sKaTeR

Members
  • Content count

    1916
  • Joined

  • Last visited

About sKaTeR

  • Rank
    Crazy Loop
  • Birthday 12/16/93

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    Everything...

Previous Fields

  • Nick SA:MP
    d
  • Nick CS
    n
  • GFX Skill
    Novice

Recent Profile Visitors

59705 profile views
  1. @ Store, dami-o si mie :o3 sa fiu on.. http://i42.tinypic.com/2ewdwy0.jpg (ala cu skate-u pt idioti)
  2. http://i53.tinypic.com/el8dus.jpg al de sus
  3. Yakuza recruteaza playeri seriosi, cu experienta!
  4. Se vede ca ai cumparat contul "marius_kaka93" ... ps: click =)
  5. Votez: 3 Pentru ca: mi-o placut ce-o facut cu sutienele lu mama-sa =)
  6. LMA Viktor Blade are suspend omu, probabil o sa zica "ms" cand ii expira
  7. catre 9
  8. )) esti bazat on: 6233, ma gandesc sa-mi iau un Ericsson R380 sa nu fie paunar mai tare ca mine )
  9. Eu m-am interesat in mai multe locuri inainte sa ma apuc de sala, am vorbit cu 3 antrenori diferiti si am concluzionat ca un program bun ar fi urmatorul (pe care il si practic): Luni: Piept (4 serii a cate 15 repetari, la 3 aparate diferite+bara) + triceps (4 serii a cate 15 repetari, la 3 aparate diferite+gantere) + abdomene (4 serii a cate 25 repetari, la un aparat, maxim 2, acum depinde ce chef ai...) Marti: Spate (4 serii a cate 15 repetari, 4 aparate diferite) + biceps (4 serii a cate 10-12 repetari, 3 aparate diferite+gantere) + abdomene (4 serii a cate 25 repetari, la un aparat, maxim 2) Miercuri: pauza Joi: Picioare (4 serii a cate 15 repetari, la presa+4 serii a cate 15 repetari la alte 3 aparate). Pentru gambe, separat (2 serii a cate 15 repetari, la 2 aparate diferite) + abdomene (4 serii a cate 25 repetari, maxim 2 aparate) Vineri: Umeri (4 serii a cate 15 repetari, 2 aparate diferite + 2 exercitii cu ganterele) + trapez (ridicari cu bara, 4 serii a cate 10 repetari) Pe langa carne, oua, lapte, fasole si multe alte alimente bogate in proteine, iau ca supliment GFX 8, (cantitate 1,5 kg, imi ajunge pentru ~3 saptamani), imediat dupa antrenament, pe stomacul gol. Pentru cei care iau suplimente, aveti grija, acestea NU inlocuiesc o alimentatie sanatoasa, asa ca pastrati un echilibru.
  10. No comment!
  11. Daca tot faci OFF, puteai face si ON. ON: av - 4 no offence, arata ca naiba sig - 6