TsK

Members
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TsK last won the day on 1 July

TsK had the most liked content!

Community Reputation

60 Recognised

3 Followers

About TsK

  • Rank
    █×NiNo NiNo█×

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    TsK
  • Nick CS
    TsK
  • Nick MC
    TsK
  • GFX Skill
    No Info

Recent Profile Visitors

1,353 profile views
  1. Nick in Joc: TsK Descriere: Cateva poze de pe serverul de minecraft Mc.eGaming.Ro Link la Poze:
  2. Tutorial VoxelSniper Comenzi de baza VoxelSniper: Definire Brush: - / Btool add-arrow: Define╚Öte s─âgeata perie pe instrumentul pe care-l ave╚Ťi la ├«ndem├ón─â. - / Btool add-powder: Seteaz─â instrumentul pe care-l ave╚Ťi la ├«ndem├ón─â. # NOT─é: Pute╚Ťi folosi orice unealt─â, lope╚Ťi ╚Öi sape, deoarece acestea sunt cele mai simple. # NOT─é: Instrumentele implicite sunt praful de pu╚Öc─â ╚Öi s─âgeata, reveni╚Ťi la starea ini╚Ťial─â dup─â o re├«nc─ârcare sau repornire a serverului. Comenzi in plus - / Vchunk: actualizeaz─â piesa selectat─â. - / Goto XYZ: V─â afla╚Ťi ├«n pozi╚Ťia selectat─â. (trebuie s─â ave╚Ťi brush-ul ├«n m├ón─â) - / Vs weather: ploaia se opre╚Öte. (trebuie s─â ave╚Ťi brush-ul ├«n m├ón─â) - / Vs perf: Lista interpre╚Ťilor disponibili. - / Vl: defini╚Ťi lista de materiale. m - Materiale de schimb mp - v─â permite s─â plasa╚Ťi ╚Öi s─â interac╚Ťiona╚Ťi cu blocuri f─âr─â a provoca fizic. mm - ├Änlocui╚Ťi numai materialul selectat. tmp - ├Änlocui╚Ťi numai materialul selectat. Comenzi pentru configurarea s─âge╚Ťii dvs. de brush: - / B #: Seteaz─â zona de procesare sau instan╚Ťa de aplica╚Ťie "radio", num─ârul cel mai mare va fi cea mai mare zon─â de utilizare. - / V #: Seteaz─â ID-ul blocului pe care ├«l vei folosi pentru peria ta, cum ar fi "/ v 1" define╚Öte o perie pentru a aplica blocuri de piatr─â. - / Vi #: Defini╚Ťi variabila din blocul principal, de exemplu dac─â a╚Ťi folosit "/ v 35" care este l├ón─â, pune╚Ťi "/ vi 14" pentru a pune l├óna ro╚Öie deoarece 14 este variabila de l├ón─â ro╚Öie (35:14 ) - / D: Reseta╚Ťi peria implicit─â pentru a ├«ncepe editarea de la ├«nceput. - / U #: Anula╚Ťi ultima ac╚Ťiune aplicat─â cu o perie, este o modalitate de a o defini ca ferestre ctrl + z. - / Vh #: Seteaz─â ├«n─âl╚Ťimea periei, serveste numai la ac╚Ťiuni precum dom ╚Öi centroid. # NOT─é: c├ónd utiliza╚Ťi "/ b #" nu utiliza╚Ťi aplica╚Ťia cu raz─â lung─â de ac╚Ťiune, deoarece nu v─â pute╚Ťi l─âsa serverul sau computerul la lagere. # NOT─é: nu folosi╚Ťi ID-urile ca 35:14 "/ vi #" pentru a defini variabila ├«n acest caz 14. # NOT─é: este recomandat s─â reseta╚Ťi peria ├«nainte de a ├«ncepe o structur─â diferit─â pentru a evita confuzie ╚Öi combina╚Ťii proaste. Comenzi pentru formulare cu s─âgeata dvs.: - / Bd: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de disc plat sau cerc. (pentru a eviden╚Ťia numai lucr─ârile pe blocuri expuse, pute╚Ťi vopsi ╚Öi cu aceast─â func╚Ťie pe suprafe╚Ťe plane) - / Bb: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de minge sau complet─â, excelent─â pentru cercul ├«n relief gravat. - / Bv: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de cub sau complet─â, excelent─â pentru