necesar sa ajuti orice jucator?: Absolut! 16) Alte mentiuni: Doamne ajuta!
  9. PD, FBI si NG se l─âudau fiecare c─â ei sunt cei mai buni poli┼úi┼čti. A┼ča c─â merg la un un test. Au luat un iepure ┼či l-au b─âgat ├«ntr-o p─âdure. Ei trebuiau s─â-l g─âseasc─â. Intr─â PD. 2 luni, informatori, urm─âriri, ├«nregistr─âri... nimic! Concluzia: iepurele nu exist─â. Intr─â FBI. 3 s─âpt─âm├«ni, poli┼úi┼čti sub acoperire, iar urm─âriri, nimic! ├Än sf├«r┼čit, intr─â cei de la NG . Dup─â 2 ore, ies cu un urs b─âtut m─âr, care urla: "OK, OK, sunt un iepure!" NG Power!
  10. @Rakku Vr ssa iti dau si eu un PM.

    1. Rakku

      Rakku

      acum poti

  11. Tema dorita: Ceva cu Captain America Text: TsK Alte sugestii: Sa fie ceva te tip gif, daca se poate, deigur.
  12. Nickname: eGTSK21 Imagine: Click! Text: TsK Alte preferinte (dimensiune / font): Ceva frumi
  13. Text AVATAR: TsK Imagine AVATAR: Text SEMNATURA: Sure├▒os por vida! Imagine SEMNATURA: Ceva frumi La avatar doar prima poza, am gresit la upload