Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

LaurR

eG TV - Yakuza Mafia [Remember Gatuzo_Cata]

Recommended Posts

  • Titlu oficial: Yakuza Mafia [remember Gatuzo_Cata]
  • Data lansării: 30/12/2012
  • Gen: Actiune
  • Durată: 3.52
  • Scurtă prezentare: Este vorba despre liderul Yakuza care are parte de niste momente "tragice"

 

 

P.S. Sunt incepator.. deci filmu nu este prea reusit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru munca depusa ! Si Remember Gatuzo_Cata(cu toate ca nu am avut nici o tangenta cu Yakuza pe aceasta comunitate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG, chiar nu pot să cred, pentru atâta' lucru Lider scos, dar nu ţine de noi, din păcate. Părerea mea că a fost cel mai bun Lider pe care l-a avut Yakuza de când e facţiunea şi care chiar a pus suflet în ceea ce a făcut. Nu a stat ca alţii doar să aibă "Game Advisor GF" pe forum şi să se dea mare. Dacă erai la el în facţiune nu-l vedeai mai mult de 2-3 min AFK. Am petrecut momente foarte frumoase în Yakuza cu el Lider şi chiar îmi pare foarte rău de chestia asta. Respect Gatuzo pentru tot ce a făcut şi respect Yakuza! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru statutul de incepator, acest filmulet a fost realizat destul de frumos, felicitari.

 

#Cat despre restul, cum ar fi sfarsitul acestui filmulet este cam jalnic si aici ma refer la partea cu /ad-urile, prea mult suflet pus pentru acest joc, imi da senzatia ca unii traiesc pentru jocul asta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pentru statutul de incepator, acest filmulet a fost realizat destul de frumos, felicitari.

 

#Cat despre restul, cum ar fi sfarsitul acestui filmulet este cam jalnic si aici ma refer la partea cu /ad-urile, prea mult suflet pus pentru acest joc, imi da senzatia ca unii traiesc pentru jocul asta. 

Cam asta faceam si eu acum ceva timp , bine ca m-ai trezit tu la realitate cu bani aia :*