masa rapid─â eviden╚Ťiat─â p─âtrat. - / B vd: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de p─âtrat plat. (pentru a eviden╚Ťia numai lucr─ârile pe blocuri expuse, pute╚Ťi vopsi ╚Öi cu aceast─â func╚Ťie pe suprafe╚Ťe plane) - / B df: Define╚Öte o perie sub form─â de disc sau cerc definit vertical ├«n func╚Ťie de aplica╚Ťie, cum ar fi pere╚Ťii. - / B vdf: Defini╚Ťi peria ├«n form─â de plan p─âtrat definit─â vertical ├«n func╚Ťie de aplica╚Ťie, cum ar fi pere╚Ťii. - / B in <entitate>: Crea╚Ťi entit─â╚Ťi ├«ntr-o anumit─â raz─â. - / B in info: Afi╚Öeaz─â lista entit─â╚Ťilor disponibile. - / Bo: Crearea oceanelor stratului implicit ├«n num─âr Y = 63. - / Be: Erodarea solului este similar─â cu voxul 0 cu buton de perie dar are detalii mai grosiere. - / ca: pesteri ╚Öi canioane t─âiate. # CARE MULTA GAL. - / set B: similar cu instrumentul WorldEdit. Selecta╚Ťi un punct ╚Öi apoi cel─âlalt. (├Än apropiere defini╚Ťi voxel-ul dvs.) - / Jockey B: Permite╚Ťi s─â sta╚Ťi pe entitatea selectat─â. De exemplu, pentru al╚Ťi juc─âtori. - / B er: Entit─â╚Ťi de eliminare ├«n radioul selectat. - / B biome: Pensule de instrument biomes. - / B sd: disc fragmentat, pictura cu pensul─â ├«n fragmentare. - / B sb: minge fragmentat─â, cre├ónd bile cu pensule fragmentate. - / B sv: natura fragmentat─â, cre├ónd cuburi fragmentate de perie. - / B blob: brush perie terraforming aleatoare. Structuri pe structuri formate specifice. - / B sstair: creator de scari si podele. - / B sover: integreaz─â func╚Ťii fragmentate asem─ân─âtoare straturilor, de exemplu / b sd nu mai sunt ├«n aer, vor fi integrate. - / B bvd: strat neted ╚Öi straturi p─âtrate pentru terraformare. - / Bv b: un reductor p─âtrat sistematic planificat. - / B bd: reducerea neted─â a discurilor sistematice stratificate. - / Bb b: reductor de balon moale neted. - / B snow: straturi de z─âpad─â suprafe╚Ťe vopsite (valabil doar pentru pensula) - / B shb: crea╚Ťi o cochilie f─âr─â a afecta interiorul. - / B: terraformarea erod─ârii aleatoare, naturalizarea aleatorie a zonelor. - / B erase: ├«ndep─ârteaz─â toate, cu excep╚Ťia blocurilor, pietrelor, nisipului, pietri╚Öului, murd─âriei ╚Öi iarb─â. (valabil numai pentru pensula) - / B com: arunc─â mingi de foc ├«n zonele selectate. - / B drain: Evacua╚Ťi apa ╚Öi sp─âla╚Ťi cu radioul selectat. - / B hr: Pensul─â sus masiv─â a generat obsidian, rock ╚Öi foc. - / B over: [toate - unele] picteaz─â suprafa╚Ťa cu un alt bloc. (suprapunere) - / B dome: [l─â╚Ťime definit─â cu / de ├«n─âl╚Ťime / vh] - / B light: raza distructiv─â v─â lanseaz─â peria. - / B rot2v [degrees]: roti╚Ťi sau roti╚Ťi ├«n WorldEdit. ├Än grade de la raza predeterminat─â. - / B cls: dispozitiv de cur─â╚Ťare pentru snowpack ├«n func╚Ťie de radioul selectat. - / Bc: creatorul de cilindri ├«n func╚Ťie de ├«n─âl╚Ťime ╚Öi raz─â. # PARAMETRI GENERATOR CU STRAINE: - / B gt: genereaz─â un arbore bazat pe urm─âtorii parametri. lt # - Valoarea frunzei [valoare de date]. Foaie variabil─â wt # - Tip de lemn [valoare de date]. Variabila lemnului tt # - Grosimea copacului [num─âr ├«ntreg]. L─â╚Ťimea trunchiului. rf # - Float r─âd─âcin─â [true or false]. Floating Raiz. sh # - ├Än─âl╚Ťimea de pornire [num─ârul ├«ntreg]. ├Än─âl╚Ťimea definit─â ca "/ b gt SH10" arborele creat de la 10 dup─â ├«n─âl╚Ťimea cutiei. rl # - Lungimea r─âd─âcinii [num─âr ├«ntreg]. Seteaz─â dimensiunea r─âd─âcinii copacilor. ts # - ├Änclina╚Ťia camionului ├«n timp ce [0-1000]. Deschiderea ├«ntre ramuri. bl # - Lungimea ramurii [num─âr ├«ntreg]. lungimea ce╚Ötilor (efect de m├ón─â) minr # - Cantitatea minim─â de r─âd─âcini [num─âr ├«ntreg]. R─âd─âcinile minime. MaxR # - Cantitatea maxim─â de r─âd─âcini [num─âr ├«ntreg]. R─âd─âcin─â maxim─â. minh # - ├Än─âl╚Ťimea minim─â [num─ârul ├«ntreg]. ├Än─âl╚Ťimea minim─â a cupei. MaxH # - ├Än─âl╚Ťimea maxim─â [num─ârul ├«ntreg]. ├Än─âl╚Ťimea maxim─â a cupei. (├«n─âl╚Ťimea de redimensionare a copacului) MINL # - Dimensiunea minim─â a nodului frunzei [num─âr ├«ntreg]. Raza minim─â a baldachinului de frunze. maxl # - Dimensiunea maxim─â a nodului frunzei [num─âr ├«ntreg]. Raza maxim─â a baldachinului de frunze. default- Restaura╚Ťi parametrii implici╚Ťi. Reveni╚Ťi copacul la set─ârile implicite. # NOT─é: re╚Ťine╚Ťi c─â peria de vopsea ├«n conformitate cu ID-ul definit ├«n set─ârile periei. # TIP: folositi raze mici pentru a defini mai multe forme naturale ╚Öi mai pu╚Ťin simetrice. Terraformarea comenzilor sau formarea mun╚Ťilor, netezirea ╚Öi reliefarea cu ajutorul s─âge╚Ťii dvs. de pensul─â: - /Be melt: func╚Ťia se tope╚Öte pentru a regla ├«n─âl╚Ťimea texturilor furnizate prin reducere sau mi╚Öcare, dar nu cre╚Öte niciodat─â. - / Be fill: umple func╚Ťia, umple gauri sau defecte cu o tendin╚Ť─â p─âtrat─â. - / Be smooth: func╚Ťia de ├«nmuiere ╚Öi netezire localizat─â ├«n blocuri pentru a crea un peisaj mai armonios ├«n cauz─â blocuri din loc. - / Be lift: func╚Ťia lift v─â permite s─â m─âri╚Ťi volumul zonelor selectate cu tendin╚Ť─â de cre╚Ötere. - / Bt: Plasarea func╚Ťiilor arborilor, ├«n timpul execut─ârii acestei comenzi se va afi╚Öa o list─â de tipuri de arbori ├«n chat, trebuie s─â folosi╚Ťi comanda de tipul "/ bt big_tree" sau echivalentul. # NOT─é: Nu abuza╚Ťi de func╚Ťiile de terraformare, deoarece tendin╚Ťa ei va l─âsa ├«ntotdeauna totul simetric ╚Öi relieful natural va fi pierdut. # NOT─é: Arborii pot fi plasa╚Ťi numai pe blocuri naturale, cum ar fi murd─âria, piatra, iarba etc, sau chiar copacul pe copac.
  3. Tutorial world edit Comenzile world edit: //limit <limit> Seta╚Ťi un num─âr maxim de blocuri care s─â se schimbe cel mult pentru toate opera╚Ťiile. Acest lucru te afecteaz─â numai. Utiliza╚Ťi acest lucru pentru a preveni accidentele catastrofale. Aceast─â comand─â nu va suprascrie limita din configura╚Ťie dac─â este setat─â. Istorie // undo [num-steps] [player] Anuleaz─â ultima ta ac╚Ťiune. // redo [num-steps] [player] Redoarce-╚Ťi ultima ac╚Ťiune (anulat─â). Aceast─â comand─â revizuie╚Öte istoria anterioar─â ╚Öi nu repet─â comanda. / clearhistory ╚śterge istoricul. Selec┼úie // wand Ofer─â "bagheta de editare" (├«n mod prestabilit, un topor de lemn). Face╚Ťi clic pe butonul din st├ónga cu acest instrument pentru a selecta pozi╚Ťia 1 ╚Öi face╚Ťi clic dreapta ├«n pozi╚Ťia de selec╚Ťie 2. / toggleeditwand Comut─â modul de selectare a tijelor de editare, permi╚Ť├óndu-v─â s─â utiliza╚Ťi ├«n mod normal elementul pentru coad─â de editare. // sel [-d] <cuboid | extend | poly | elipsoid | sfer─â | cilindru | convex> Alege╚Ťi forma regiunii pe care s─â o utiliza╚Ťi pentru selec╚Ťii. // desel Deselecteaz─â selec╚Ťia curent─â. // pos1 [x, y, z] Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 1 la blocul deasupra celui pe care sta╚Ťi. // pos2 [x, y, z] Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 2 la blocul deasupra celui pe care sta╚Ťi. // hpos1 Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 1 la blocul pe care ├«l c─âuta╚Ťi. // hpos2 Seta╚Ťi pozi╚Ťia de selec╚Ťie # 2 la blocul pe care ├«l privi╚Ťi. // chunk [-sc] [x, z] Selecta╚Ťi bucla ├«n care v─â afla╚Ťi pentru selec╚Ťie. // expand <size> Extinde selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia pe care o c─âuta╚Ťi. // extinde <suma> <direc╚Ťia> Extinde selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia specificat─â (nord, est, sud, vest, ├«n sus, ├«n jos). // expand <suma> <suma invers─â> [direc╚Ťia] Extinde selec╚Ťia ├«n dou─â direc╚Ťii simultan. // expand vert Extinde selec╚Ťia pentru a include sky to rockrock. // contract <sum─â> Contracteaz─â selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia pe care o c─âuta╚Ťi. // contract <sum─â> [direc╚Ťie] Contracteaz─â selec╚Ťia ├«n direc╚Ťia specificat─â (nord, est, sud, vest, sus, jos). // contract <sum─â> <valoare invers─â> [direc╚Ťie] Contracteaz─â selec╚Ťia ├«n dou─â direc╚Ťii simultan. // start [-hv] <suma> ├Änceputul selec╚Ťiei ├«n fiecare direc╚Ťie. // inset [-hv] <amount> Introduce╚Ťi selec╚Ťia ├«n orice direc╚Ťie. // shift <amount> [direction] Mut─â regiunea de selec╚Ťie. Nu muta con╚Ťinutul selec╚Ťiei. // size [-c] Ob╚Ťine╚Ťi dimensiunea regiunii selectate. // count [-d] <block> Num─âr─â num─ârul de blocuri din regiune. // distr [-cd] Ob╚Ťine╚Ťi distribu╚Ťia blocului ├«n selec╚Ťie. Opera╚Ťiunile din regiune // set <block> Seta╚Ťi toate blocurile din regiunea de selec╚Ťie ├«ntr-un bloc specificat. // replace <la-bloc> ├Änlocui╚Ťi toate blocurile f─âr─â aer din interiorul regiunii. // replace <de la bloc> <la-bloc> ├Änlocui╚Ťi toate blocurile blocurilor specificate cu alt bloc din interiorul regiunii. // overlay <block> Plasa╚Ťi un bloc deasupra blocurilor din interiorul regiunii. // walls <bloc> Construi╚Ťi pere╚Ťii regiunii (f─âr─â a include tavanul ╚Öi podeaua). // outline <block> Construi╚Ťi pere╚Ťi, podea ╚Öi tavan. // center <block> Seta╚Ťi blocurile centrale. // smooth [-n] [itera╚Ťii] Netezi╚Ťi harta ├«n─âl╚Ťimii selec╚Ťiei. // deform [-ro] <expression> Deformeaz─â o regiune selectat─â cu o expresie. // hollow [grosime] [bloc] Coboar─â obiectele con╚Ťinute ├«n selec╚Ťie. // regen Regenera╚Ťi regiunea de selec╚Ťie. // move [-s] [count] [direction] [leave-id] Muta╚Ťi con╚Ťinutul selec╚Ťiei. Un bloc poate fi specificat pentru a completa zona din st├ónga. // stack [-s] [count] [direction] Stive de selec╚Ťie. // naturalize Setati 3 straturi de murdarie pe partea de sus a suprafetei de selectie, apoi rotiti jos. // line [-h] <block> [thickness] Deseneaz─â un segment de linie ├«ntre col╚Ťurile de selec╚Ťie cuboide. // curve [-h] <bloc> [grosime] Deseneaz─â un spline ├«ntre col╚Ťurile de selec╚Ťie cuboide. // forest [type] [density] Face╚Ťi o p─âdure ├«n regiune. // flora [density] Face flora ├«n regiune. Clipboard // copy [-m] Copiaz─â regiunea selectat─â ├«n prezent. Re╚Ťine╚Ťi c─â stocheaz─â pozi╚Ťia dvs. ├«n raport cu selec╚Ťia atunci c├ónd copia╚Ťi. // cut [-m] Taie regiunea selectat─â ├«n prezent. // paste [-sao] [-a] Pastreaza clipboard-ul. Dac─â lipi╚Ťi cu -a, blocurile de aer sunt ignorate. // rotate <axa y> [axa x] [axa z] Roti╚Ťi clipboard-ul. // flip [direction] Flip clipboard. // schematic sau // schemsave [<format>] <nume fi╚Öier> Salva╚Ťi clipboard la .schematic. (mcedit este ├«n prezent singurul format) // schematic sau // schemdelete <filename> ╚śterge╚Ťi schema salvat─â. // schematic sau // schemload [<format>] <filename> ├Änc─ârca╚Ťi .schematic ├«n clipboard. // schematic sau // schemlist [-dn] [-p <page>] Afi╚Öeaz─â toate schemele disponibile. // schematic sau // schemformats Afi╚Öa╚Ťi formatele schematice disponibile. / clearclipboard ╚śterge╚Ťi clipboardul. Generare // generate [-hroc] <block> <expression> genereaz─â o form─â conform unei formule date. // generatebiome [-hroc] <block> <expression> Seteaz─â biome dup─â o formul─â dat─â. // hcyl <block> <radius> [, <radius>] [├«n─âl╚Ťime] Crea╚Ťi un cilindru vertical vertical. // cilindru [-h] <bloc> <raz─â> [, <raz─â>] [├«n─âl╚Ťime] Crea╚Ťi un cilindru vertical. // sphere [-h] <bloc> <raz─â> [, <raz─â>, <raz─â>] [ridicat─â? true | false (implicit)] Crea╚Ťi o sfer─â. // hsphere <block> <raz─â> [, <raz─â>, <raz─â>] [ridicat─â? true | false (implicit)] Crea╚Ťi o sfer─â goal─â. // pyramid [-h] <block> <size> Crea╚Ťi o piramid─â. // hpyramid <block> <size> Crea╚Ťi o piramid─â goal─â./ fore / pumkins [type] [density] Face╚Ťi o p─âdure de dovleac / toggleplace Comuta╚Ťi ├«ntre utilizarea pozi╚Ťiei # 1 sau pozi╚Ťia curent─â. // fill <block> <radius> [depth] Umple╚Ťi o gaur─â. // fillr <block> <radius> [depth] Umple╚Ťi complet o gaur─â recursiv─â. // drain <raz─â> Evacua╚Ťi apa din apropiere / bazinele de lav─â. / fixwater <radius> Nivel de piscine de ap─â ├«n apropiere. / fixlava <radius> Nivel de piscine de lav─â din apropiere. / removeabove [height] Scoate╚Ťi blocurile deasupra capului. / removebelow [height] Scoate╚Ťi blocurile de sub picioare. / replacecenear [-f] <dimensiune> <de la id> <la-id> ├Änlocui╚Ťi toate blocurile existente din apropiere. / removeenear <block> Elimina╚Ťi blocurile din apropierea dvs. / snow [raz─â] Simula╚Ťi capacul de z─âpad─â. / thaw [raz─â] Se r─âce╚Öte / se ├«ndep─ârteaz─â z─âpada. / ex [raz─â] Stinge╚Ťi incendiile. / butcher [-plangbtfr] [raz─â] Ucide mobs din apropiere. / remove <type> <radius> Elimina╚Ťi entit─â╚Ťile din apropiere. Tipul poate fi "elemente" pentru obiecte pierdute / pic─âturi, s─âge╚Ťi, b─ârci, c─âsu╚Ťe min─â, tnt sau xp. / green [-f] [raz─â] Verific─â zona. // calc <expression> Evalua╚Ťi o expresie matematic─â. Unelte pentru chunk-uri / chunkinfo Ob╚Ťine╚Ťi numele de fi╚Öier al buc─â╚Ťii ├«n care v─â afla╚Ťi. / listchunks Imprima╚Ťi o list─â de buc─â╚Ťi folosite. / delchunks Genera╚Ťi un script de shell pentru a ╚Öterge buc─â╚Ťi. Super pickaxe // Comuta╚Ťi axul super-selectare. / sp singur Trece╚Ťi la modul de super-pickaxe cu un singur bloc. / sp area <range> Comuta╚Ťi la modul Super pickaxe din zon─â. / sp recur <interval> Comuta╚Ťi la modul recursiv super pickaxe. Unelte / tool <repl | cycler | floodfill | perie | lrbuild | copac | deltree | farward | info | none> Selecta╚Ťi un instrument de legare. / none Comuta╚Ťi la niciun instrument. / info Comuta╚Ťi la instrumentul informativ. / farwand Wand la un instrument de distanta. / lrbuild <blocul leftclick> <block rightclick> Instrumentul de construc╚Ťie cu raz─â lung─â de ac╚Ťiune. / tree [type] Comuta╚Ťi la instrumentul pentru copac. Tipuri disponibile [copac, regular, mare, bigtree, redwood, sequoia, tallredwood, tallsequoia, mesteacan, alb, brad, pin, randredwood, randomredwood, / deltree Intrument de indeprtare a copacilor plutitori. / cycler Block tool cycler. / flood <pattern> <range> Instrumentul de umplere a inunda╚Ťiilor. brushes /brush sphere [-h] <tip> [raz─â] Comuta╚Ťi la instrumentul perie sferic─â. / brush cylinder [-h] <tip> [raz─â] [├«n─âl╚Ťime] Comuta╚Ťi la scula periei cilindrului. / brush clipboard [-ap] Comuta╚Ťi la instrumentul clipboard. / brush smooth [-n] [raz─â] [itera╚Ťii] Netezi╚Ťi regiunea. / brush extinguish [raza] Comuta╚Ťi la scula periei de stingere a incendiului. / brush gravity [-h] [radius] Comuta╚Ťi la instrumentul perie gravimetric─â. / brush butcher [-plangbtfr] [radius] Comuta╚Ťi la instrumentul de perie pentru m─âcelar. / size <size> Modifica╚Ťi dimensiunea periilor curente / mat <pattern> Schimba╚Ťi materialul utilizat de peria actual─â. / range <range> Seta╚Ťi intervalul de perie. / mask ╚śterge╚Ťi masca / mask <masc─â> Seta╚Ťi o masc─â // gmask <mask> Seta╚Ťi masca global─â. No╚Ťiuni de baz─â / unstuck Merge╚Ťi la primul loc liber. / ascend [num-levels] Mergi ├«n sus. / descend [num-levels] Du-te ├«n jos niveluri. / ceil [clearance-ul] Ia-te la tavan. /thru Treci prin peretele la care te ui╚Ťi. / jumpto Salt la blocul la care te ui╚Ťi. / up [-fg] [distance] Merge╚Ťi la o anumit─â distan╚Ť─â. Snapshots // restore [snapshot] Restaura╚Ťi un instantaneu special. // snapshot use <snapshot> Utiliza╚Ťi un instantaneu special. // snapshot sel <index> Alege╚Ťi instantaneul bazat pe ID-ul listei. // snapshot list [num] Lista celor 5 noi instantanee. // snapshot befor <date> G─âsi╚Ťi primul instantaneu ├«nainte de data dat─â. // snapshot after <date> G─âsi╚Ťi primul instantaneu dup─â data dat─â. Scripting / cs <script> [args ...] Execut─â un script. /.s Executa ultimul script cu un nou argument /<script>.js[args ...] Execut─â un script JS. Comenzi generale / searchitem C─âuta╚Ťi un element dup─â numele s─âu. / commands world edit WorldEdit. / worldedit help [comanda] Afi╚Öeaz─â documenta╚Ťia de ajutor pentru comanda dat─â sau listeaz─â toate comenzile dac─â nu sunt date niciodat─â (aliasing la // help). / worldedit reload Reinstala╚Ťi configura╚Ťia WorldEdit. / worldedit version G─âse╚Öte versiunea WorldEdit. / worldedit tz Seta╚Ťi fusul orar. Acest lucru este temporar. // fastToggles fastmode performance. Biomuri / biomelist FOARTE MARE ATENTIE CU WORLD EDIT!
  4. TsK

    [Tutorial] Vote

    Titlu tutorial: Votati serverul de minecraft Subtitlu: Votati serverul nostru de minecraft MC.EGAMING.RO Detalii: Daca votati serverul zilnic, sunteti recompensati cu bani, crate key-uri si aveti sansa de a primi FLY! Comenzi: /vote. Dupa utilizarea aceste comenzi, o sa va apara in chat 2 link-uri. Click! Adrese: Vote1 Vote2 Vom bifa casuta cu reCAPTCHA. In casuta goala vom introduce numele de pe server! CLICK!
  5. Titlu tutorial: Tutorial Generator Cobblestone Subtitlu: Prezentare generator de cobblestone pentru SkyBlock Detalii: Acest tutorial este facut pentru playerii incepatori de SkyBlock. Pasul 1: Avem nevoie de: - 1 galeata cu lava - 1 galeata de apa sau un block de gheata Pasul 2: Sapam o groapa de 4x1 block-uri pe orizontala: Click! Pasul 3: De la stanga la dreapta, mai facem o gaura la al 2-lea block: Click! Pasul 4: Plasam apa[sau block-ul de gheata] pe primul block din stanga, iar lava pe primul block din dreapta: Apa Lava Rezultatul final: In final avem un generator si de fiecare data cand spargem block-ul de cobblestone, se formeaza un altul. Sper ca acest tutorial sa va fie de folos. Avertisment: Aveti mare grija sa nu incurcati pozitionarea lavei cu cea a apei deoarece generatorul se va strica!
  6. TsK

    Am inteles. http://imgur.com/a/v4MD4

     

    1. VRazvan
    2. iTA

      iTA

      Daca nu votezi srv de mc te taie Razvan

  7. PD, FBI si NG se l─âudau fiecare c─â ei sunt cei mai buni poli┼úi┼čti. A┼ča c─â merg la un un test. Au luat un iepure ┼či l-au b─âgat ├«ntr-o p─âdure. Ei trebuiau s─â-l g─âseasc─â. Intr─â PD. 2 luni, informatori, urm─âriri, ├«nregistr─âri... nimic! Concluzia: iepurele nu exist─â. Intr─â FBI. 3 s─âpt─âm├«ni, poli┼úi┼čti sub acoperire, iar urm─âriri, nimic! ├Än sf├«r┼čit, intr─â cei de la NG . Dup─â 2 ore, ies cu un urs b─âtut m─âr, care urla: "OK, OK, sunt un iepure!" NG Power!
  8. @Rakku Vr ssa iti dau si eu un PM.

    1. Rakku

      Rakku

      acum poti

  9. Tema dorita: Ceva cu Captain America Text: TsK Alte sugestii: Sa fie ceva te tip gif, daca se poate, deigur.
  10. Nickname: eGTSK21 Imagine: Click! Text: TsK Alte preferinte (dimensiune / font): Ceva frumi
  11. Text AVATAR: TsK Imagine AVATAR: Text SEMNATURA: Sure├▒os por vida! Imagine SEMNATURA: Ceva frumi La avatar doar prima poza, am gresit la upload
  12. Momentan este inchis serverul, de asta nu merge.